ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, 17 Νοεμβρίου 1973
Στη σημερινή σχολική εκδήλωση μνήμης για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου μας τίμησε με την παρουσία του ο Περικλής Κοροβέσης, ο οποίος αναφέρθηκε στα γεγονότα εκείνων των ημερών συνδέοντάς τα με το γενικότερο κλίμα της εποχής, υπαινισσόμενος τις λανθάνουσες και φανερές σχέσεις τους με τις σύγχρονες καταστάσεις. Ακολούθησε σύντομος αλλά ενδιαφέρων διάλογος με τους μαθητές, οι οποίοι διατύπωσαν …