Πρόγραμμα eTwinning-Εξερευνώντας Πολιτισμούς, Χτίζοντας Φιλίες

Η συμμετοχή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning  “Exploring Cultures, Building Friendships”

etwinning1 resize

Με ιδιαίτερη χαρά, οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού,  συμμετέχουν τη φετινή σχολική χρονιά στο ευρωπαϊκό πολιτιστικό πρόγραμμα eTwinning “Exploring Cultures, Building Friendships” (Εξερευνώ πολιτισμούς, Χτίζω φιλίες). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που ενώνει σχολεία από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, με στόχο την αλληλεπίδραση, την κατανόηση και τη δημιουργία γέφυρων φιλίας ανάμεσα στους μαθητές.

Στην έναρξη του έργου πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη μεταξύ των υπεύθυνων εκπαιδευτικών όλων των χωρών, κατά την οποία παρουσιάστηκαν οι στόχοι, το χρονοδιάγραμμα και οι προγραμματισμένες δράσεις. Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε ένα πρώτο, σημαντικό βήμα συνεργασίας, ενισχύοντας το κλίμα ομαδικότητας και συντονισμού που θα συνοδεύει το πρόγραμμα έως την ολοκλήρωσή του.

Στόχοι του προγράμματος

Μέσα από δραστηριότητες που προάγουν τη δημιουργικότητα και την επικοινωνία, οι μαθητές καλούνται να:

• αναπτύξουν πολιτισμική συνείδηση,
• γνωρίσουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στους πολιτισμούς, τις παραδόσεις και την καθημερινότητα των χωρών–εταίρων,
• καλλιεργήσουν διαπολιτισμικές φιλίες μέσα από συνεργατικές εργασίες,
• ενισχύσουν τον ψηφιακό γραμματισμό τους, αξιοποιώντας σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία,
• παρουσιάσουν τα χόμπι, τις ιδέες και την πολιτιστική τους κληρονομιά μέσα από ποικίλες δημιουργίες (βίντεο, ψηφιακά περιοδικά, μουσικές συνθέσεις),
• υιοθετήσουν αξίες όπως ο σεβασμός, η ανοχή, η συμπερίληψη και η περιέργεια για τον κόσμο γύρω τους.

Χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

  • Πολωνία , Ισπανία, Ουκρανία , Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα, Τουρκία, Ουγγαρία

Για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού, υπεύθυνη εκπαιδευτικός του προγράμματος είναι η κ. Καπράλου Θεοδώρα, η οποία καθοδηγεί τη συμμετοχή των μαθητών, συντονίζει τη συνεργασία με τα ξένα σχολεία και συμβάλλει στον δημιουργικό και παιδαγωγικό εμπλουτισμό της μαθησιακής διαδικασίας.

Η συμμετοχή σε ένα τέτοιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να ανοίξουν τα «φτερά» τους πέρα από τα όρια της τάξης, να γνωρίσουν τον πολιτισμό άλλων χωρών και να δημιουργήσουν φιλίες που ξεπερνούν τις αποστάσεις.

0 02 05 d394cbac3c176422e81fd206c5fab2a991a75d2df2cde6652ff6a9c5b787b3df 7175810c59900f8c

  0 02 05 44dd44fcce2bbe0603e64cb6ff8e2efa2ab1a82952765520fc2f1308963c7563 adf2895ed7bfeeee

Γέφυρες Φιλίας και Δημιουργίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Κύπρο

Δράσεις συνεργασίας και ανταλλαγής καλών πρακτικών

Συνεχίζοντας τη συνεργασία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συνεχίζεται η υλοποίηση δημιουργικών δράσεων σε συνεργασία με την κ. Μαρία Χατζησοφοκλέους από το Δημήτριο Δημοτικό Σχολείο Πάφου, στο πλαίσιο των μαθημάτων της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος.

