…. με αφορμή τη γνωριμία μας με τη Γεύση, αρχίσαμε να συζητάμε για την υγεία του στόματος και εστιάσαμε στα δόντια μας, έτσι τα παρατηρήσαμε, τα μετρήσαμε,
συζητήσαμε για την οδοντοφυϊα (πότε αρχίζει, πως λέγονται τα α΄ δόντια και πως τα κανονικά, πόσα έχουν τα παιδιά και πόσα οι ενήλικες) , τα μέρη του δοντιού,
τα ονόματα και τη θέση του καθενός στο στόμα
.
Είδαμε εικόνες, διαβάσαμε την ιστορία των μικροβίων: “Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα”,
και τους ζωγράφισαν, μελετήσαμε τις ασθένειες και τις αιτίες τους, είδαμε βίντεο για τους τρόπους προστασίας και τους καταγράψαμε:
- καλή διατροφή
,τα παιδιά τοποθέτησαν κάρτες τροφών αντίστοιχα στο χαρούμενο και λυπημένο δόντι

- φροντίδα και
επίσκεψη στον οδοντίατρο για πρόληψη και, αν χρειαστεί, θεραπεία, τα παιδιά παρατήρησαν ο ένας τα δόντια του άλλου και μετά έφτιαξαν το στόμα τους
τόσο απλά, περνάμε από τη γνώση στην πράξη και στο βίωμα!, τόσο απλά από τα πρώτα χρόνια της ζωής μαθαίνουμε να φροντίζουμε και να αγαπάμε τον εαυτό μας, τόσο απλά η προσχολική αγωγή γίνεται η βάση και η αφετηρία για την κατάκτηση της γνώσης και τη δημιουργία στάσεων ζωής!!!
Γερά δόντια, καλή λειτουργία του στόματος, καθαρή αναπνοή, καλή εικόνα και…υπέροχα χαμόγελα!!!