ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Με μεγαλοπρέπεια γιορτάσαμε την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 και τον εορτασμό του Αγίου Δημητρίου πολιούχου της Θεσσαλονικής στο νηπιαγωγείο μας!

“ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΟΛΕΜΟΣ” το σύνθημα των παιδιών!!

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για τις Ελληνικές Σημαίες που πήραν στα παιδιά μας!

Χρόνια Πολλα!

IMG 304ac8a611e3daa9949fbaacf8af0ab1 V 28 οκτωβριου 1 28 οκτωβριου 2 IMG 8fcc92327145339aa9e172fbc3f630ab V δ IMG 9bbc95c3abb93c935ab77bed8dc38422 V δ IMG ffdcd469020b8332411b7e77054acc4e V IMG 42b8d556e9cbccd4ca00a3d56fe5526f V IMG 241c834ccd3234e387c65a7d56b98532 V IMG 6a9c0a6ea33404ad5e4b4074d2c37b03 V IMG 2555af97f48eb145841e3f5f1b7ebc68 V IMG 20221021 000923

 

17η ΝΟΕΜΒΡΗ- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Και για να τιμήσουμε την επέτειο του Πολυτεχνίου και της Δημοκρατίας δεν θα μπορούσαμε να μην παίξουμε σε κουκλοθέτρο την “ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ”!

“ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” φώναξαν το παιδιά!

IMG 20221117 090541 IMG 20221117 084846 δIMG 20221117 090521 δ

IMG 20221117 090528 δ IMG 5d4d43bfb5070de504e604817a7fcc75 V IMG 33b0a5cd59c4a3821e7f330091a38af4 V

 

25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Ο Μάρτιος έφτασε…ο χώρος εκδηλώσεων του σχολείου μας μεταμορφώθηκε…τα παιδιά του σχολείου μας μεγάλωσαν…κι έτσι οργανώσαμε μια υπέροχη γιορτή με ποιήματα, θεατρικά αλλά και παραδοσιακούς χορούς για να τιμήσουμε τους ήρωες του 1821 και να τα παρουσιάσουμε στους αγαπημένους μας γονείς και συγγενείς! Οι πρόβες πήγαν υπέροχα, ο χώρος ετοιμάστηκε και οι πόρτες του σχολείου μας άνοιξαν την Παρακευή 24 Μαρτίου 2023!

Περάσαμε καταπληκτικά!Και στο τέλος μας γλύκανε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων με το παραδοσιακό μπισκοτολούκουμο!!

Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!

Και του Χρόνου!

345694636 752557149840392 223565040691572604 n 344563742 1302532824027495 4592077842473595946 n 344565189 812556633062278 2760898419909712533 n 344348917 197091796503375 4451360174003154609 n 344309915 255976543499187 4451977511452247735 n 344547073 614230204059977 3854112368136911611 n 345537604 1527575244317542 945141745314231946 n 344466440 774740360908755 1105059769283708390 n 345844302 568602338484866 1726910464100666421 n 344350075 986240452513332 6088326579178918636 n 344319834 775536394276671 2730181140485327967 n 344315834 762050508906898 8344254237862104230 n 344393572 773912587779647 1243708071283560221 n

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ “ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ”

Στο πλαίσιο του 3ου  Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  ασχοληθήκαμε μ’  ένα πρόγραμμα για το νερό από το θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον, υποθεματική :  Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση.

Τίτλος Προγράμματος: «Οι νερό…εξερευνητές» η σημασία της σωστής διαχείρισης νερού.

Κριτήριο επιλογής του θέματος αποτέλεσε το γεγονός ότι  το 75% του ανθρώπινου σώματος και το 75% του πλανήτη μας είναι νερό, στοιχεία που υποδηλώνουν τη σημασία του για την ανθρώπινη ζωή και την ζωή του πλανήτη μας. Το αγαθό αυτό θεωρείται δεδομένο ενώ δεν είναι. Και αυτό το θέμα περνάει ως εκπαιδευτικό μήνυμα σε κάθε παιδί.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα: σχεδιάστηκε από την εκπαιδευτική και επιστημονική ομάδα του Βιωματικού Σχολείου, του εκπαιδευτικού τμήματος του QualityNet Foundation, εξειδικευμένου Οργανισμού στα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και ολοκληρώθηκε με την επιστημονική επιμέλεια της Ρενέση Παρασκευής (Φυσικός Περιβάλλοντος/ Υπεύθυνη σχεδιασμού Προγραμμάτων).

