Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικού έτους 2025-2026



Λήψη αρχείου

Εορτασμός της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Η 28η Οκτωβρίου είναι μια πολύ σημαντική επέτειος για όλους τους Έλληνες. Αυτή την ημέρα, πριν 85 χρόνια, ο ελληνικός λαός  βροντοφώναξε το ΟΧΙ στην υποδούλωσή του στην Ιταλία. Αυτή η απάντηση στάθηκε η αφορμή για την είσοδο της χώρας μας στον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο. Στην τάξη μας,  τα παιδιά  μας έμαθαν για την ιστορία και τη σημασία αυτής της επετείου, μέσα από πολλές και ποικίλες δραστηριότητες.

Αφηγηθήκαμε τα γεγονότα της 28η Οκτωβρίου 1940 και δείξαμε σχετικό εποπτικό υλικό.

IMG 20251023 160504

Έχοντας έναν πίνακα αναφοράς με εικόνες σχετικές με την 28η Οκτωβρίου, τα παιδιά κλήθηκαν να συνδέσουν τις καρτέλες σύμφωνα με τον πίνακα αναφοράς. Το υλικό το πήραμε από εδώ .

 

IMG 20251024 154123

IMG 20251024 154112 tile

Μάθαμε και ερμηνεύσαμε τα συνθήματα που φώναζαν οι Έλληνες στρατιώτες στα βουνά της Πίνδου(ΟΧΙ, ΑΕΡΑ)

Τα ανασυνθέσαμε

IMG 20251022 095630 tile

IMG 20251022 100805

Τα φτιάξαμε με πλαστελίνηIMG 20251022 124855

κάναμε μια αντίστοιχη κατασκευή

IMG 20251022 160551 tile

και αποκρυπτογραφήσαμε έναν αντίστοιχο γρίφοGRIFOS 28 0KTOBRIOY

IMG 20251023 133258 tile 1

IMG 20251023 133417 tile

Επικεντρωθήκαμε περισσότερο στις αρετές της ειρήνης και τα δεινά του πολέμου. Διαβάσαμε παραμύθια και μάθαμε τραγούδια .

xlarge 20210721164304 o sporos tis eirinis

Είπαμε τι μας έρχεται στο νου όταν ακούμε τις λέξεις ΕΙΡΗΝΗ και ΠΟΛΕΜΟΣ και δημιουργήσαμε δύο ομαδικές εργασίες.EIRHNH

IMG 20251030 103811

IMG 20251030 103721

Ζωγραφίσαμε πώς φανταζόμαστε την Ειρήνη και τον Πόλεμο

 

IMG 20251023 133853 tile

IMG 20251023 134106 tile

IMG 20251023 134407 tile

Επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Π. Πικάσο ” Το παιδί με το περιστέρι”. Τα παιδιά παρατήρησαν τον πίνακα, είπαν αν το παιδί είναι αγόρι ή κορίτσι, πώς αισθάνεται, γιατί κρατά το περιστέρι και τι  τίτλο θα έδιναν αυτά στον πίνακα. Ενδεικτικές απαντήσεις: Το κοριτσάκι κρατάει το περιστέρι γιατί είναι χτυπημένο, το παιδί είναι λυπημένο, τίτλοι πίνακα: Το κοριτσάκι και το πουλάκι, το χτυπημένο περιστέρι κ.ά. Έπειτα εμείς τους είπαμε ότι σε αυτό το έργο ο Πικάσο συνδέει την παιδικότητα με την ελπίδα. Το περιστέρι συμβολίζει την ελπίδα στα χέρια ενός μικρού κοριτσιού. to paidi me to peristeri Pikaso

Έπειτα τα παιδιά έγιναν μικροί ζωγράφοι και ζωγράφισαν τον πίνακα

IMG 20251024 131850 tile

IMG 20251024 131928 tile

IMG 20251024 131945 tile

IMG 20251024 132742 tile

και τον ανασύνθεσαν(παζλ)

IMG 20251024 135501 tile

Επιπλέον παρακολουθήσαμε την υπέροχη γιορτή της Ε΄τάξης του Δημοτικού σχολείου. Συγχαρητήρια σε όλους!

