Το Σχέδιο Δράσης που υλοποιήσαμε φέτος στο σχολείο μας στα πλαίσια της Αξιολόγησης είναι το: “Στο σχολείο είναι ωραία, παίζουμε, κάνουμε παρέα!” το οποίο σχετίζεται με τον άξονα “Σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών” και αποτελεί συνέχεια και περαιτέρω ανάπτυξη του σχεδίου δράσης που εφαρμόσαμε στο σχολείο μας την προηγούμενη χρονιά και αποσκοπεί στην ενίσχυση των θετικών μορφών συμπεριφοράς στο σχολείο!
Α. Σε αυτό το πλαίσιο υλοποιήσαμε δυο project μικρής διάρκειας:
1. Τον Οκτώβριο το project «Η συμφωνία της τάξης μας» με θέμα την από κοινού με τα παιδιά διαμόρφωση των κανόνων συμπεριφοράς στο σχολείο και την αποτύπωσή τους σε αφίσα. Και φυσικά τα παιδιά πήραν για το σπίτι τους κανόνες της τάξης μας στο σακίδιό τους!! Επίσης κάναμε ομαδικές εργασίες με θέμα την τάξη και τους φίλους μας!!

2.Τον Ιανουάριο το project «Μέσα από τα βιβλία μαθαίνουμε για το σεβασμό, τη φιλία και την συνεργασία» το οποίο συνδέθηκε με τη δράση της δανειστικής βιβλιοθήκης και με τη δράση της Βαλίτσας της Φιλαναγνωσίας (δανεισμός βιβλίων με θεματολογία τη φιλία, το σεβασμό, την ευγένεια αποσκοπώντας στη βελτίωση των σχέσεων των παιδιών).

Β. Επίσης στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS KA3 ProW σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε (Ιανουάριος-φεβρουάριος),όπως προβλεπόταν, δύο σχέδια μαθήματος τα οποία συνδέονται με το σχέδιο δράσης (1. Φιλία.Παίζω όμορφα με τους φίλους μου, 2. Σεβασμός. Είμαι ευγενικός-η)
ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Γ. Επιπρόσθετα αναλάβαμε δυο προγράμματα Αγωγής Υγείας (Μάρτιος-Απρίλιος) που συνδέονται με το σχέδιο δράσης:
1. «Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός-επιβάτης-οδηγός» το οποίο αφορά στην αποδοχή κανόνων και στη συμμόρφωση με αυτούς και στα πλαίσια του οποίου η ομάδα Μικροί Ήρωες παρουσίασαν στο σχολείο μας το πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια».
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
2. « Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα στο Νηπιαγωγείο» που αφορά στη διαχείριση συναισθημάτων.






Δ. Επίσης το πρώτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Πρόγραμμα ανάπτυξης αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας » που υλοποιήσαμε εξυπηρετούσε παράλληλα και τις ανάγκες του σχεδίου δράσης.
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ «Πρόγραμμα ανάπτυξης αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας »