“Τελετή Αποφοίτησης ΣΤ΄ Τάξης”

Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική και χαρούμενη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε σήμερα, 12 Ιουνίου, η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας.

0 02 05 429d4206d76c92f482b297f21e17796128c8e500c59acd273c47c131031395cf 639b5f5aae238791 0 02 05 4ae429f5ed42d50e7cfd0cfe806192e7f5c6a78f456c046249978ecb82a60f27 1e1252d8b57408aa

Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός της τάξης, κ. Ξανθή Τσέλιου, αναφέρθηκε με θερμά λόγια στα δύο χρόνια που μοιράστηκε με τα παιδιά, θυμήθηκε όμορφες στιγμές της κοινής τους πορείας και εξέφρασε την αγάπη και την περηφάνια της για την πρόοδό τους.

0 02 05 d976b9134d2a6e2f95f71379e30e87ff93ca346bc0e9ac537507ca1835286b4b 5c6acc4179393a4b 0 02 05 c03b498a6167df1272196fc699587214643d35e62d80e569a22bdcefbee76833 85784f2a4a0389a

Στον χαιρετισμό της, η Διευθύντρια του σχολείου, κ. Ευαγγελία Κρίκη, έδωσε στους αποφοίτους πολύτιμες συμβουλές για το νέο τους ξεκίνημα στο Γυμνάσιο. Τόνισε τη σημασία της δύναμης, της αυτοπεποίθησης, της επιμονής και της πίστης στις δυνατότητές τους, ευχόμενη σε όλους μια δημιουργική και επιτυχημένη συνέχεια.

0 02 05 bea1de8327747d68952ecb279f2756b2a1f997ed06f1a71613f4583e1c5a55f7 4fdf612d3a06794d 0 02 05 4068a495453f3352b74d0f807e47901b0b62b6e145fece4f256070a9135eef79 f2071ef964b1a46f

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεδίπλωσαν τις σχολικές τους αναμνήσεις μέσα από λόγια γεμάτα συναίσθημα, ευχαρίστησαν τους εκπαιδευτικούς τους για τη στήριξη και την καθοδήγηση που τους προσέφεραν όλα αυτά τα χρόνια και χάρισαν στο κοινό όμορφες στιγμές με τραγούδια, εκτέλεση μουσικών κομματιών στο πιάνο και εντυπωσιακά χορευτικά που είχαν οργανώσει και επιμεληθεί οι ίδιες οι μαθήτριες.

0 02 05 1d9f96b7541ce48a58423f9fb7bfb79780489b0f7f84b7ed12f72cea48861c02 400e1771c967d029 0 02 05 46b7055aa831bd73958ebf0fcb3fd9d63320cdfbdf7adb7f4e757120a0b2f0a2 739a3a31e3d7f66

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη συμβολική στιγμή κατά την οποία οι απόφοιτοι φόρεσαν τα καπέλα της αποφοίτησής τους και παρέλαβαν τα όμορφα αναμνηστικά δώρα που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη διαρκή στήριξή του.

0 02 05 521ce346e0a8fa9b9025e18b30328aeba86831fb5073935cdfb5d53319d91dc0 3ea56465fafbf346 0 02 05 dcc285deb8f5e3999d76ca21c91909f6b70d32be28b7015dbe82667a0fa7bad4 bbc3a54efb41995b

Με συγκίνηση, χαμόγελα και πολλές ευχές αποχαιρετήσαμε τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης και τους ευχόμαστε ολόψυχα να προχωρούν πάντα με αισιοδοξία, θάρρος και αυτοπεποίθηση στον νέο δρόμο που ανοίγεται μπροστά τους.

Καλή πρόοδο και καλή αρχή στο Γυμνάσιο!

«Τελετή Λήξης Σχολικού Έτους 2025-2026: Ένα αφιέρωμα στον Διονύση Σαββόπουλο και ένα μήνυμα ειρήνης για το μέλλον».

 

E 1

Μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και δημιουργικής έκφρασης πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η τελετή λήξης του σχολικού έτους 2025-2026 του σχολείου μας, αφιερωμένη στον σπουδαίο Έλληνα τραγουδοποιό Διονύση Σαββόπουλο.