Με βάση το πρόγραμμα οι μαθητές μέσα από ευχάριστες βιωματικές, διαθεματικές, ανακαλυπτικές, ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες, δράσεις και παιχνίδια θα αντιληφθούν τη σημασία και την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος και της ορθής διαχείρισης του νερού για την ποιότητα της ζωής τους. Στην προσπάθεια αυτή, αρωγός είναι οπτικό και ακουστικό υλικό και βιωματικές δράσεις.

 Τα Προσδοκώμενα Μαθησιακά αποτελέσματα ήταν:

Οι μαθητές:

  • να ενημερωθούν για τη σημασία του νερού και τη σωστή  διαχείριση του μέσω της βιωματικής εκπαίδευσης, τη διαδικασία της έρευνας και της απόκτησης της γνώσης μέσα από την εμπειρία
  • να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση
  • να παρακινηθούν, να προβληματιστούν και να αντιδράσουν
  • να πιστέψουν ότι η αλλαγή προς έναν καλύτερο κόσμο είναι κάτι το εφικτό
  • να εμψυχώσουμε τους μαθητές να γίνουν «οι ήρωες» αυτής της μεγάλης αλλαγής και να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην εξοικονόμιση νερού και την προστασία του από την ρύπανση.

Αποτίμηση του προγράμματος

Τα παιδιά κατανόησαν τι σημαίνει σπατάλη νερού και τι εξοικονόμηση νερού. Συζητήσαμε για τους τρόπους εξοικονόμησης που μπορούμε να εφαρμόσουμε εμείς οι ίδιοι στο σπίτι μας και στο χώρο που κινούμαστε.

Για να εδραιωθεί όμως μια πρακτική και να γίνει συνήθεια χρειάζεται συνεχής επανάληψη. Για το λόγο αυτό, στείλαμε προς όλους τους γονείς και επισυνάπτουμε και εδώ οπτικοποιημένες χρηστικές  συμβουλές τις οποίες μπορούμε όλοι μας υιοθετήσουμε.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΝΕΡΟΥ αφισα

Παρακάτω ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες απο την εφαρμογή του προγράμματος

344454241 6174529785987124 1625924083979822309 n  344322245 261455259612992 5855477627016681893 n 344579311 578413964379416 4011793292264382109 n 345686664 222096810522108 4674316795727124474 n 345673063 172805135725944 2318721317983224997 n 345757146 191668790459573 7613091540121779069 n 344566579 617427856936972 2248066484380342826 n IMG ad1141bfeb98fb39afaf3cd86c752c5c V 344302287 259057233308043 1935058623617775973 n IMG ab59e30772e3904d702af445dbab4c48 V 344557664 636448237871170 4107020660563090898 n IMG 35b29fc7c66ef946b8c98c2c63ced6e3 V IMG 6acf2be0e1895d916f00271506d0a77b V IMG ac7d745aacf620353919688ca13407de V

Επίσης σημαντική είναι και η συμμετοχή του σχολείου μας στο Δίκτυο “Οικολογικά Σχολεία- Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης”  που έχει ως στόχο του την ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και την αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.

οικολογικα σχολεια

https://www.ecoschools.gr/

Δείτε παρακάτω τα νεα του Σχολέιου μας στο παραπάνω πρόγραμμα που αφορούν στην απεικόνιση τρόπων εξοικονόμησης νερού!!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων το  2o θέμα που επεξεργαστήκαμε αυτή τη σχολική χρονιά είναι το πρόγραμμα με τίτλο: «Το Παπάκι Πάει…»

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την επιμέλεια τους.

Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά  να έχουν  αυξημένη επίγνωση των κινδύνων και να είναι σε ετοιμότητα δηλαδή να γνωρίζουν με σαφήνεια πώς θα πρέπει να συμπεριφερθούν σε περίπτωση που απομακρυνθούν παρορμητικά από τους γονείς τους και αδυνατούν να τους εντοπίσουν.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους γονείς της μαθήτριας του σχολείου μας Εμμέλειας  την κ.Παυλογιαννη και τον κ. Αναστασιάδη που είναι αστυνομικοί και δέχτηκαν να επισκεφθούν το σχολείο μας μαζί με συναδέλφους τους στα πλαίσια του παραπάνω προγράμματος και να μιλήσουν στα παιδιά για το ρόλο της αστυνομίας και τι θα πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που χαθούν. Επίσης δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να επεξεργαστούν και να κάνουν ερωτήσεις στους αστυνομικούς για τις στολές και τον εξοπλισμό τους.

