ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, 17 Νοεμβρίου 1973

Στη σημερινή σχολική εκδήλωση μνήμης για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου μας τίμησε με την παρουσία του ο Περικλής Κοροβέσης, ο οποίος αναφέρθηκε στα γεγονότα εκείνων των ημερών συνδέοντάς τα με το γενικότερο κλίμα της εποχής,  υπαινισσόμενος τις λανθάνουσες και φανερές σχέσεις τους με τις σύγχρονες καταστάσεις. Ακολούθησε σύντομος αλλά ενδιαφέρων διάλογος με τους μαθητές, οι οποίοι διατύπωσαν …

Συνέχεια του άρθρου ‘ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, 17 Νοεμβρίου 1973’ »

Νέοι και οδική συμπεριφορά

Την Τρίτη 23 Νοεμβρίου ο Ιαβέρης (Αναστάσιος Μαρκουίζος) θα επισκεφθεί το σχολείο για να συναντήσει τους μαθητές, να τους ενημερώσει και να συζητήσει μαζί τους σχετικά με ζητήματα οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τις δυο τελευταίες ώρες του σχολικού προγράμματος.