Φέτος, η συνεργασία εμπλουτίστηκε με μια ιδιαίτερα τρυφερή και γιορτινή ανταλλαγή ανάμεσα στην Α’ Τάξη του σχολείου μας και τους μικρούς μαθητές από την Πάφο. Τα παιδιά ετοίμασαν και αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες και ημερολόγια, φτιαγμένα με πολλή φαντασία, αγάπη και μεράκι. Κάθε ζωγραφιά, κάθε ευχή και κάθε μικρή δημιουργία απέπνεε ζεστασιά, καλοσύνη και το πνεύμα προσφοράς που τόσο ανάγκη έχουμε όλοι, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες, λίγο πριν τον εορτασμό των Χριστουγέννων.

Με τέτοιες δράσεις οι μαθητές μας όχι μόνο γνωρίζουν συνομήλικα παιδιά από την Κύπρο, αλλά καλλιεργούν δεξιότητες επικοινωνίας, δημιουργικότητας και ενσυναίσθησης, ενώ παράλληλα χτίζονται γέφυρες φιλίας και συνεργασίας που εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

η εκπ/κός της Α΄τάξης: Σαμαρά Σοφία

0 02 05 b1f3b079bb5b686ed0b3ff36ba2732af3885e71621f54f059dec503b76cf868c 13e28696a6288359

0 02 05 ebd183ececdd6f80c8e7a064288499b219709a8b80c860a158109b7469976560 bc7f441438cb6dc4

Εκπαιδευτική Δράση για την Υγιεινή Διατροφή στην Α’ Δημοτικού

diatrofiki pyramida

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων ευ ζην και του προγράμματος “τι θα φάμε σήμερα μαμά;”η Α τάξη του σχολείου μας, συμμετείχε σε βιωματικό εργαστήριο με θέμα “υγιεινό πρωινό στο σχολείο”, με τη συμμετοχή των γονέων τους

Οι μαθητές παρακολούθησαν σχετική ομιλία, από τη δασκάλα της τάξης κ. Σαμαρά Σοφία,η οποία με τη βοήθεια της διατροφικής πυραμίδας, εξήγησε τη διατροφική αξία κάποιων τροφών και έπειτα έγινε συζήτηση γύρω από τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών στο σχολείο. Τα παιδιά παρουσίασαν παραδοσιακές συνταγές που γράψανε με τη βοήθεια των γονιών τους. Στο τέλος απολαύσαμε όλοι μαζί ένα υγιεινό δεκατιανό, με τη βοήθεια της κ. Σοφίας Βουλγαροπούλου , υπεύθυνης του σχολικού κυλικείου μας! Τα παιδιά συνεργάστηκαν, αλληλεπίδρασαν, γεύτηκαν, απολαύσανε και στο τέλος ανακάλυψαν την γνώση!

η εκπ/κος της τάξης: Σαμαρά Σοφία

3 12 2

0 02 05 58ffedf4948a1313e353180c71245d1cb9f3301afac694c1b37f8c80b481c9cb ece9b56484344aa60 02 05 74af4b5c3e20eb9a48c957b3eb8f6d6c05555112ddf350dc01c7c9367d2302a8 ff1eb41d164e634b

4 1

“ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2025-2026”

TAPERISTAS

Το σχολείο μας συμμετέχει φέτος στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης “Ταπερίστας 2026”, μια πανελλαδική πρωτοβουλία που προωθεί το σπιτικό δεκατιανό, την υγιεινή διατροφή και τη χρήση βιώσιμων πρακτικών, όπως σκεύη πολλαπλών χρήσεων και τοπικά προϊόντα. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται σε τρεις φάσεις (Διερεύνηση – Εφαρμογή – Διάχυση), ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2025 και ολοκληρώνεται τον Απρίλιο 2026.

Η έρευνα

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα σε περίπου 80 μαθητές για τις διατροφικές τους συνήθειες. Εξετάστηκαν:

  • το πρωινό που καταναλώνουν πριν το σχολείο,

  • ο τρόπος προμήθειας του δεκατιανού,

  • το είδος του δεκατιανού που επιλέγουν.

Κύρια ευρήματα

  • Στις μικρές τάξεις, οι μαθητές επιλέγουν κυρίως σπιτικά επεξεργασμένα γεύματα (τοστ, σάντουιτς) ή προϊόντα από καταστήματα.

  • Στις μεγαλύτερες τάξεις, αυξάνεται σημαντικά η χρήση του σχολικού κυλικείου, ενώ το σπιτικό δεκατιανό μειώνεται.

  • Τα συσκευασμένα προϊόντα μεγάλης διάρκειας παραμένουν δημοφιλή σε όλες τις ηλικίες.

  • Όσον αφορά το πρωινό, οι μικρότερες τάξεις προτιμούν το γάλα και τα δημητριακά, ενώ στις μεγαλύτερες παρατηρείται σημαντική αύξηση των παιδιών που δεν τρώνε καθόλου πρωινό.

Συμπεράσματα

Η έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές συχνά επιλέγουν εύκολες, γρήγορες λύσεις και ότι η παράλειψη του πρωινού αυξάνεται με την ηλικία. Τα δεδομένα αυτά καθοδηγούν την επόμενη φάση του προγράμματος, όπου το σχολείο θα υλοποιήσει δράσεις που ενισχύουν το υγιεινό και σπιτικό δεκατιανό, καθώς και τη συνειδητή, ισορροπημένη διατροφή.

Eikona1 Eikona2

Eikona3 Eikona4

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

 

 

pagkosmia imera amea

 

Μια μέρα δημιουργίας, συνεργασίας και συμπερίληψης.

Σήμερα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το σχολείο μας συμμετείχε με τις τάξεις Γ΄ και ΣΤ΄ στο υπέροχο πρόγραμμα του ΕΕΕΕΚ Ξάνθης «Αυτό που μας ενώνει πάει Πάρκο». Μια δράση αφιερωμένη στη χαρά της δημιουργίας, στη δύναμη της συνεργασίας και στο μήνυμα ότι όλοι μαζί μπορούμε να χτίσουμε έναν κόσμο πιο ανοιχτό και φιλόξενο για όλους.

Η Γ΄ τάξη, με τη δασκάλα της κ. Τσιαμανή Αποστολία, παρουσίασε ένα ιδιαίτερο έργο ζωγραφικής και κολάζ, μέσα από το οποίο τα παιδιά αποτύπωσαν με χρώματα και φαντασία όσα μας ενώνουν και μας κάνουν πιο δυνατούς ως κοινότητα.

Η ΣΤ΄ τάξη, με τη δασκάλα της κ. Τσέλιου Ξανθή, συμμετείχε με τη δημιουργία ενός πρωτότυπου τραγουδιού. Οι στίχοι γράφτηκαν από τα ίδια τα παιδιά, ενώ η μελοποίηση πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη καθοδήγηση της μουσικού μας κ. Μαλιάκη Αγγελικής. Το αποτέλεσμα ήταν ένα όμορφο, γεμάτο νόημα τραγούδι, που άγγιξε όλους όσοι το άκουσαν.

Στη σημερινή διαδικτυακή συνάντηση όλων των σχολείων, υπό τον συντονισμό του ΕΕΕΕΚ Ξάνθης, είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μουσικές και εικαστικές δημιουργίες από σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα. Ήταν μια εμπειρία συνεργασίας, ανταλλαγής και έμπνευσης. Με μεγάλη χαρά ακούσαμε και το δικό μας τραγούδι, ενώ είδαμε προβεβλημένο στην οθόνη και το έργο της Γ΄ τάξης.

Η σημερινή ημέρα μάς θύμισε για ακόμη μια φορά ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος και πως όταν ενώνουμε τις φωνές και τις δημιουργίες μας, μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο πιο όμορφο.

2 1 4

5 3

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 2025 – 6ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

Ως «Άτομα με Αναπηρίες» νοούνται τα άτομα με μακροχρόνιες σωματικές, ψυχικές, διανοητικές ή αισθητηριακές δυσχέρειες, οι οποίες σε αλληλεπίδραση με διάφορα εμπόδια, ιδίως θεσμικά, περιβαλλοντικά ή εμπόδια κοινωνικής συμπεριφοράς, δύνανται να παρεμποδίσουν την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή των ατόμων αυτών στην κοινωνία σε ίση βάση με τους άλλους.