Παρακατώ ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες απο την εφαρμογή του προγράμματος

IMG 75f1c6df383551b1fb0057227c196a1c V  IMG a4692d8167850c3b4821ecd5f9c35d1b V IMG 20221123 113512 IMG 20221123 113521 IMG 20221123 113658 δ IMG 4072e34b3cc2df4726629c5f4971bea9 V δ IMG 3294614d6ec8914e4b6232a17caee5e3 V δ IMG 4995789ec6971698bf45a89a2964ad03 V δ IMG e43eaf26fbffcad15bfe2c8910c47a47 V δ IMG d7e248bd73c97e7123620ae5e1040cc0 V δ IMG 20221123 113859 δ IMG 20221123 114144 δ IMG f6fce9daecc5568059d4f30152348dfe V δ IMG d767c7f63792609eb09597e9884186c2 V δ

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων το πρώτο θέμα που εφαρμόσαμε τη φετινή σχολική χρονιά ήταν το πρόγραμμα με τίτλο:

 «Πρόγραμμα ανάπτυξης του αλληλοσεβασμού και της διαφορετικότητας σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας»

Από το θεματικό κύκλο: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική  Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Η περίοδος υλοποίησης ήταν από τον  Οκτώβριο ως και το Νοέμβριο.

Το συγκεκριμένο εργαστήριο εξυπηρετούσε και τους στόχους του Σχεδίου Δράσης που αναλάβαμε την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Δημιουργός του προγράμματος είναι Δρ Σοφία Νικολιδάκη ΕΔΙΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και το πρόγραμμα βρίσκεται στο αποθετήριο προγραμμάτων του ΙΕΠ

Οι δεξιότητες που καλλιεργούνται στο παρόν πρόγραμμα, όπως αναφέρονται στην προκήρυξη του ΙΕΠ, μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ως εξής:

  • Δεξιότητες Μάθησης: κριτική σκέψη επικοινωνία,συνεργασία,δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες Ζωής: κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση και ευαισθησία/ προσαρμοστικότητα/ ανθεκτικότητα/ υπευθυνότητα/ πρωτοβουλία
  • ΜΙΤ Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης: Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες/ Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας

Δεξιότητες του νου: Επίλυση προβλημάτων/ Μελέτη περιπτώσεων

Στόχοι του προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση από τα παιδιά των εννοιών του σεβασμού, της διαφορετικότητας και η έμπρακτη υιοθέτηση στάσεων που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τις έννοιες αυτές ως τρόπο ζωής και καθημερινής συμπεριφοράς. Οι κύριοι άξονες του προγράμματος οι ακόλουθοι:

  • Αυτοσεβασμός: Τα παιδιά μαθαίνουν να εκτιμούν την αξία τους ως άτομα μοναδικά, πολύτιμα, ικανά που αξίζουν και είναι σημαντικά στη ζωή.Μαθαίνουν να αγαπούν τον εαυτό τους, να υιοθετούν συμπεριφορές που τον εξελίσσουν θετικά βιώνοντας τον καλύτερο δυνατό εαυτό τους.
  • Σεβασμός προς τους άλλους: Τα παιδιά μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται την ύπαρξη του άλλου ως άτομο εξίσου πολύτιμο που αξίζει να εισακουσθεί προσεκτικά και να αντιμετωπιστεί με σεβασμό και δικαιοσύνη. Τα παιδιά μαθαίνουν ότι οι άνθρωποι είναι μεταξύ τους ίδιοι και διαφορετικοί και οφείλουν να επιλύουν τις διαφορές τους με ανεκτικότητα, συμπόνοια εκφράζοντας τις διαφωνίες με τρόπο δημιουργικό.
  • Σεβασμός προς το περιβάλλον: Τα παιδιά μαθαίνουν ότι ο πλανήτης γη με όλα τα έμβια και άβια όντα του αξίζει σεβασμό, φροντίδα και μείωση εγωιστικών συμπεριφορών ώστε να εξακολουθήσει να είναι βιώσιμος.

Παρακάρω ακολουθούν ενδεικτικες φωτογραφίες απο την εφαρμογή του προγράμματος:

IMG 20221014 124441  IMG 20221019 100611  IMG 20221020 121339 IMG 20221020 121406 IMG 1d3ad1ba80ee98cc2644c65c77ecb22d V IMG 22ade16db64708c371658dff29801fee V IMG 29dcc86f2f5b22939e1312a336e353d9 V IMG 62bd9f8954a3799e2fd2f34f935f953d V IMG 475aac2e08dd4974c7ac8828842ab6f3 VIMG 8c86678284d23b3ac3034f544769ae2b V IMG ab5ac8395d1f89db9e476affc29b3c50 V

