Ο Αη Βασίλης κόκκαλο

Οι μαθητές της Γ’ τάξης υπό την επίβλεψη της δασκάλας τους κ. Ρούλας Καπράλου και με μουσική επιμέλεια της κας Παρασκευής Κούκου παρουσίασαν την χριστουγεννιάτικη παράσταση “Ο Άη Βασίλης κόκκαλο”. Στην παράσταση συμμετείχαν και τα παιδάκια της Α’ τάξης.