6η ΜΑΡΤΙΟΥ,ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(SCHOOL BULLYING)

Aπό YouTube,Σχολικός Εκφοβισμός(Μπούλινγκ).

Τα φαινόμενα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας στα σχολεία θεωρούνται πλέον κοινωνικό πρόβλημα σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Είναι η επιθετική, επαναλαμβανόμενη και εσκεμμένη συμπεριφορά με σκοπό την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους.

Η ενδοσχολική βία τραυματίζει σοβαρά την ψυχή του παιδιού. Προκαλεί ανασφάλεια, φοβίες, έντονο άγχος κ.α.

ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ:

via_ekfovismos,6 Μάρτη 2021

Σήμερα 6 Μαρτίου είναι η παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού… πρέπει ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ για την εξάλειψή αυτού του φαινομένου. Τα παιδιά δικαιούνται να ζουν σ`ένα σχολικό περιβάλλον που τους παρέχει ασφάλεια, ηρεμία και σεβασμό. Επειδή, λοιπόν, το σχολείο αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εξάλειψη αυτού του φαινομένου από τα σχολεία αλλά και από την κοινωνία στο σύνολο της. Όσο περισσότερο μιλάμε για το bullying τόσο το εξαλείφουμε.

Η πρόληψη και η αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού απαιτεί την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση, αξιοποίηση και ανάπτυξη κοινών δράσεων από το σύνολο όλων των εμπλεκομένων, δηλαδή του σχολείου, της οικογένειας και της τοπικής κοινωνίας. Κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας έχει ρόλο και ευθύνη για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Ο βαθμός εμπλοκής κάθε μέλους, σχετίζεται τόσο με την ιδιότητά του, όσο και με τη σοβαρότητα, τη συχνότητα και την ένταση του περιστατικού εκφοβισμού. Άλλος είναι ο ρόλος και η ευθύνη του διευθυντή του σχολείου, άλλος του εκπαιδευτικού, άλλος των συμμαθητών, άλλος των γονιών. Ωστόσο, θα πρέπει όλοι να συνεργαστούν σε ένα πλαίσιο μιας ολιστικής αντιμετώπισης.(από Hellenic Education Office)

ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ, ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

7f2121476b28447c518e9e92b7146eb1–anti-bullying-greek-language,6 Μάρτη 2021

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *