Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας συγκεντρωθήκαμε την Παρασκευή, για να αποδώσουμε φόρο τιμής, σε όλους αυτούς που αγωνίστηκαν, επώνυμους και ανώνυμους, για την εγκαθίδρυση της Δημοκρατίας στη χώρα μας, τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου. Την επιμέλεια της γιορτής είχαν η καθηγήτρια της Φυσικής Αγωγής κα Γκουνέλα Αν. και ο καθηγητής της Μουσικής κος Παπαζαχαρίου […]