Συνεχίζουμε την αρχή της φετινής μας διαδρομής με παιχνίδια στην τάξη και στην αυλή, όσο ο καιρός μας το επιτρέπει ακόμη, συνεχίζουμε να γνωριζόμαστε και να συνδεόμαστε…
Φτιάξαμε όλοι μαζί το παζλ της ομάδας μας, όλα τα κομμάτια μοναδικά, διαφορετικά και όταν ενώνονται σχηματίζουν κάτι ιδιαίτερο κι αρμονικό ταυτόχρονα, όπως ακριβώς κι εμείς!!
Ασχολούμαστε με τις καθημερινές μας ρουτίνες…παρουσιολόγιο, καιρός, ημερολόγιο και πάμε να δούμε… Είμαστε όλοι εδώ σήμερα; Πώς είναι ο καιρός; Τι ημέρα έχουμε, τι μήνα και ποια εποχή;
Ερχόμαστε σε επαφή με υλικά και εργαλεία, πλαστελίνης, μαρκαδόρους, κηρομπογιές, κόλλες, ψαλίδια… μαθαίνουμε να τα χρησιμοποιούμε και να τα αποθηκεύουμε σωστά αφού θα μας συντροφεύουν για όλη τη χρονιά!
Ας μάθουμε να παίζουμε παζλ κι επιτραπέζια, η συνταγή:
- χρόνος και χώρος
- ησυχία και συγκέντρωση
- υπομονή και προσπάθεια
- σκέψη
- παζλ κι επιτραπέζια
- συνεργασία και καλή διάθεση
τα παιδιά πήραν τα υλικά, χωρίστηκαν σε ζευγάρια κι άρχισαν…

Φθινόπωρο κι άρχισε να δροσίζει, ας γνωρίσουμε καλύτερα αυτήν την εποχή…
Βρισκόμαστε ακόμα στον Σεπτέμβριο, το πρώτο παιδί του φθινοπώρου, τι συμβαίνει γύρω μας; Μέσα από βίντεο και εποπτικό υλικό παρατηρούμε, σκεφτόμαστε, συζητάμε… τα φύλλα πέφτουν, φθινοπωρινά χρώματα, λίγο πράσινο και πολύ κίτρινο, κόκκινο, καφέ, πορτοκαλί…
Γινόμαστε φύλλα, ο αέρας μας ταξιδεύει, τι βλέπουμε; Φανταζόμαστε και συζητάμε…Φτιάξαμε και τα δικά μας δέντρα στις πόρτες των τάξεων μας και συνεχίζουμε….
Πόσα ακόμα κρύβει το φθινόπωρο; Φρούτα και καρπούς, μυρωδιές κι αρώματα
Άραγε όταν Φθινοπωριάζει τι βλέπουμε γύρω μας; τα παιδιά είπαν και η κυρία κατέγραψε…
τι ακούμε;
τι γευόμαστε;
τι μυρίζουμε;
Οι τελευταίες μέρες του Σεπτεμβρίου μας έφεραν τις πρώτες βροχές…αλήθεια από που έρχεται το νερό της βροχής και πως έχει βρεθεί εκεί; Με την ευκαιρία συζητήσαμε αυτά και πολλά ακόμα…για τις αλλαγές του καιρού, για τα σύννεφα, το χρώμα που έχουν όταν πρόκειται να βρέξει…
Φτιάξαμε και τα δικά μας φθινοπωρινά σύννεφα για να αποχαιρετήσουμε τον Σεπτέμβρη.
Οκτώβριε καλώς να μας έρθεις!


























τμήμα Ν2 


