Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας: “Η σχολική μας βιβλιοθήκη…ένα ορυχείο χρυσού για μικρά παιδιά!” – Δράση 12η

IMG 1ef96bbeaa2183325020f393bb8bc262 V
Υλοποίηση Σχεδίου Δράσης
Ενέργειες & χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΪΟΣ
Δράση 12: 
Περιγραφή δραστηριοτήτων: Δράση ανάγνωσης ιστορίας από την υπέυθυνη εκπαιδευτικό της Α΄Τάξης του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης και σε συνδυασμό με τις δράσεις ομαλής  μετάβασης στο Δημοτικό, επισκεφθήκαμε  την Α’ δημοτικού  του 3ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, με το οποίο συστεγαζόμαστε. Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός της τάξης κ.Ιωάννα  κάλεσε τα παιδιά  να διαβάσουν ένα  βιβλίο από  την βιβλιοθήκη  του Δημοτικού που θα επέλεγαν και εκείνα αποφάσισαν να ακούσουν την ανάγνωση της ιστορίας  “ΟΧ ΧΤΑΠΟΔΙ  ΛΑΘΟΣ ΠΟΔΙ” . Το βιβλίο, με τις συνεχόμενες επαναλήψεις  της λέξης  ΧΤΑΠΟΔΙ-ΠΟΔΙ έκανε ενθουσίασε τους μαθητές και των δύο βαθμίδων, ενώ μετά το πέρας της ανάγνωσης ακολούθησαν δραστηριότητες Προφορικής Επικοινωνίας, όπως η αναζήτηση λέξεων από  Χ και Π, όπως και Εικαστικής Έκφρασης, όπου όλοι οι μαθητές ζωγράφισαν  σε ζευγάρια ό,τι τους άρεσε απ’ την ιστορία.

Αξιολόγηση δράσης

Για την αξιολόγηση της δράσης χρησιμοποιήθηκαν, σχετικά με τους στόχους του σχεδίου δράσης και τα επιμέρους προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:

  • Ρουμπρίκα αυτοαξιολόγησης

20250226 100545

Φωτογραφικό Υλικό
IMG 1ef96bbeaa2183325020f393bb8bc262 V 20250117 1059452 IMG 0070776d7ec2b1bd3de9123f705cd284 V 20250121 122314 20250117 104459 20250117 1058092

Αφήστε μια απάντηση