Accreditation 2023-24

ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙς ΤΟΥ σχολείου 2023-24

ΔΙΑΧΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 2023-24

Δώσαμε έμφαση στη διάχυση αποτελεσμάτων και προχωρήσαμε στις παρακάτω δράσεις διάχυσης παρουσιάζοντας εργασίες των 7 εκπαιδευτικών που επιμορφώθηκαν και εκπονήθηκαν με βάση τις μεθοδολογίες στις οποίες επιμορφώθηκαν: 

  1. Σε συνεργασία με το 9 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις» και το Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής κατατέθηκε στο Υπουργείο Παιδείας πρόταση δημιουργίας δικτύου για την Ενσωμάτωση της Υπαίθριας Εκπαίδευσης στο Εκπαιδευτικό Σύστημα (Αρ. Πρωτοκόλλου: 112440 Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 30/09/2024, Θέμα: Πρόταση δημιουργίας δικτύου για την Ενσωμάτωση της Υπαίθριας Εκπαίδευσης στο Εκπαιδευτικό Σύστημα)
  2. Συμμετοχή στη Διημερίδα Erasmus Days 2024 που οργάνωσε η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ 16 και 17-10-2024                                            IMG20241017111252 IMG20241017111053
  3. Συμμετοχή στο 39ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας που διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία , 1-3 Νοεμβρίου 2024
  4. Ενδοσχολική επιμόρφωση στις 10-9-2024 με θέμα την outdoor Education στην οποία εξειδικεύεται το σχολείο μας τα τελευταία δύο χρόνια μετά από τις ατομικές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών . Η επιμόρφωση ήταν βιωματική, έγινε στο άλσος Συγγρού και έδωσε συγκεκριμένα παραδείγματα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε τρία διδακτικά αντικείμενα.  Ακολουθουν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογιου αξιολόγησης :  https://blogs.sch.gr/1gymamar/files/2024/11/endosxolikh-diaxysh.pdf                   
    1. Συμμετοχή στο 2ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΟ με θέμα: “Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Εκπαίδευση – Διδασκαλία, Διά Βίου Μάθηση, Συμπερίληψη και Καινοτομία για την Πράσινη και Ψηφιακή Μετάβαση”  05/10/2024, Τίτλος εισήγησης: “Ικμπάλ, ένα παιδί ενάντια στην παιδική εργασία. Προσεγγίζοντας τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσα από τη Λογοτεχνία”,   Βιβλίο περιλήψεων των εισηγήσεων:   https://diamorfosis.eu/el/programma-parousiaseon/
  1. Εκπαιδευτική Μετακίνηση Μαθητών 

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 «Learning Inside and Outside”, 15 μαθητές της Α Γυμνασίου του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Αμαρουσίου, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν για μια εβδομάδα (18-24 Φεβ.) μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία στο Βερολίνο.

Η επίσκεψή τους  στο σχολείο Campus Efeuweg στο Βερολίνο τους έδωσε τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τους Γερμανούς μαθητές, να επισκεφτούν τα αξιοθέατα του Βερολίνου και να εμβαθύνουν στην ιστορία και τον πολιτισμό των Γερμανών.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά εργαστήρια και δραστηριότητες που ενθάρρυναν τη διαπολιτισμική κατανόηση και συνεργασία μεταξύ των μαθητών από διαφορετικές χώρες αποκτώντας ταυτόχρονα νέες γνώσεις και δεξιότητες.

Μια απο τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η συζήτηση με τη Γερμανιδα πολιτικό Derya Caglar που ασχολείται ενεργά με το θέμα της μετανάστευσης. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις και μέσα από το διάλογο και την ανοικτή συζήτηση με την πολιτικό ενισχύθηκε η κριτική τους σκέψη και η κατανόηση τους για κοινωνικα θέματα.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι δύο καθηγήτριες του σχολείου μας κα Ρουμπή και κα Φέλλιου

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Learning inside and outside “ θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2024 όπου το σχολείο μας θα φιλοξενήσει  2 καθηγητές και 15 μαθητές από το γερμανικό σχολείο Campus Efeuweg.

IMG 20240219 WA0000

Την εβδομάδα 22-27 Απριλίου 2024 είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε 15 μαθητές του Γερμανικού σχολείου.

Το πρόγραμμα φιλοξενίας ήταν ιδιαίτερα πλούσιο και περιλάμβανε επισκέψεις
σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία (Μουσείο Ακρόπολης, Ιερός Βράχος
Ακρόπολης, Ναός Ποσειδώνα στο Σούνιο, θέατρο Θορικού και Λαύριο), όπου
οι Γερμανοί γνώρισαν την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Επίσης οι
δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο μουσείο Γουλανδρή ΓΑΙΑ στην Κηφισιά πρόσφεραν μια μοναδική ευκαιρία
για βιωματική εμπειρία της σεισμικής πραγματικότητας της χώρας μας , ενώ ταυτόχρονα εδραίωσαν την ομαδική
συνεργασία και τη φιλία μεταξύ των μαθητών των δύο χωρών.
Στο πλαίσιο των δράσεων φιλοξενίας οι Γερμανοί μαθητές και καθηγητές
παρακολούθησαν τα μαθήματα των Ελλήνων μαθητών και είχαν τη
δυνατότητα να βιώσουν την καθημερινότητα των συνομηλίκων τους Ελλήνων
μαθητών.

Η εμπειρία της φιλοξενίας των Γερμανών στο πλαίσιο της διαπίστευσης
ενίσχυσε τους φιλικούς δεσμούς που ήδη είχαν αναπτυχθεί την εβδομάδα
μετακίνησης της ελληνικής αντιπροσωπείας μαθητών και καθηγητών στο
Γερμανικό σχολείο το Φεβρουάριο του 2024, αποδεικνύοντας πως η επαφήhttps://blogs.sch.gr/1gymamar/files/2024/11/ατομικες-επιμορφωσεις-23-24.pdf
μαθητών και καθηγητών με σχολεία του εξωτερικού επιδρά σημαντικά στη
δημιουργία θετικού κλίματος στο σχολείο και βοηθά την μαθησιακή
διαδικασία.

IMG 20240423 094935IMG 20240424 WA0005

2. Ατομικές Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών 

Πραγματοποιήθηκαν 7 επιμορφώσεις εκπαιδευτικών. Ακολουθεί αναλυτική περιγραφή .

https://blogs.sch.gr/1gymamar/files/2024/11/ατομικες-επιμορφωσεις-23-24.pdf