Τη τρέχουσα σχολική χρονιά έχουμε δυο Περιβαλλοντικές Ομάδες. Η πρώτη μας ομάδα συναντιέται κάθε Τρίτη μεσημέρι, αποτελείται από μαθητές της Α’, Β” και Γ’τάξης και θέμα μας είναι “Ἐνα αιφόρο σχολείο. Λύσεις στη κρίση;» υπεύθυνη εκπαιδευτικός η κα Καμπαράκη Ελ. και συμμετάχει και η κα Λάζαρη Ουρ. Η έννοια της αειφορίας συνδέεται και με την […]
Άρθρα σχετικά με 20 Νοεμβρίου 2013
κάτω από: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