Παρασκευή 24/4/2026. Επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο μας εκπροσώπου από την ομάδα Ι.Ο.Α.Σ Πάνος Μυλωνάς.
Στο νηπιαγωγείο μας σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε ένα βιωματικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”.
Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, παιχνίδι ρόλων και τη χρήση μακέτας, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής. Έμαθαν πώς να κινούνται με ασφάλεια ως πεζοί, τη σημασία των φαναριών και των διαβάσεων.
Η συμμετοχή τους ήταν ενθουσιώδης και η εμπειρία ιδιαίτερα ευχάριστη και δημιουργική!
Η καλλιέργεια της οδικής συνείδησης από μικρή ηλικία είναι πολύ σημαντική και συμβάλλει στη διαμόρφωση υπεύθυνων και προσεκτικών μελλοντικών πολιτών !