0 02 05 7dd1dad4f1f665387607548178e373b872016697d5e1239f923c73a3108600a6 a491240ced2ed4fe

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού, κυρία Μαρία Σταυραντώνη, ο Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης, κύριος Πασχάλης Δήμου, η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Σούρπης, καθώς και ο Διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και τη στήριξή τους στο έργο της σχολικής μας κοινότητας.

0 02 05 89c185eac520c28602d372eafcee1514013d74da1b9e42ed9f1c291a5d9c67b5 a728e3b410520655

Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων συμμετείχαν ενεργά σε μια γιορτή γεμάτη μουσική, τραγούδι, χορό και θεατρικά δρώμενα, εμπνευσμένα από το έργο, τις ιδέες και τις αξίες που ανέδειξε ο αγαπημένος δημιουργός μέσα από την πολύχρονη καλλιτεχνική του πορεία.

Την αυλαία της εκδήλωσης άνοιξε η Α΄ τάξη με τη δασκάλα της, κυρία Σοφία Σαμαρά, παρουσιάζοντας «Την Αλφαβήτα του Παππού Νιόνιου». Τα μικρότερα παιδιά του σχολείου μας συνέδεσαν τα πρώτα γράμματα της αλφαβήτας με έννοιες όπως η αγάπη, η αλληλεγγύη, η βοήθεια και το γέλιο, μεταφέροντας με τον δικό τους αυθεντικό τρόπο τις αξίες που χαρακτήρισαν το έργο του Σαββόπουλου.

A

Στη συνέχεια, η Β΄ τάξη, με υπεύθυνη την κυρία Αιμιλία Σολδάτου, παρουσίασε το θεατρικό δρώμενο «Μύτη σαν σαλάμι», εμπνευσμένο από τον αγαπημένο λαϊκό ήρωα Καραγκιόζη. Με χιούμορ, ζωντάνια και φαντασία, οι μαθητές ανέδειξαν τη διαχρονική αξία της λαϊκής μας παράδοσης.

b

Ακολούθησε η Γ΄ τάξη με τη δασκάλα της, κυρία Τσιαμανή Αποστολία, η οποία παρουσίασε το θεατρικό δρώμενο «Ο Κότσυφας». Οι μαθητές μετέφεραν το κοινό στον κόσμο της φύσης και των συμβολισμών μέσα από μια τρυφερή και ευαίσθητη αφήγηση που αγαπούσε ιδιαίτερα ο ίδιος ο Σαββόπουλος.

G

Η Δ΄ τάξη, με τη δασκάλα της κυρία Πέρου Φούλα, παρουσίασε χορούς και τραγούδια του δημιουργού, γεμίζοντας τη σκηνή με κέφι, ζωντάνια και ρυθμό. Οι μαθητές απέδειξαν πως η μουσική μπορεί να ενώσει, να συγκινήσει και να μετατρέψει μια σχολική γιορτή σε μια πραγματική γιορτή ψυχής.

D

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή της Ε΄ τάξης με τη δασκάλα της κυρία Καπράλου Ρούλα. Μέσα από μια πρωτότυπη συνέντευξη, οι μαθητές «συνάντησαν» τον Διονύση Σαββόπουλο, υποδυόμενοι τον ίδιο και παρουσιάζοντας σημαντικές στιγμές από τη ζωή, το έργο και τη σκέψη του.

2 2 2 1

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ΣΤ΄ τάξη και τη δασκάλα της κυρία Τσέλιου Ξανθή, οι οποίοι παρουσίασαν την «Ειρήνη» του Αριστοφάνη. Το μήνυμα της ειρήνης, της συνύπαρξης και της ελπίδας για έναν καλύτερο κόσμο αποτέλεσε το ιδανικό κλείσιμο της γιορτής και συγκίνησε ιδιαίτερα τους παρευρισκόμενους.

 

0 02 05 33788df0c7a9fbcd1296eac29cc448c7eb67a75fadb183ebd6edc5d0cabf206a e5335032d23b5232 0 02 05 44abcadcb3ede38ba2f3dd284096cf0ca8beb3535108a2bd7170c75677ad60a3 305437f1669836b9

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης ακούστηκαν αγαπημένα τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου, τα οποία επιμελήθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα η μουσικός του σχολείου μας, κυρία Μαλιάκη Αγγελική. Τη μουσική πλαισίωσαν οι μαθητές Ηρώ Μαμούρα στο πιάνο, Ιωάννης Γώγουλας στα τύμπανα, Βάλια Παπακωνσταντίνου στο φλάουτο, Ιωάννης Νάτσικας και Σίσσυ Γκλέζου στην τρομπέτα, από τη Δ τάξη, καθώς και η Μαμούρα Αμαλία στο μεταλλφωνο και Χρήστος Λιλής στο κλαρινέτο, από τη Γ τάξη.

0 02 05 9bffc5efb747ffb5e14a7b96d1a8b483e78f1d4d17ae6c8fe46f8ee7f49e01f9 a9cd1f7b4e38d955

Τα χορευτικά της εκδήλωσης επιμελήθηκε η γυμνάστρια του σχολείου μας, κυρία Φατούρα Ελένη. Πολύτιμη υπήρξε επίσης η συμβολή των εκπαιδευτικών: κυρίας Πίκη Μαρίας Χριστίνας, κυρίας Πέγιου Βίκυς και κυρίας Τσιάπρα Ελένης, καθώς και της νοσηλεύτριας του σχολείου μας, κυρίας Αυγερινού Νικολέτας, οι οποίες συνέβαλαν καθοριστικά στην άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης.

Το δροσερό κέρασμα από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ευχαρίστησε τους μικρούς μας ηθοποιούς και μουσικούς.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και σε όλες τις εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με αφοσίωση για την επιτυχία της γιορτής.

Με όχημα τη μουσική, το θέατρο και τον χορό, αποχαιρετήσαμε μια ακόμη δημιουργική σχολική χρονιά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο.

( το πορτραίτο του Δ. Σαββόπουλου είναι δημιουργία της μαθήτριας της Ε τάξης Στέργιο Μαρίας)

0 02 05 28ca28e3824b25934532f830aceef1a8770bdfb8c678b42ad1f4543f1ca08f99 56801c0d83c4263

 

Τιμώντας την 25η Μαρτίου με Περηφάνια

8 2

Με σεβασμό και υπερηφάνεια το σχολείο μας τίμησε την 25η Μαρτίου, συμμετέχοντας στις εορταστικές εκδηλώσεις της ημέρας. Οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τη σημαία του σχολείου, παρευρέθηκαν στην εκκλησία όπου παρακολούθησαν τη δοξολογία, αποτίοντας φόρο τιμής στους αγωνιστές της Ελευθερίας.

1 1

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνου από το σχολείο μας στο ηρώο, σε μια λιτή και συγκινητική τελετή μνήμης. Οι εκδηλώσεις κορυφώθηκαν με την υπέροχη παρέλαση των μαθητών μας, οι οποίοι με άψογο βηματισμό και ενθουσιασμό απέσπασαν το θερμό χειροκρότημα όλων.

7 2

21 3 1

Γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου με Συγκίνηση και Περηφάνια

1

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026 η σχολική γιορτή για την 25η Μαρτίου, την οποία επιμελήθηκαν και παρουσίασαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με την δασκάλα τους κ. Τσέλιου Ξανθή.