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, παρέχοντας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης και της συμπερίληψης. Η έννοια της ενταξιακής εκπαίδευσης και της συμπερίληψης, αναφέρεται στη φιλοσοφία της αποδοχής και στην παροχή ενός πλαισίου, μέσα στο οποίο όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις, μπορούν να εκτιμηθούν ισότιμα και να αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία σχολεία από όλη τη χώρα ενώνουν τις φωνές τους για να στείλουν μήνυμα ενότητας, αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.

η εκπ/κός Τσιάπρα Ελένη

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΠΑΕΙ ΠΑΡΚΟ  

ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ: ΣΤ ΤΑΞΗ 1ου Δ.Σ. ΑΛΜΥΡΟΥ

Μικροί, μεγάλοι ενωμένοι

Σε ένα  κύκλο αγαπημένοι

Τόσο διαφορετικοί

Μα όλοι ίσοι και ξεχωριστοί.

 

Η φίλη μου η Όλγα

Να μιλήσει δεν μπορεί

Με τα χέρια λέει τα αστεία

Μας γλυκαίνει την ψυχή.

ΕΠΩΔΟΣ.

 Γιατί αυτό που μας ενώνει είναι καρδιά

Είναι σεβασμός, είναι λευτεριά

Κι εκεί στο πάρκο, σ’ εκείνη τη γη

Γεννιέται η ελπίδα κι ανθίζει η στιγμή.

 

Νέοι και πολλά παιδιά

ο παππούς με τη γιαγιά.

Σάββατο και Κυριακή

Είναι για εμάς γιορτή.

ΕΠΩΔΟΣ

Να κι ο φίλος μας Κοσμάς

Που στο πάρκο περπατάει ψηλαφώντας  σιωπηλά.

Κι αν δεν είμαστε όλοι ίδιοι

Κατά βάθος η καρδιά

Δεν ορίζει ανθρώπους και είδη

Και κρατάει την χαρά.

ΕΠΩΔΟΣ.

 Γιατί αυτό που μας ενώνει είναι καρδιά

Είναι σεβασμός, είναι λευτεριά

Κι εκεί στο πάρκο, σ’ εκείνη τη γη

Γεννιέται η ελπίδα κι ανθίζει η στιγμή.

 

 

 

Κυκλοφορώ με Ασφάλεια! Η δράση της Στ’ Τάξης για την Αειφόρο Κινητικότητα

 

Eikona1 3  Eikona2 3

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για τους μαθητές της Στ’ Τάξης του σχολείου μας η δράση με τίτλο “Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός και ως ποδηλάτης”. Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θεματικό άξονα “Αειφόρος Κινητικότητα – Ενεργοί τρόποι μεταφοράς” του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Στόχος του προγράμματος ήταν να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα οδικής ασφάλειας και να τους εκπαιδεύσει στους κανόνες σωστής συμπεριφοράς, τόσο ως πεζοί όσο και ως ποδηλάτες, προωθώντας παράλληλα βιώσιμους τρόπους μετακίνησης.

Η εκπαιδευτική διαδικασία συνδυάστηκε άψογα με το περιφερειακό πρόγραμμα “Ποδηλατώντας Ασφαλώς με το ΕΣΠΑ” της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Μέσα από πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, συζητήσεις και διαδραστικές ασκήσεις, οι μαθητές μας:

  • Κατανόησαν τη σημασία του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Έμαθαν πώς να κινούνται με ασφάλεια στο πεζοδρόμιο και κατά τη διάσχιση του δρόμου (φωτεινοί σηματοδότες, διαβάσεις).
  • Εξοικειώθηκαν με τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας για το ποδήλατο (κράνος, φώτα, ανακλαστήρες).
  • Ενημερώθηκαν για τα οφέλη του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης για την υγεία και το περιβάλλον.

Eikona3 1 Eikona4 1

Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και συμμετοχή, αποδεικνύοντας ότι η ασφάλεια στον δρόμο είναι υπόθεση όλων μας. Με τις νέες γνώσεις τους, είναι πλέον έτοιμοι να κυκλοφορούν με υπευθυνότητα και να γίνουν οι αυριανοί συνειδητοί πολίτες, προωθώντας ένα ασφαλές και αειφόρο περιβάλλον στις μετακινήσεις.

