Ομάδα επανάχρησης υλικών
Στο πλαίσιο της μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος στο σχολείο μας άρχισε να δραστηριοποιείται η ομάδα επανάχρησης υλικών και ανακύκλωσης . Με την εκ νέου χρησιμοποίηση υλικών που προορίζονταν για απόρριψη τα παιδιά βιώνουν τη χαρά της δημιουργίας και συμβάλλουν συγχρόνως στη μείωση του όγκου των απορριμμάτων.



