Το 1ο Γυμνάσιο Χαλκουτσίου απογειώνεται μαθησιακά!!

7 Ιούλιος 2021

Μετά την αξίας 11000 Ευρώ δωρεά της Αιγέας ΑΜΚΕ, το σχολείο διαθέτει σε κάθε μία από τις έξι κύριες αίθουσές του, σύστημα αποτελούμενο από βιντεοπροβολέα, λαπτοπ και ασπροπίνακα. Με δεδομένο ότι παρόμοια συστήματα υπήρχαν ήδη στην αίθουσα τεχνολογίας, στη βιβλιοθήκη, στο εργαστήριο φυσικών επιστημών και στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, το σχολείο είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις στον τομέα της εφαρμοσμένης διδακτικής. Υποσχόμαστε στα παιδιά μας, την ευρεία χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία και αναμένουμε, η προστιθέμενη αξία γι’ αυτά, να είναι ιδιαιτέρως υψηλή. Η χορηγία αυτή έγινε πραγματικότητα, μετά τις άοκνες προσπάθειες της προέδρου του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, κας Μαίρης Κασαμπαλάκου την οποία και ευχαριστούμε θερμά, όπως βέβαια και τη δωροθέτιδα μη κερδοσκοπική εταιρεία. (Προφανώς και παραμένει αντικείμενο συζήτησης αν τέτοιου είδος ενέργειες πρέπει να είναι αποτέλεσμα της καλής διάθεσης των διαφόρων ιδιωτών ή των συντονισμένων προσπαθειών πολιτείας και δημοτικής αρχής).

Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση Στο 1ο Γυμνάσιο Χαλκουτσίου

27 Ιούνιος 2021
schoolwriting2

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021,το σχολείο διέθετε μια ισχυρή ομάδα ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα είναι απτά και η δουλειά τους περιγράφεται μέσα από το πολύ κατατοπιστικό αρχείο , από το οποίο μπορείτε να πληροφορηθείτε τις βασικές αρχές της εκπαίδευσης αυτής.

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το αρχείο: Η ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΟΥΤΣΙΟΥ

Tελετή λήξης Σχολικού έτους 2020-2021

27 Ιούνιος 2021
SCHOOLLOGO1-512

Στις 10/06/ 2021 η Γ’ τάξη αποχαιρετά το σχολείο με χορούς.

Η Γ’ τάξη του σχολείου στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης για την αποφοίτησή της,

παρουσίασε στο τέλος της σχολικής χρονιάς σε όλο το σχολείο

πρόγραμμα παραδοσιακών χορών υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής κ. Ειρήνης Μεντή.

    

Ημερίδα με θέμα “Μεσογειακή και Κρητική Διατροφή” (8 Ιουνίου 2021)

27 Ιούνιος 2021
healthyfoodlogo

Την Τρίτη 08/06/2021 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ημερίδα με θέμα

«Μεσογειακή και Κρητική Διατροφή».

Η κ. Μεντή σε συνεργασία με την κ. Μπιρλιράκη πραγματοποίησαν την τελευταία εβδομάδα στο σχολείο ημερίδα με θέμα «Μεσογειακή & Κρητική διατροφή» όπου οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου ενημερώθηκαν για τη σημαντική συμβολή της διατροφής στη σωστή ανάπτυξη, την υγεία και την ποιότητα της ζωής τους.

   

Hμερίδα με θέμα τον Σχολικό Εκφοβισμό (4_Ιουνίου_2021)

27 Ιούνιος 2021
bullinglogo

Την Παρασκευή 04/06/2021 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας με επιτυχία ημερίδα με θέμα τον Σχολικό Εκφοβισμό.

Η κ. Μεντή η κ. Βαλλιανάτου και ο κ. Μοιάνος καθηγητές του σχολείου μας, ανέλαβαν την οργάνωση και την παρουσίαση αυτής της ημερίδας.

Η παρουσία και η συμμετοχή των κοινωνικών λειτουργών της κ. Σκουλαριώτη, της  κ. Ξηρογιάννη, και του κ. Γαβριήλ, οι οποίοι εργάζονται στο Δήμο Ωρωπού,  ήταν καταλυτική ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία η παραπάνω εκδήλωση.

 

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 1ου Γυμνασίου Χαλκουτσίου

17 Μάιος 2021
schoolwriting

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, άλλο επιστημονικό προσωπικό, βοηθητικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες).

Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας: της διεύθυνσης του Σχολείου, των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού, των μαθητών, των γονέων και κηδεμόνων.

Για να διαβάσετε τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας,

πατήστε εδώ : Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 1ου Γυμνασίου Χαλκουτσίου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση