Γιορτή Τριών Ιεραρχών

Αύριο, Πέμπτη 30-1-2020, θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός στον Ι.Ν. Αγ. Δημητρίου για την γιορτή των Τριών Ιεραρχών. Τα μαθήματα και το Ολοήμερο θα λειτουργήσουν κανονικά.