7 1 2

Η εκδήλωση ήταν γεμάτη συγκίνηση και περηφάνια, καθώς οι μαθητές τίμησαν την ιστορική επέτειο μέσα από ένα πλούσιο και καλοδουλεμένο πρόγραμμα.Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που όλοι μαζί έψαλαν το «Τη Υπερμάχω», δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα σεβασμού και εθνικής υπερηφάνειας. Παρουσίασαν τραγούδια εμπνευσμένα από τον Αγώνα, που είχαν ετοιμάσει με την μουσικό του σχολείου κ. Μαλιάκη Αγγελική, απήγγειλαν ποιήματα και ζωντάνεψαν επί σκηνής την ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας μέσα από ένα θεατρικό σκετς, μεταφέροντας το κοινό σε μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Επιπλέον ιδιαίτερη αναφορά έγινε στον Αλμυρό κατά την περίοδο της επανάστασης

1

Ξεχωριστή νότα στην εκδήλωση έδωσαν οι ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί, τους οποίους παρουσίασαν οι μαθητές με ζωντάνια και ενθουσιασμό με την καθοδήγηση της εκπ/κού Φυσικής Αγωγής κ. Φατούρα Ελένης.

 3  4

Η γιορτή ολοκληρώθηκε με έναν ευχάριστο και αυθόρμητο τόνο, καθώς οι δασκάλες συμμετείχαν στον χορό, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων.

8 1

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς για την άψογη διοργάνωση και την εξαιρετική παρουσίαση, που τίμησε με τον καλύτερο τρόπο την ιστορική αυτή ημέρα.

Αποκριάτικες Στιγμές Χαράς και Κεφιού στο Δάσος Κουρί

3

Το Σάββατο 14/2 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ένα ξεχωριστό αποκριάτικο πάρτι για τους μαθητές μας, στο πανέμορφο Δάσος Κουρί.

0 02 05 ba54ad5cb0d125e5bc2cade763b01880d3976d16f4a7e96cf9b995d18c18db47 c6dd5cd5c68e2201

Μικροί και μεγάλοι κατέφθασαν με ευφάνταστες και πολύχρωμες αποκριάτικες στολές, γεμίζοντας τον χώρο με χαμόγελα, ζωντάνια και κέφι. Τα παιδιά έπαιξαν ξέγνοιαστα στην παιδική χαρά, συμμετείχαν σε διασκεδαστικά παιχνίδια και απόλαυσαν ποικίλες δράσεις με τον ανιματέρ, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό τους καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.

0 02 05 a66d740a30d4907b670deec37dd9687e4ef1a58f00dae75b161a0a388f311ca9 d9190ba6d9e4f4d5 0 02 05 55b1f99c0c2c0c5dde9da7286fecfd30ea73415ce66091e5ee2d11c8088d560a 399fbd0121911ab7

Ο Σύλλογος είχε φροντίσει για νόστιμα εδέσματα και κεράσματα, τα οποία μικροί και μεγάλοι τίμησαν δεόντως. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, να απολαύσουν τον καφέ τους και να περάσουν όμορφες στιγμές σε μια ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το πνεύμα συνεργασίας και κοινότητας που χαρακτηρίζει το σχολείο μας.

0 02 05 a69b03652b647c92400da31f39742f9304cac04f649ee1f9fa38327ef4ce76f7 ccdf11a5804e996e 0 02 05 3fec96073937b41c139a2cc71fb1f828b90f7b8271dae5ec8d83d821156ca74f b36ee67a539c1b5b

Ξεχωριστή στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η πλούσια λαχειοφόρος αγορά, που προσέφερε χαρά και όμορφες εκπλήξεις στους τυχερούς νικητές.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη οργάνωση, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης. Τέτοιες πρωτοβουλίες δυναμώνουν τους δεσμούς της σχολικής μας κοινότητας και χαρίζουν στα παιδιά μας πολύτιμες, χαρούμενες αναμνήσεις.

κι έναν

«Ο μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμου:Θεατρική εμπειρία γεμάτη αξίες για τους μαθητές μας»

0 02 05 770ebd95a9c2218af1e4b41535b6a98d184970ce27838c117100c932dfdb5eae ed6f1eef5b83f9f6

Τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου, το σχολείο μας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση με τίτλο «Ο μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμου», μια παράσταση γεμάτη μηνύματα, φαντασία και έντονα συναισθήματα.