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PROW

Για 2 χρονιές 2021-2022 και 2022-2023 το νηπιαγωγείο μας ήταν ένα απο τα 34 Νηπιαγωγεία και Παιδικούς Σταθμούς της Ελλάδας που συμμετείχαν στο Ευρωπαικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ενίσχυση της Ευζωίας των Εκπαιδευτικών μέσω της Προώθησης της Θετικής Συμπεριφοράς στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία ProW”. Το ProW εφαρμόζεται από 11 οργανισμούς από την Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία και την Πορτογαλία και επιδιώκει να προωθήσει, να εξετάσει και να διαμορφώσει πολιτικές και μηχανισμούς για την ενδυνάμωση και υποστήριξη των παιδαγωγών χρησιμοποιώντας προσεγγίσεις από το πεδίο της Θετικής Ψυχολογίας και το σύστημα Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς στο σχολείο (SWPBS). Με αυτόν τον τρόπο, επιθυμεί να οικοδομήσει μια σχολική κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς με θετικό προσανατολισμό, στην οποία όλα τα παιδιά λαμβάνουν εκτίμηση και σεβασμό.Συγκεκριμένα, το έργο θα αναπτύξει εναλλακτικούς τρόπους για να ενισχύσει τα κίνητρα εργασίας των παιδαγωγών και θα πραγματοποιήσει συγκεκριμένα βήματα για να βελτιώσει τις ικανότητες, την ευζωία, την εργασιακή ικανοποίηση, την αυτο-αποτελεσματικότητά και να μειώσει τα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσής τους. Επιπλέον, το έργο θα έχει επίδραση στις προσπάθειες χάραξης πολιτικής στον τομέα της εκπαίδευσης, ώστε να προωθηθούν και να διατηρηθούν θετικά πλαίσια συμπεριφοράς στην Αγωγή και Φροντίδα Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του προγράμματος

https://prowproject.eu/el/

Στο σχολείο μας εφαρμόσαμε με επιτυχία φέτος δύο σχέδια μαθηματος όπως προβλεπόταν απο το πρόγραμμα. Το 1ο αφορά στην αξία του Σεβασμού (Χρησιμοποιώ ευγενικές λέξεις) και το 2ο στην αξία της Φιλίας (Παίζω όμορφα με τους φίλους μου). Στα αρχεία που ακολουθούν μπορείτε να δείτε αναλυτικά πως δουλέψαμε μέσα στις τάξεις μας και τα 2 σχέδια μαθήματος:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

ΕΓΓΡΑΦΕΣ   17ου  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2023-2024

Οι ώρες επικοινωνίας για εγγραφές με την Διεύθυνση του σχολείου και για την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών είναι 11.30-13.00 κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Τα δικαιολογητικά πρέπει να κατατεθούν στο σχολείο από 1-20 Μαρτίου 2023.

 Τηλ. σχολείου: 2310587230

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας

αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. 3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως

λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερο Νηπιαγωγείο.

η) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο προσκομίζετε στο σχολείο το αργότερο μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου.

θ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

ι) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

κ) Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα όπου θα δηλώνεται η έγγραφη συναίνεσή του για την εγγραφή του παιδιού. Η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να είναι επικυρωμένη για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή να εκδίδεται μέσω της σελίδας gov.gr .

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ Ν/ΓΕΙΟΥ.

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Επίσης οι εγγραφές στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με την αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου .

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Παρακάτω μπορείτε:

  1. να διαβάσετε ολόκληρη την εγκύκλιο των εγγραφών για το 2023-2024
  2. να εκτυπώσετε το ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)
  3. να διαβάσετε τα όρια οδών του νηπιαγωγείου μας



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Τρίγωνα Κάλαντα μες στη γειτονιά…ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά!!

Η πιο όμορφη γιορτή του χρόνου! Μιλήσαμε και μάθαμε για τα ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, κάναμε πολλές χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές και κατασκευές, τραγουδήσαμε, διαβάσαμε ιστορίες και φυσικά μάθαμε τα ποιήματά μας,κάναμε πρόβες και καλέσαμε γονείς και συγγενείς στο σχολείο μας να γιορτάσουμε όλοι μαζί την πιο όμορφη γιορτή!!!

IMG 20221201 125353 IMG 20221201 125326 

ιστοσελιδα 12

 

 

IMG 20221220 164330

IMG 20230102 105444

ιστοσελιδα 9  ιστοσελιδα 17 ιστοσελιδα 18

IMG 20221212 162928 edit 98092331083989

Στολίσαμε το σχολείο μας μέσα, έξω με πολλή χαρά και δημιουργικότητα!!

