Πρόγραμμα Σίτισης «ΔΙΑΤΡΟΦΗ»: Υγιεινά Γεύματα στο Σχολείο μας
Στο πλαίσιο της καλλιέργειας της νοοτροπίας του Ενεργού Πολίτη 🌍 και με τη συνειδητοποίηση ότι η υπευθυνότητα, ο σεβασμός στα κοινά αγαθά και η φροντίδα για την υγεία της ομάδας μας ξεκινά από τις δικές μας, καθημερινές πράξεις, υλοποιείται στο σχολείο μας το Πρόγραμμα Σίτισης και Προώθησης Υγιεινής Διατροφής “ΔΙΑΤΡΟΦΗ” του Ινστιτούτου Prolepsis. 🍎🥛
Από το πρόγραμμα παρέχονται δωρεάν, υγιεινά γεύματα στους μαθητές με στόχο να ενισχύει την καλλιέργεια υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Στην τάξη δίνουμε έμφαση στη σωστή υγιεινή πριν το φαγητό (πλύσιμο χεριών/αντισηπτικό) και φροντίζουμε για την ορθή φύλαξη των γευμάτων, σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος.
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν, μερικά στιγμιότυπα από την ώρα του γεύματος στο σχολείο μας.