Το έργο ταξίδεψε τους μαθητές σε ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού, μέσα από το οποίο αναδείχθηκαν αξίες ζωής όπως το θάρρος, η φιλία, η αγάπη, η ανιδιοτελής προσφορά, η ευγνωμοσύνη, η συγχώρεση και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Με όχημα το χιούμορ και τη δράση, η παράσταση βοήθησε τα παιδιά να σκεφτούν διαφορετικά, να εκφράσουν συναισθήματα και να ανακαλύψουν ότι ο αληθινός θησαυρός κρύβεται μέσα στον ίδιο μας τον εαυτό.

0 02 05 bb12ad60cba900c665cc16ab27b8c3f55add3380a68025f53c93e56744985ef0 afe9acb4a93d366 0 02 05 3bb03f8cbf5eb5483de61896f57f8bca5e7b78393abcfab75ac867fcf413fe65 c0072dd455edf3d6

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι ήρωες –και μαζί τους οι μαθητές– συνάντησαν απίθανα πλάσματα σε ένα δάσος γεμάτο ζωή: δέντρα, ζώα, γίγαντες και ξωτικά, που τους οδήγησαν σε μια ουσιαστική αναμέτρηση με τον εαυτό τους. Μοναδικός τους αντίπαλος ήταν ο Ίγκο, ο ύπουλος φύλακας του θησαυρού, που προσπαθούσε να τους αποπροσανατολίσει μέσω της αρνητικής σκέψης.

0 02 05 56f5e6299e2fd8327b3bd0bcba73fa2c4fbd8258c8169089152385aeb14e38bc 6fa0c286afeba525

Οι μαθητές παρακολούθησαν την παράσταση με μεγάλο ενδιαφέρον, γέλασαν, προβληματίστηκαν και συμμετείχαν ενεργά, απολαμβάνοντας μια εμπειρία γεμάτη διασκέδαση, ανατροπές και ουσιαστικά μηνύματα. Η παράσταση άφησε θετικές εντυπώσεις και αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για συζήτηση και καλλιέργεια σημαντικών αξιών.

0 02 05 8c1fa967f2e7abdebc2376746810cef46b363901947b7c6e273cdaa07f8755bd fd987d45f56e9539

Μια μαγική Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στο Σχολείο μας

2 3

Σήμερα το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, γιορτινή διάθεση και χριστουγεννιάτικες μελωδίες! Τη χριστουγεννιάτικη γιορτή παρουσίασε η Γ΄ Δημοτικού με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κας Τσιαμανή Αποστολίας, χαρίζοντάς μας μια πραγματικά υπέροχη εμπειρία.

Οι μαθητές τραγούδησαν με ενθουσιασμό χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα κάλαντα, ενώ μέσα από θεατρικά σκετς ζωντάνεψαν τη Γέννηση του Χριστού και την τρυφερή ιστορία με τα μικρά ξωτικά και τον Άη Βασίλη. Με απλότητα, κέφι και δημιουργικότητα, τα παιδιά μας μετέφεραν το αληθινό μήνυμα των Χριστουγέννων.

Η οργάνωση και η διακόσμηση ήταν άψογες, δημιουργώντας μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα που ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους. Τη γιορτή παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου καθώς και πολλοί γονείς, οι οποίοι χειροκρότησαν θερμά την προσπάθεια και το αποτέλεσμα.

Συγχαρητήρια στους μαθητές της Γ΄ Δημοτικού και στη δασκάλα τους για τη θαυμάσια δουλειά και τη χαρά που μας πρόσφεραν. Ήταν μια γιορτή που θα θυμόμαστε με χαμόγελο!

3 2 6 5 1 7 8

 4 3

1 3

Εορτασμός της Επετείου του Πολυτεχνείου

4

Σήμερα, 17 Νοεμβρίου, η σχολική μας κοινότητα τίμησε την ιστορική επέτειο του Πολυτεχνείου, μια ημέρα αφιερωμένη στη Δημοκρατία, την ελευθερία και την αδιάκοπη προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον.

