Αλλάζοντας το χρώμα και … τη διάθεση

Οι μαθητές του Α2 είχαν την ιδέα να αλλάξουν το χρώμα των τοίχων της σχολικήςαίθουσας για να αισθάνονται πιο ευδιάθετοι μέσα σ’ αυτήν. Διάλεξαν ένα πράσινο – ιδέα της ομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του τμήματος – για να ταιριάζει με τους στόχους του προγράμματος που επεξεργάζονται. Ωστόσο, όλοι οι μαθητές του τμήματος συνεργάστηκαν με προθυμία για …

Συνέχεια του άρθρου ‘Αλλάζοντας το χρώμα και … τη διάθεση’ »