IMG 20221206 161141 

IMG 20221215 162413  IMG 20221215 162341  IMG 20221215 162353 ιστοσελιδα 14

IMG 20221215 162808  IMG 20221215 162819  IMG 20221215 162835 IMG 20221215 162918 IMG 20221215 162913 IMG 20221215 162909 IMG 20221215 162923 ιστοασελιδα 4 ιστοσελιδα 6 ιστοασελιδα2 IMG 20221216 162143

και φυσικά μετά το τέλος της γιορτής μας ήρθε κοντά μας …ο Άγιος Βασίλης!!!

Ευχαριστούμε πολύ τον Άγιο (το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων) για τα όμορφα δωράκια που πρόσφερε στα παιδιά μας!!και τον περιμένουμε και του χρόνου!!!

IMG 20221220 181710  ιστοσελιδα8 ιστοσελιδα 19 ιστοσελιδα 5 φωτο χριστουγεννιατικη γιορτη

και φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε το χριστουγεννιάτικο παζάρι του Συλλόγου Γονέων μας το οποίο επιμελήθηκε εξ ολοκλήρου η μαμά του Νικόλα μας κ.Ελισάβετ Λιόρα αλλά και τη λαχειοφόρο που οργάνωσε ο Σύλλογος και με τα χρήματα που μαζεύτηκαν αγοράστηκαν τα 2 air condition για τις 2 τάξεις μας!!!

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας στηρίζετε και μας φροντίζετε!!!

IMG 20221205 115455 IMG 20221205 115447 IMG 20221205 115442 IMG 20221205 115510

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 17 ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 2022-2023



Λήψη αρχείου

ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!

Και φέτος φυτέψαμε όμορφα λουλούδια που μας δώρισε ο κ.Τσουρίδης ο πατέρας της Αθηνάς μας απο το κατάστημα/φυτώριό τους,IMG 20221109 162521 IMG 20221109 162513 IMG 20221109 162524

καθώς επίσης και μια όμορφη καλλωπιστική δαμασκηνιά που επίσης μας έκανε δώρο ο πατέρας της Αθηνάς μας!!

IMG 20221109 162456    IMG 85bbbc2744a45079dcbe1b5c2400cf8e V

Τον ευχαριστούμε θερμά για αυτή την ευγενική προσφορά του!!

Τα λουλούδια υπέροχα!! Η δαμασκηνιά μικρή και ανυπομονούμε να τη δούμε να μεγαλώνει και να ομορφαίνει την μπροστινή αυλή μας αλλά και να μας προσφέρει σκιά! Γι αυτό κι εμείς υποσχεθήκαμε να την φροντίζουμε!!όπως κι όλα μας τα λουλούδια αλλά και τα δεντρακια μας άλλωστε!!

Σκαλίσαμε, φυτέψαμε, ποτίσαμε, καθαρίσαμε απο σκουπίδια τα παρτέρια μας!!!

IMG 20221111 120647 δ IMG 20221111 121220 δ IMG 20221111 122331 δ IMG 20221111 122352 δ IMG 20221111 123925 δ IMG 20221111 124149 δ IMG 20221111 124600 δ

IMG 9ce9c628c4395b1fcd294f5bda56004c V δ IMG 181186f3ad51b8220721b1d6fa9d2774 V δ IMG 55314766600e6a51671dab425144df26 V δ IMG b95045b68aa330d21590140f7b1ed2db V δ

και κάθε τόσο τα θαυμάζουμε και χαιρόμαστε να τα βλέπουμε να μεγαλώνουν!!!

     348383329 1077799970274216 2272623734402347074 n352807333 226314260208531 5788659594678048415 n348382347 643953357775426 312596543394080371 n

IMG 20221111 161625

Το ελατάκι μας μεγάλωσε!!!!κι η χαρά μας είναι τόσο μεγάλη!!!το φυτέψαμε το φθινόπωρο του 2021!

IMG 20221111 161513 IMG 20221111 161541 IMG 20221111 161559

349056292 1694498490988825 4371007385039975107 n 348382739 1094504145269660 1903018422308540738 n 348382986 1698180220625589 6774728446086688002 n

Φυτέψαμε όμως και σπόρους μες στην τάξη μας!!Φασόλια και φακές μπήκαν κάτω απ το χώμα ή το βαμβάκι κι εμείς περιμέναμε να τα δούμε να μεγαλώνουν!

IMG 52911c704247f7b6bbb492b1095c5a43 V δ IMG 8b139d72d673d0e6de23659799fa6e95 V δ IMG 1f4b77b2386a9da47a279ed43b6001ce V