Η Δ’ τάξη, με τη βοήθεια και καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Πέρου Φούλας, παρουσίασε ένα προσεγμένο και συγκινητικό αφιέρωμα, με αφήγηση του χρονικού των γεγονότων, τραγούδια-σύμβολα και χαρακτηριστικές εικόνες εκείνης της εποχής. Οι μαθητές, μέσα από τη συμμετοχή τους, γνώρισαν και μοιράστηκαν με όλους μας τα μηνύματα της εξέγερσης: ενότητα, αγώνας, αλληλεγγύη και πίστη στις αξίες της Δημοκρατίας.

Το σχολείο μας συνεχίζει να κρατά ζωντανή τη μνήμη και τη σημασία του Πολυτεχνείου, ώστε οι νέες γενιές να εμπνέονται από το θάρρος και την αποφασιστικότητα όσων αγωνίστηκαν για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες που απολαμβάνουμε σήμερα.

2 1 0 02 05 86e8bd169dc46f260d30c942079a5405c87ecd07f2ccaa4f9267a784be2c2c8c aa8bc94cee9387fa

0 02 05 27b7913ce7efe7a148c84b73cb192b7a08bf1b7d1f4edfa3c6cda82e81ebe3de 9684166bdae6658d 0 02 05 e2c0f4fbb50d2fc6d8a5d740cde2841f3c9e1e9888bebad0acce991d588c7b5d b5bf62a9f984ec1f

3 1 1 1

5

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ- ΕΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΑΝΤΙΟ

 

 

 

12

Μια ιδιαίτερα συγκινητική και ξεχωριστή τελετή αποφοίτησης είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης, αποχαιρετώντας το Δημοτικό με τον πιο όμορφο τρόπο. Η δασκάλα της ΣΤ τάξης,, η  κυρία Καπράλου Ρούλα,  με πολλή αγάπη, φροντίδα και δημιουργικότητα οργάνωσε κάθε στιγμή της εκδήλωσης, χαρίζοντας στα παιδιά της τάξης της μια αξέχαστη εμπειρία.

Οι απόφοιτοι, λίγο πριν ανοίξουν τα φτερά τους για το Γυμνάσιο, μίλησαν για τα έξι πολύτιμα και αξέχαστα χρόνια τους στο Δημοτικό. Θύμισαν σε όλους, με λόγια γεμάτα συναίσθημα, στιγμές γεμάτες γέλιο, προσπάθεια, φιλία και γνώση.

Η Διευθύντρια του σχολείου τους απηύθυνε έναν συγκινητικό αποχαιρετισμό, γεμάτο ευχές για ένα όμορφο και δημιουργικό μέλλον, ενώ οι μαθητές της Ε’ τάξης τούς τίμησαν με όμορφα λόγια και θερμές ευχές, δείχνοντας πως οι δεσμοί που χτίστηκαν μέσα στις σχολικές αίθουσες είναι πραγματικά ξεχωριστοί.

Οι μαθητές πρόσφεραν λουλούδια σε όλους τους δασκάλους τους, ως ένδειξη αγάπης και ευγνωμοσύνης για την καθοδήγηση και τη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια. Ακολούθησε ένα χαρούμενο πρόγραμμα με τραγούδια και χορούς, στους οποίους συμμετείχε με χαρά και η δασκάλα τους, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα.

Με τη δασκάλα τους, την κυρία Ρούλα, παρουσίασαν ένα μικρό βίντεο με στιγμιότυπα από τα μαθητικά τους χρόνια, γεμάτο γέλια, παιχνίδια, σχολικές γιορτές και δραστηριότητες. Ένα βίντεο που θύμισε σε όλους πόσο σημαντικά και ανεπανάληπτα είναι τα χρόνια του Δημοτικού.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πρόσφερε στα παιδιά όμορφα δώρα ως ενθύμιο της σχολικής τους πορείας, ενώ όλοι οι μαθητές φόρεσαν τα κλασικά καπέλα αποφοίτησης, ολοκληρώνοντας την τελετή με τον πιο γιορτινό και ταυτόχρονα συγκινητικό τρόπο.

Μια μέρα γεμάτη δάκρυα και χαμόγελα, που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων. Καλή συνέχεια αγαπημένα μας παιδιά – το μέλλον σάς ανήκει!

3 1 9 1

14  4 2