ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ, ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ, 2026
Με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχαμε στο Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου Παύλου Μελά, παρουσιάζοντας την Έκθεση Βιβλίου που διοργανώσαμε στο σχολείο μας.
Η συμμετοχή μας σε αυτή τη σημαντική εκπαιδευτική διοργάνωση αποτελεί μεγάλη τιμή και αναγνώριση των δράσεών μας για την προώθηση της φιλαναγνωσίας και της αγάπης για το βιβλίο.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε την ευκαιρία να μοιραστούμε το έργο μας με την εκπαιδευτική κοινότητα και να αναδείξουμε τη δημιουργικότητα και την προσπάθεια των μαθητών μας.
Συνεχίζουμε να καλλιεργούμε την αγάπη για το βιβλίο και τη μάθηση μέσα από όμορφες και δημιουργικές δράσεις!














