Την Παρασκευή 22/05/2026 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας υποδέχτηκαν τους μαθητές της αντίστοιχης τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού στα πλαίσια ενός φιλικού διαγωνισμού ορθογραφίας (“Spelling Bee”) στην Αγγλική Γλώσσα. Η συνάντηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις εκπαιδευτικούς των Αγγλικών των δύο σχολείων, κ. Πλατή Γιάννα και κ. Πέγιου Βίκυ.
Μετά το πέρας του γραπτού διαγωνισμού όλα τα παιδιά και από τα δύο σχολεία βγήκαν στο προαύλιο του σχολείου μας, όπου, με την οργάνωση και την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού μας Φυσικής Αγωγής κ. Ελένης Φατούρα είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν και σε φιλικό τουρνουά βόλλεϋ, με την κάθε ομάδα να απαρτίζεται εναλλάξ με μαθητές και των δύο σχολείων.
Η όλη συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα άψογης συνεργασίας μεταξύ των μαθητών και των δύο σχολείων, έχοντας έτσι την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές αλλά και τις αθλητικές τους δεξιότητες μέσα από ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες.
Οι παραπάνω δράσεις αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, καθώς κάποια από τα παιδιά των δύο σχολείων θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στο ίδιο γυμνάσιο και θα είναι πλέον συμμαθητές.
Επιπλέον, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας πέτυχαν στο σύνολό τους ένα υψηλό σκορ που τους ανέδειξε νικητές! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την επιτυχία τους, αλλά και για την άψογη συμπεριφορά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης!




