
Μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και δημιουργικής έκφρασης πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η τελετή λήξης του σχολικού έτους 2025-2026 του σχολείου μας, αφιερωμένη στον σπουδαίο Έλληνα τραγουδοποιό Διονύση Σαββόπουλο.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού, κυρία Μαρία Σταυραντώνη, ο Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης, κύριος Πασχάλης Δήμου, η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Σούρπης, καθώς και ο Διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και τη στήριξή τους στο έργο της σχολικής μας κοινότητας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων συμμετείχαν ενεργά σε μια γιορτή γεμάτη μουσική, τραγούδι, χορό και θεατρικά δρώμενα, εμπνευσμένα από το έργο, τις ιδέες και τις αξίες που ανέδειξε ο αγαπημένος δημιουργός μέσα από την πολύχρονη καλλιτεχνική του πορεία.
Την αυλαία της εκδήλωσης άνοιξε η Α΄ τάξη με τη δασκάλα της, κυρία Σοφία Σαμαρά, παρουσιάζοντας «Την Αλφαβήτα του Παππού Νιόνιου». Τα μικρότερα παιδιά του σχολείου μας συνέδεσαν τα πρώτα γράμματα της αλφαβήτας με έννοιες όπως η αγάπη, η αλληλεγγύη, η βοήθεια και το γέλιο, μεταφέροντας με τον δικό τους αυθεντικό τρόπο τις αξίες που χαρακτήρισαν το έργο του Σαββόπουλου.

Στη συνέχεια, η Β΄ τάξη, με υπεύθυνη την κυρία Αιμιλία Σολδάτου, παρουσίασε το θεατρικό δρώμενο «Μύτη σαν σαλάμι», εμπνευσμένο από τον αγαπημένο λαϊκό ήρωα Καραγκιόζη. Με χιούμορ, ζωντάνια και φαντασία, οι μαθητές ανέδειξαν τη διαχρονική αξία της λαϊκής μας παράδοσης.

Ακολούθησε η Γ΄ τάξη με τη δασκάλα της, κυρία Τσιαμανή Αποστολία, η οποία παρουσίασε το θεατρικό δρώμενο «Ο Κότσυφας». Οι μαθητές μετέφεραν το κοινό στον κόσμο της φύσης και των συμβολισμών μέσα από μια τρυφερή και ευαίσθητη αφήγηση που αγαπούσε ιδιαίτερα ο ίδιος ο Σαββόπουλος.

Η Δ΄ τάξη, με τη δασκάλα της κυρία Πέρου Φούλα, παρουσίασε χορούς και τραγούδια του δημιουργού, γεμίζοντας τη σκηνή με κέφι, ζωντάνια και ρυθμό. Οι μαθητές απέδειξαν πως η μουσική μπορεί να ενώσει, να συγκινήσει και να μετατρέψει μια σχολική γιορτή σε μια πραγματική γιορτή ψυχής.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή της Ε΄ τάξης με τη δασκάλα της κυρία Καπράλου Ρούλα. Μέσα από μια πρωτότυπη συνέντευξη, οι μαθητές «συνάντησαν» τον Διονύση Σαββόπουλο, υποδυόμενοι τον ίδιο και παρουσιάζοντας σημαντικές στιγμές από τη ζωή, το έργο και τη σκέψη του.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ΣΤ΄ τάξη και τη δασκάλα της κυρία Τσέλιου Ξανθή, οι οποίοι παρουσίασαν την «Ειρήνη» του Αριστοφάνη. Το μήνυμα της ειρήνης, της συνύπαρξης και της ελπίδας για έναν καλύτερο κόσμο αποτέλεσε το ιδανικό κλείσιμο της γιορτής και συγκίνησε ιδιαίτερα τους παρευρισκόμενους.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης ακούστηκαν αγαπημένα τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου, τα οποία επιμελήθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα η μουσικός του σχολείου μας, κυρία Μαλιάκη Αγγελική. Τη μουσική πλαισίωσαν οι μαθητές Ηρώ Μαμούρα στο πιάνο, Ιωάννης Γώγουλας στα τύμπανα, Βάλια Παπακωνσταντίνου στο φλάουτο, Ιωάννης Νάτσικας και Σίσσυ Γκλέζου στην τρομπέτα, από τη Δ τάξη, καθώς και η Μαμούρα Αμαλία στο μεταλλφωνο και Χρήστος Λιλής στο κλαρινέτο, από τη Γ τάξη.

Τα χορευτικά της εκδήλωσης επιμελήθηκε η γυμνάστρια του σχολείου μας, κυρία Φατούρα Ελένη. Πολύτιμη υπήρξε επίσης η συμβολή των εκπαιδευτικών: κυρίας Πίκη Μαρίας Χριστίνας, κυρίας Πέγιου Βίκυς και κυρίας Τσιάπρα Ελένης, καθώς και της νοσηλεύτριας του σχολείου μας, κυρίας Αυγερινού Νικολέτας, οι οποίες συνέβαλαν καθοριστικά στην άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης.
Το δροσερό κέρασμα από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ευχαρίστησε τους μικρούς μας ηθοποιούς και μουσικούς.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και σε όλες τις εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με αφοσίωση για την επιτυχία της γιορτής.
Με όχημα τη μουσική, το θέατρο και τον χορό, αποχαιρετήσαμε μια ακόμη δημιουργική σχολική χρονιά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο.
( το πορτραίτο του Δ. Σαββόπουλου είναι δημιουργία της μαθήτριας της Ε τάξης Στέργιο Μαρίας)