IMG 20251027 094650 tile

IMG 20251027 102705 tile

Τέλος, την παραμονή της εθνικής επετείου καταθέσαμε στεφάνι στο Ηρώο και ανήμερα εκκλησιαστήκαμε και συμμετείχαμε στην παρέλαση με τη συνοδεία της Φιλαρμονικής Ακράτας.IMG 20251027 105907

571175300 1442209297905008 8735888985257391604 n tile

1761659520898

ac58e161 9b74 4e75 b465 3a3cbeeed85e

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού Code Week

Screenshot 2025 10 02 06.30.58

Φέτος, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε, για δεύτερη χρονιά, στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού(Code week).

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στοχεύει να φέρει την κωδικοποίηση και την ψηφιακή γνώση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται για το αντικείμενο, με έναν διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο. Περιλαμβάνει δραστηριότητες που εισάγουν τα παιδιά στις βασικές αρχές του προγραμματισμού με διασκεδαστικό τρόπο, όπως η ρομποτική (Beebot), η χρήση παιχνιδιών, η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης και η συνεργασία με άλλα σχολεία. Οι δράσεις συχνά οργανώνονται σε συνεργασία με άλλα νηπιαγωγεία και συμμετέχουν σε διάφορες συμμαχίες για να μοιραστούν ιδέες και υλικό. 

Η συμμαχία με την οποία συνεργαστήκαμε αυτή τη χρονιά είχε θέμα:

“Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματος μας”

Οι δραστηριότητες που υλοποιήσαμε είναι οι εξής:

  1. Τα παιδιά, μιμούμενα τις κινήσεις του Beebot, έγιναν τα ίδια “ρομποτάκια” και προσπάθησαν να ακολουθήσουν τη σωστή διαδρομή προκειμένου να φτάσουν στο αρχικό τους γράμμα. Η διαδρομή, σε διαμορφωμένο επιδαπέδιο πλέγμα,  οριζόταν από άλλα παιδιά- βοηθούς με βελάκια.

IMG 20251008 114707 tile

IMG 20251008 114928 tile

IMG 20251008 120645 tile

 

2. Τοποθετήσαμε στην πίστα Beebot τα αρχικά γράμματα από τα ονόματα των παιδιών και το καθένα σχημάτιζε τον αλγόριθμο στη μελισσούλα Beebot ώστε να φτάσει στο αρχικό του γράμμα.

IMG 20251009 095311 IMG 20251009 105525

 

3. Στο Φωτόδεντρο, ανοίξαμε τη σελίδα ” Σύνθετος προγραμματισμός ρομπότ” και επιλέξαμε το δάπεδο Αλφαβήτα και τον χαρακτήρα Μαθητή. Έπειτα τα παιδιά κλήθηκαν να οδηγήσουν τον Μαθητή στο αρχικό γράμμα του ονόματός τους.

IMG 20251010 100420

 

Οι δραστηριότητες άρεσαν πολύ στους μαθητές και καλλιέργησαν την αλγοριθμική σκέψη, τη χωρική αντίληψη και την ομαδικότητά τους.

 

Πήραμε και πιστοποιητικό συμμετοχής!

pistopoihtiko codeweek page 0001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητες για την εκμάθηση του ονόματός μας

Στο Νηπιαγωγείο, από την αρχή της χρονιάς, τα παιδιά έχουν πολλές ευκαιρίες να έρθουν σε επαφή με το όνομά τους αφού αναγράφεται σε διάφορα σημεία της τάξης( παρουσιολόγιο, συρτάρια, ομάδες βοήθειας κ. ά.).

