• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Εικόνα 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ – ΞΕΝΙΑ

1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ – ΞΕΝΙΑ

Ιστότοπος Blogs.sch.gr

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Επικοινωνία
  • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Σχέδιο Δράσης
    • Εσωτερική αξιολόγηση
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Ωράριο λειτουργίας
  • Ώρες ενημέρωσης γονέων

Εσωτερική αξιολόγηση

Tα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης που εξάγονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020:

 

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (2023-2024)

 

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (2022-2023)

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2022-2023

 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του ΕκπαιδευτικούΈργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας

 

 

Πρόσφατα άρθρα

  • Χριστουγεννιάτικες Δράσεις από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
  • Ο ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ – ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ
  • Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας: Μαθαίνοντας την Αξία της Αποδοχής στο Νηπιαγωγείο
  • 17 Νοέμβρη – Πολυτεχνείο
  • 8 Νοεμβρίου -Ημέρα Αεροπορίας – Γιορτή των Αρχαγγέλων

Kατηγορίες

  • Ανακοινώσεις
  • Γενικά
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

  • Μικρός Αναγνώστης
  • Παιδική σκηνή Κάρμεν Ρουγκέρη
  • Πλαστελίνη
  • Χαρτοδιπλωτική (origami) για παιδιά

Ιστορικό

  • Δεκέμβριος 2025
  • Νοέμβριος 2025
  • Οκτώβριος 2025
  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Ιούλιος 2021
  • Ιούνιος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020

Πρόσφατα σχόλια

    Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
    Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Accessibility by WAH
    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή