Γλώσσα ΣΤ ,Ενότητα 4 ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Οι μαθητές-τριες της ΣΤ2 ,αφού είδαν και απόλαυσαν παλιές και νέες διαφημίσεις από περιοδικά ,εφημερίδες αλλά και από την τηλεόραση ,παρατήρησαν και κατάλαβαν τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια έξυπνη διαφήμιση προκειμένου να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό και να πειστεί να αγοράσει το διαφημιζόμενο προιόν.
Κατόπιν επέλεξαν όποιο προιόν ήθελαν και δημιούργησαν τη δική τους έξυπνη διαφήμιση. Έγιναν για λίγο οι μικροί μας διαφημιστές και τα κατάφεραν τέλεια!!!!