Όταν ο χορός ενώνει…!
Τα παιδιά της Γ΄ & Δ΄ τάξης, την Τρίτη 13 Μαΐου συμμετείχαν στην Ημερίδα χορού που είχε διοργανωθεί από το Τμήμα Εκπ/κών Θεμάτων Φυσικής Αγωγής, σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Δ/νσης Π/θμιας & Β/μιας Εκπ/σης Λασιθίου, στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας πολιτιστικής κληρονομιάς. Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας, τα παιδιά παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς από το Μεξικό, (La raspa), την Ιρλανδία (Rakes of Mallow) και τη Ρουμανία (Allunelul). Ταυτόχρονα τους δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουν χορούς που παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των άλλων σχολείων της πόλης μας. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για τη συμμετοχή τους και στην κα Στέλλα Βανταράκη, εκπ/κό Φυσικής Αγωγής, που ενθαρρύνει και στηρίζει τα παιδιά σε κάθε τους προσπάθεια. Αυτή η πρωτοβουλία , ξεκίνησε με μεράκι ….Ευχόμαστε η 1η Ημερίδα Χορού να αποτελέσει την αρχή μιας νέας παράδοσης. Να καθιερωθεί, να εμπλουτιστεί και να επεκταθεί … «Όταν τα παιδιά χορεύουν… ζωντανεύει η παράδοσή του τόπου τους, αλλά και του κόσμου!»