Ωστόσο, προκειμένου να το μάθουν , υλοποιήσαμε ποικίλες δραστηριότητες και πολλά παιχνίδια .

Ξεκινήσαμε με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Μοιράσαμε στα παιδιά καρτέλες με το όνομά τους και σκορπίσαμε στο πάτωμα γράμματα της αλφαβήτας. Αυτά, κοιτάζοντας την καρτέλα τους, κλήθηκαν να βρουν το αρχικό τους γράμμα. Διαπιστώσαμε ότι πολλά ονόματα αρχίζουν από το ίδιο γράμμα και τα ταξινομήσαμε κάτω από αυτό.

IMG 20251006 115159 IMG 20251006 115206

IMG 20251006 115212

Έπειτα ζωγράφισαν τα αρχικά τους αξιοποιώντας την τεχνική Zentaνgle art. Την ιδέα την πήραμε από εδώ . Συμπλήρωσαν την κατασκευή με τον σχεδιασμό  του εαυτού τους.

IMG 20251007 094411 tile IMG 20251007 080929 tile

Περισσότερες δραστηριότητες εκμάθησης του αρχικού γράμματος θα βρείτε εδώ.

Συνεχίσαμε με την εκμάθηση ολόκληρου του ονόματος. Τα παιδιά έμαθαν  ότι το όνομα τους αποτελείται από φωνούλες- συλλαβές. Για να βρούμε πόσες φωνούλες έχει κάθε όνομα το λέγαμε συλλαβιστά χτυπώντας παλαμάκια. Στο τέλος σε μία μεγάλη αριθμημένη παλάμη τοποθετούσαν την καρτέλα με το όνομά τους στη σωστή θέση ανάλογα με των αριθμό των συλλαβών.

IMG 20251009 130807

Επιπλέον μοιράσαμε στα παιδιά δύο καρτέλες με το όνομά τους  όπου στη μία το είχαμε κόψει σε συλλαβές και τα παιδιά κλήθηκαν να το ανασυνθέσουν έχοντας ως γνώμονα την άλλη καρτέλα. Κάποια παιδιά αντάλλαξαν καρτέλες με τους συμμαθητές τους και επανένωσαν και τα δικά τους ονόματα.

IMG 20251009 122632 tile

Παρόμοια διαδικασία ακολουθήθηκε και για τα μεμονωμένα γραμματάκια του ονόματος.

IMG 20251013 100927 tile

IMG 20251013 133244 tile

Για εμπέδωση γράψαμε τα γράμματα του ονόματος κάθε παιδιού σε καπάκια και τα τοποθετήσαμε σε ποτηράκια. Τα παιδιά προσπάθησαν να σχηματίσουν το όνομά τους τοποθετώντας τα καπάκια στη σωστή σειρά. Στη συνέχεια άλλαζαν τη σειρά των γραμμάτων και εμείς διαβάζαμε την αστεία λέξη που είχε σχηματιστεί.

IMG 20251016 093659 tile

IMG 20251016 103109 tile IMG 20251016 103234 tile

Ακόμα τα παιδιά διακόσμησαν και ζωγράφισαν το όνομά τους. Την ιδέα την πήραμε από εδώ:  https://www.diplomart.eu/%CE%B6%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B6%CF%89-%CF%84%CE%BF-%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CF%85

 

IMG 20251029 075816 tile IMG 20251029 075831 tile

 

Τέλος πήραν στο σπίτι μία ταμπέλα- ουράνιο τόξο με το όνομά τους για να διακοσμήσουν το δωμάτιό τους.

IMG 20251017 125657 horz IMG 20251017 125741 horz

 

Ενημέρωση Γονέων σε Περίπτωση Σεισμού

 

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η  προγραμματισμένη άσκηση ετοιμότητας σε περίπτωση σεισμού, όπως ορίζει ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (Ο.Α.Σ.Π.).

