“Σε βλέπω χωρίς τα μάτια”
Άλλη μια όμορφη Παρασκευή με τις καθιερωμένες δράσεις στην Ε’ τάξη. Τα παιδιά έκλεισαν τα μάτια τους και προσπάθησαν να αναγνωρίσουν ο ένας τον άλλον, χρησιμοποιώντας μόνο την αίσθηση της αφής. Πόσο καλά γνωριζόμαστε στην ομάδα μας;
Οι μαθητές εντόπισαν ο ένας τον άλλον, με ιδιαίτερη ευκολία, αφήνοντας μας έκπληκτους με την παρατηρητικότητα τους.
-Κυρία τον κατάλαβα από την παλάμη του!





















