🎨 🌺 Όταν η Περιβαλλοντική Ευαισθησία ομορφαίνει την Αυλή μας! 🌍 🦋
Το σχολείο μας ομορφαίνει ακόμα περισσότερο! 🥳 Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Εκπαίδευσης για την Αειφορία), υλοποιήσαμε την 4η δράση του 4ου μήνα με θέμα «Το σχολείο μας πρασινίζει: Γνωρίζω τη φύση και φροντίζω το περιβάλλον». 🏫🌱
Η θεωρία έγινε αμέσως πράξη! Θέλοντας να δείξουμε πώς μπορούμε να μειώσουμε τα σκουπίδια δίνοντάς τους νέα ζωή, συνδεθήκαμε με τον Συλλογικό Προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου μας για την «Αναβάθμιση του Προαύλιου Χώρου».🚗 ➡️ 🪵
Αποφασίσαμε, λοιπόν, να δώσουμε μια «δεύτερη ευκαιρία» σε αντικείμενα που θα κατέληγαν στα απορρίμματα: παλιά ελαστικά αυτοκινήτων (ρόδες) και παλιές γαλότσες
-
🖌️ Βάλαμε χρώμα: Πήραμε τα πινέλα μας και βάψαμε τις ρόδες και τις γαλότσες με φωτεινά, χαρούμενα χρώματα για να στολίσουν τις γωνιές του κήπου μας.
-
🌱 Γίναμε κηπουροί: Γεμίσαμε τις νέες μας γλάστρες με χώμα, μάθαμε πώς να φυτεύουμε με προσοχή και βάλαμε τα δικά μας όμορφα λουλούδια!
-
💧 Αναλάβαμε τη φροντίδα: Τα παιδιά υποσχέθηκαν να ποτίζουν και να φροντίζουν καθημερινά τα φυτά τους, αναπτύσσοντας το αίσθημα της ευθύνης και της αγάπης για τη φύση.













































































,













































































