Σήμερα τιμάται και δοξάζεται ο ΣΤΑΥΡΟΣ, το σύμβολο της Χριστιανικής πίστης.
Οι Χριστιανοί ατενίζοντας και προσκυνώντας τον Σταυρό ,θυμούνται το πάθος του Χριστού και παίρνουν δύναμη να συνεχίσουν τη νηστεία και τον πνευματικό τους αγώνα.
Στο νησί μας ,αυτή τη μέρα, έχουμε το έθιμο < των ματζέτων >
Μετά τη δοξολογία ο εφημέριος ξεκινάει από το Ιερό, φέροντας επί της κεφαλής δίσκο με βιολέτες, στη μέση του οποίου βρίσκεται ο σταυρός τον οποίο περιφέρει εντός του ναού τρεις φορές και αφότου τελειώσει το τελετουργικό μοιράζονται στους πιστούς οι βιολέτες μαζί με ένα < ματζέτο > από λεβάντα και άλλα λουλούδια εποχής.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

κκ











































































