Η δ/ντρια του σχολείου μας και ο σύλλογος διδασκόντων εύχονται καλή και δημιουργική χρονιά με ΥΓΕΙΑ, ΕΥΗΜΕΡΙΑ,ΑΓΑΠΗ και ΠΡΟΟΔΟ στους μαθητές και τους γονείς τους.
Οι μαθητές της Γ’ τάξης υπό την επίβλεψη της δασκάλας τους κ. Ρούλας Καπράλου και με μουσική επιμέλεια της κας Παρασκευής Κούκου παρουσίασαν την χριστουγεννιάτικη παράσταση “Ο Άη Βασίλης κόκκαλο”. Στην παράσταση συμμετείχαν και τα παιδάκια της Α’ τάξης.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.