Για πέμπτη συνεχή χρονιά, το σχολείο μας συμμετέχει στο Διεθνές Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Οικολογικά Σχολεία”Eco-Schools”. Κατά τη φετινή σχολική χρονιά υλοποιήσαμε το πρόγραμμα «Το νερό δεν σπαταλώ, το κρατάω καθαρό!», το οποίο εντάσσεται στη θεματική ενότητα «Το Νερό».
Βασικός μας στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών μας σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και η καλλιέργεια αειφόρου περιβαλλοντικής συνείδησης, μέσα από τη μελέτη της ορθής χρήσης, της εξοικονόμησης και της προστασίας του νερού στην καθημερινή ζωή.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συνεργατικές δράσεις και δημιουργικές εργασίες, τα παιδιά διερεύνησαν τη σημασία του νερού ως πολύτιμου φυσικού αγαθού και ανέπτυξαν στάσεις και συμπεριφορές υπεύθυνης διαχείρισής του. Στην παρουσίαση που ακολουθεί μπορείτε να γνωρίσετε τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.