ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Για να “μυρίσουν” Χριστούγεννα χρειάζεται τι άλλο; Κουραμπιέδες!!!! Και φυσικά όχι από το εμπόριο, αλλά φτιαγμένοι με πολλή αγάπη και μεράκι από τα ίδια τα παιδιά. Εγώ είχα την ιδέα και τα παιδάκια μου την υλοποίησαν με μεγάλη χαρά. Από την προετοιμασία, βάζοντας τα υλικά στο μίξερ, μέχρι την παραγωγή και την κατανάλωση ( το ψήσιμο το ανέλαβαν οι μεγάλες δυνάμεις). Να ευχαριστήσω θερμά τη συνάδελφό μου Eleni Stamataki για τη βοήθειά της , αλλά και τη μητέρα μου Mariamer Mariamer που χωρίς το ταλέντο της στη μαγειρική δε θα τα καταφέρναμε. Φυσικά, τους μικρούς μου μαθητές, οι οποίοι ήταν άψογοι καθ’όλη τη διάρκεια της παρασκευής κουραμπιέδων και φυσικά τους κατανάλωσαν στο αψε σβήσε. Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε όλο τον κόσμο




























