ο κύριος Εγκέφαλος μας πήρε μαζί του και μετά από τη γνωριμία μας με τις αισθήσεις μας ταξίδεψε μέσα στο σώμα μας, παρατηρήσαμε το λαιμό μας και συζητήσαμε για τη μορφή του, τη θέση του το φάρυγγα και το λάρυγγα, τη λειτουργία του, συνεχίσαμε με τους πνεύμονες
και την καρδιά μας, μιλήσαμε για τη λειτουργία των οργάνων, τη μορφή, το σχήμα, τη θέση τους και τη αλληλοσύνδεση
τους, είδαμε εικόνες, βίντεο, πιάσαμε το σφυγμό μας , , ακούσαμε την αναπνοή στην κοιλιά μας,
πειραματιστήκαμε με τα όργανα της αναπνοής για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα της βασικής αυτής λειτουργίας, ως πηγή ζωής
ακούσαμε την καρδιά μας με το χέρι, και γνωρίσαμε τα συστήματα του οργανισμού: αναπνευστικό
κυκλοφορικό, συνεχίσαμε με τις αρτηρίες και τις φλέβες και παίξαμε παιχνίδια ρόλων ,όπως το ταξίδι της αναπνοής ,
το ταξίδι του αίματος,
η Ν. έγινε το σώμα, ο Ι. το μυαλό, ο Σ. και Μ. οι πνεύμονεςη Ε. η καρδιά, και ο Μ. άρχισε το ταξίδι… συζητήσαμε και καταγράψαμε τους τρόπους προστασίας των πνευμόνων, της καρδιάς, τις εξετάσεις πρόληψης, τις ιατρικές ειδικότητες: παθολόγος, καρδιολόγος, παιδίατρος κ.α., πολλές καινούργιες έννοιες και λέξεις, μαθαίνουμε όλοι με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, μέσα από μία διαδικασία βιωματική, με παιχνιδιώδεις δραστηριότητες για να κατανοούν οι μαθητές μας και να απολαμβάνουν το ταξίδι της γνώσης!!!