Σύμφωνα με το Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Νηπιαγωγείου μας, ως  χώρος καταφυγής σε περίπτωση εκκένωσης του σχολείου , ορίζεται  η νότια πλευρά του αύλειου χώρου του σχολείου.

Οι μαθητές παραμένουν στον χώρο καταφυγής έως ότου υπάρξει σχετική ενημέρωση για τις περαιτέρω ενέργειες. Σε περίπτωση που αποφασιστεί από τους αρμόδιους φορείς  διακοπή της λειτουργίας των σχολείων, θα πρέπει να παραλάβετε τα παιδιά σας από τον προαναφερθέντα  χώρο καταφυγής όπως αυτός έχει καθοριστεί στο Σχολικό Σχέδιο.

SCHEDIO EKKENOSHS SE PERIPTOSH SEISMOY

Αγαπητοί γονείς, καλό είναι η κάθε οικογένεια να συζητήσει το ενδεχόμενο του σεισμού και να έχει προετοιμάσει ένα σχέδιο δράσης.

 

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Ευχαριστήριο στον Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων  του 1ου Δημοτικού σχολείου και 1ου Νηπιαγωγείου Ακράτας για την ευγενική προσφορά τους στο σχολείο ενός πλαστικοποιητή και ενός ασύρματου τηλεφώνου.

IMG 20251009 131949

Με την ενέργειά σας αυτή παρέχετε πολύτιμη βοήθεια στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας!

 

Πρώτη άσκηση σεισμού για το σχολικό έτος 2025-2026

Σήμερα πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η η προγραμματισμένη άσκηση ετοιμότητας σε περίπτωση σεισμού, όπως ορίζει ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (Ο.Α.Σ.Π.).

Η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση από άποψη σεισμικότητας στην Ευρώπη και την έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι γενικά παραδεκτό ότι η μείωση των επιπτώσεων των σεισμών μπορεί να επιτευχθεί όταν οι πολίτες έχουν ενημερωθεί σχετικά με τα μέτρα αντισεισμικής προστασίας που πρέπει να λάβουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από έναν σεισμό. Σε ότι αφορά στη σχολική κοινότητα, καθοριστικής σημασίας είναι η ανάπτυξη αντισεισμικής συνείδησης και συμπεριφοράς στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές με τη διαρκή ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και εκπαίδευσή τους. Συζητήσαμε  λοιπόν για αυτό το φυσικό φαινόμενο  και εστιάσαμε στην ενημέρωση και τα μέτρα προστασίας στο σχολείο, στο σπίτι, στον δρόμο και τα βήματα που ακολουθούμε.

Ξεκινήσαμε με τις αφίσες του Ο.Α.Σ.Π. που μας λένε  τι να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό.

Αφίσα «Μάθετε για τον Σεισμό και Προστατευτείτε»

Παρακολουθήσαμε  σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο

 Αφού μάθαμε  για τον σεισμό, κάναμε πολλές ασκήσεις μέσα στην τάξη για να δούμε πού θα πάμε  όταν είμαστε μέσα στην τάξη και τι θα κάνουμε αν είμαστε στην τραπεζαρία ή στην τουαλέτα. Βγήκαμε και στην αυλή, για να μάθουμε πού είναι η δική μας θέση μετά το σεισμό, με βάση το σχέδιο του σχολείου.

IMG 20251010 122417 tile

IMG 20251010 122625 tile

IMG 20251010 122751

Τέλος, ενημερώσαμε τα παιδιά ότι ασκήσεις ετοιμότητας για σεισμό θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΑΚΡΑΤΑΣ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας  και στο πλαίσιο της Δράσης Ενεργού Πολίτη για την ευαισθητοποίηση της Τρίτης Ηλικίας με τίτλο «Μια αγκαλιά για τον παππού και τη γιαγιά» επισκεφθήκαμε το ΚΑΠΗ Ακράτας.