Η δασκάλα της ΣΤ τάξης

Ξανθή Τσέλιου

eTwinning – Unboxing Traditions

kisspng european schools etwinning european schools teache twine 5ab9c7faaa9890.5878387515221247946988 2

Μετά τις προπαρασκευαστικές συνομιλίες ακολούθησε η πρώτη διεθνής τηλεδιάσκεψη, με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών που λαμβάνουν μέρος στο πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, οι μαθητές κάθε χώρας παρουσίασαν το δικό τους σχολείο, ενώ παράλληλα είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν με τα παιδιά των άλλων σχολείων μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, να μοιραστούν τις πρώτες εντυπώσεις τους και να θέσουν ερωτήσεις σχετικές με το πρόγραμμα.

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης, με τη συνάντηση αυτή να αποτελεί την αρχή μιας δημιουργικής και συνεργατικής πορείας, μέσα από την οποία οι μαθητές θα γνωρίσουν παραδόσεις, έθιμα και πολιτιστικά στοιχεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, «ξετυλίγοντας» μαζί ένα ταξίδι γνώσης και πολιτισμού!

2  4    3 

«Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μας»

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα

«Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μας»
σε συνεργασία με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

d47309a

Σήμερα το σχολείο μας, μαζί με το συστεγαζόμενο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας με τίτλο «Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μας». Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές μικρών ηλικιών και έχει στόχο να φέρει το ποδήλατο πιο κοντά στα παιδιά, διδάσκοντάς τους πώς να το χρησιμοποιούν με ασφάλεια, υπευθυνότητα και σωστή οδική συμπεριφορά.

Οι μαθητές έφεραν τα ποδήλατά τους, φόρεσαν τα κράνη τους και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις οδηγίες για σωστή και ασφαλή οδήγηση. Στον προαύλιο χώρο, η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Ευαγγέλου Ευαγγελία, καθοδήγησε τα παιδιά μέσα από πρακτικές ασκήσεις, επισημαίνοντας τους βασικούς κανόνες ασφαλείας και τον σωστό χειρισμό του ποδηλάτου.

Στη συνέχεια ακολούθησε θεωρητικό μέρος στην αίθουσα εκδηλώσεων. Με τη βοήθεια εικόνων και παρουσίασης PowerPoint, η υπεύθυνη του προγράμματος, μέσα από διάλογο και ερωτήσεις, βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της τήρησης των κανόνων, της προσοχής στον δρόμο και φυσικά της χρήσης κράνους, ως βασικού μέσου προστασίας.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Καναβός Αναστάσιος ο οποίος απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό στα παιδιά, τονίζοντας τη σημασία της ποδηλατικής παιδείας και της υπεύθυνης κυκλοφοριακής συμπεριφοράς.

Την επίβλεψη και τον συντονισμό του προγράμματος είχε η κ. Ευαγγέλου Ευαγγελία, η οποία με άψογη οργάνωση και άμεση προσέγγιση καθοδήγησε τα παιδιά με τρόπο κατανοητό και αποτελεσματικό.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την ενεργή συμμετοχή τους!
Ευχαριστούμε θερμά την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τους υπεύθυνους του προγράμματος και όλους όσοι συνέβαλαν στη διοργάνωση αυτής της πολύτιμης εκπαιδευτικής εμπειρίας.

1 4 0 02 05 0906586cdcbcff3d8d6f8ecd1a908b6a54f39bab8a3283a6735184797a6fbdb5 97b2d25f8f74cfea

0 02 05 237fbe42b550978bfda9baf7066973b378f6cb39949b02c37ecb10bd1485efd6 a4dbd5038072f2a 0 02 05 3e34c9fb4a540bfe784dad2ae73849a20816a6cedb4279538111ae68d7d0f6ae 618e94cfa6140d29

0 02 05 25a77655fe804b7d09bb6d52d7030563c0ad7ada6242edfe36278b59f7424291 bac21325728be891

eikona Viber 2025 11 20 13 40 28 941 eikona Viber 2025 11 20 13 40 26 709

eikona Viber 2025 11 20 13 40 29 354  0 02 05 d2065db29f86d42c1af7e5aa70249ca6efd64bf99b3e82ee10edd5815ccbb743 7676b69fcdc264f7