1ac99334 b1e3 4ba0 904a 7be1b04b8096 tile

Η υποδοχή από τους παππούδες και τις γιαγιάδες ήταν θερμή και συγκινητική.

Τα παιδιά έγιναν μικροί δημοσιογράφοι και τους  έθεσαν ερωτήσεις  προκειμένου να μάθουν  πράγματα για την ζωή τους και τις δράσεις τους. Οι γιαγιάδες και οι παππούδες ανταποκρίθηκαν με προθυμία και ζεστασιά και μας αφηγήθηκαν  ιστορίες από τα παλιά.

6caa268c 18cc 4ba4 b8cc 0a0bfcf19c84

Έπειτα η γιαγιά Γιώτα μάς έμαθε δύο πολύ ωραία ομαδικά παιχνίδια του χθες που έπαιζε και αυτή όταν ήταν παιδί και δυστυχώς έχουν ξεχαστεί: Το «Πούντο πούντο το δαχτυλίδι» και το « Μπιζ»!

IMG 20251001 114350 tile

IMG 20251001 115044 tile

Εμείς τους τραγουδήσαμε το τραγούδι «Το ουράνιο τόξο» , χορέψαμε μαζί τους τα «Χρώματα» του Μ. Φιλιππάκη  και τους χαρίσαμε την αφίσα που είχαμε ετοιμάσει .

Από την πλευρά τους οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας χάρισαν μπαλόνια και μας κέρασαν νόστιμα γλυκίσματα.


3e706c20 7921 46e0 92d0 27f0763aea70

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης περάσαμε υπέροχα! Διασκεδάσαμε  και νοιώσαμε διάχυτη την αγάπη των παππούδων και των γιαγιάδων . Επίσης τα παιδιά κατανόησαν στην πράξη την αξία της προσφοράς, της αλληλεγγύης και του σεβασμού προς την Τρίτη Ηλικία.

Η επίσκεψη έλαβε τέλος με την πρόσκληση των παιδιών προς τους παππούδες και τις γιαγιάδες να μας επισκεφθούν στο σχολείο και την υπόσχεση από μέρους τους ότι θα ξανασυναντηθούμε!

340ac936 2f3d 42d3 b64f 17646994c836

 

Οι κανόνες της τάξης

Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς κρίνεται επιτακτική η ανάγκη για άμεση τοποθέτηση ορίων και κανόνων καθώς αρκετά παιδιά έχουν την πρώτη τους επαφή με το σχολείο και καθημερινά συμβάντα (π.χ. συγκρούσεις , λανθασμένος τρόπος χρήσης παιχνιδιών) οδηγούν σε συζητήσεις  οι οποίες καταλήγουν  σε προτάσεις-τρόπους επίλυσης.

Έτσι και φέτος, με αφορμή παρόμοια συμβάντα, δημιουργήσαμε τους κανόνες της τάξης. Πολύτιμοι βοηθοί μας σε αυτή την προσπάθεια ήταν δύο κούκλες- ζωάκια, το βατραχάκι, ο Μαξ και η καμηλοπάρδαλη, η Λίλα.

IMG 20250919 132459

Οι δύο φίλοι μάς επισκέφθηκαν και ο Μαξ άρχισε να κάνει πολλές αταξίες. Πετούσε παιχνίδια, φώναζε δυνατά, έσπρωχνε τα παιδιά κ. ά. Η Λίλα προσπαθούσε να τον λογικέψει αλλά αυτός δεν την άκουγε. Τότε αυτή ρώτησε τα παιδιά αν τους άρεσε η συμπεριφορά του Μαξ και αυτά απάντησαν αρνητικά. Κάποια μάλιστα είχαν θυμώσει. Έτσι η Λίλα πρότεινε στα παιδιά να δώσουν κάποιες συμβουλές στο βατραχάκι ώστε να είναι όλοι χαρούμενοι. Τα παιδιά συμφώνησαν και οι κανόνες της τάξης ήταν έτοιμοι!

Προκειμένου να τους θυμόμαστε όλοι τους ζωγραφίσαμε και τους τοποθετήσαμε σε εμφανές σημείο στην τάξη.

IMG 20250922 134800

Για εμπέδωση, ομάδες παιδιών αναπαριστούσαν με παντομίμα από έναν κανόνα και οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να τον μαντέψουν.

Σηκώνουμε το χέρι όταν θέλουμε να μιλήσουμεIMG 20250919 122228

 

Ακούμε με προσοχή όποιον μιλάει
IMG 20250919 122912

 

Περπατάμε στη σειράIMG 20250919 122052

Είμαστε όλοι φίλοι

IMG 20250919 123156

Τελικά ο Μαξ και η Λίλα έγιναν φίλοι των παιδιών και οι μασκότ της τάξης. Μάλιστα τους υποσχέθηκαν ότι θα έρχονται ανά τακτά διαστήματα να συζητάνε και να παίζουν μαζί τους.

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο μας!

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς υλοποιήσαμε τις ακόλουθες δράσεις προκειμένου να γνωριστούμε και να γνωρίσουν τα προνήπια το νέο τους σχολείο.

Τα νήπια παρουσίασαν στους νέους φίλους τους τα κέντρα μάθησης(γωνιές) της τάξης και τους υπόλοιπους χώρους του σχολείου.

Τη γωνιά οικοδομικού υλικού και το κουκλόσπιτο

IMG 20250924 091115 tile

Τη γωνιά μαραγκού και το μανάβικο

IMG 20250924 091624 tile

Τη γωνιά γραφής και το κουκλοθέατρο

IMG 20250924 091730 tile

Την κουζίνα και τη  γωνιά μαθηματικών

IMG 20250924 092130 tile

Το κομμωτήριο και τη γωνιά μεταμφίεσης

IMG 20250924 092534 tile

 

Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας και ομαδικά παιχνίδια

Παιχνίδια γνωριμίας

  • Κάθε παιδί διαδοχικά στεκόταν στο κέντρο της παρεούλας και  έλεγε το όνομά του με διάφορους τρόπους ( δυνατά , σιγά, θυμωμένα κτλ).
  •      Τα παιδιά έκλειναν τα μάτια και  με ένα ύφασμα καλύπταμε ένα από αυτά. Τα υπόλοιπα έπρεπε να βρουν ποιος λείπει! Παραλλαγή: Ένα παιδί έβγαινε έξω από την τάξη. Ποιος έφυγε;

ac89ebb4 e396 4375 9844 efcc881b0541

  •     Τα παιδιά σε κύκλο είχαν μια μπάλα “καυτή πατάτα”. Με τη συνοδεία μουσικής έπρεπε γρήγορα να την πετάνε το ένα στο άλλο για να μην “καούν”.  Το παιδί που κρατούσε την μπάλα όταν σταματούσε η μουσική καλούνταν να πει το  όνομά του .

    Ομαδικά παιχνίδια

  • Το αερόστατο

Τοποθετήσαμε μια μεγάλη μπάλα  πάνω στο αερόστατο. Βάλαμε ζωντανή μουσική και τα παιδιά κουνούσαν το αερόστατο με την μπάλα προσπαθώντας να συντονίσουν τις κινήσεις τους για να μην τους πέσει η μπάλα κάτω από το αερόστατο.

48968a3e 0f70 4ab5 a844 1a31fb970102 1

 

Βγάλαμε την πρώτη μας φωτογραφεία στο Νηπιαγωγείο

IMG 20250911 114859

IMG 20250912 114205 tile

και φτιάξαμε την πρώτη μας ζωγραφιά

IMG 20250915 122526 tile IMG 20250915 122616 tile IMG 20250915 122645 tile

Στο τέλος της πρώτης ημέρας τα παιδιά πήραν και ένα δωράκι καλωσορίσματος.

IMG 20250912 120635

IMG 20250912 120549 tile