Από εκεί που δεν την περιμέναμε εμφανίστηκε μπροστά μας η κυρία Γεύση και άρχισε η συζήτηση μαζί της, πού βρίσκεται; πώς λειτουργεί; ποιά είναι τα όργανα της , με ποιες συνεργάζεται, είναι χρήσιμη; και άλλα πολλά…
παρατηρήσαμε και περιγράψαμε τη στοματική κοιλότητα, από έξω και από μέσα, είδαμε το στόμα ο ένας του άλλου και εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές, ονοματίσαμε τα μέρη του και σταθήκαμε στη γλώσσα μας, ωωω τι σχήμα, χρώμα, κάλυκες…
βάλαμε σε ένα δίσκο διάφορες τροφές και υγρά κι αρχίσαμε τις δοκιμές πρώτα με ανοιχτά τα μάτια και μετά με κλειστά:
δοκίμασε και βρες, δοκίμασε και μάντεψε…
και φυσικά τα παιδιά έφτιαξαν τις κούκλες τους
και ήρθε η ώρα να περάσουμε σε άλλο όργανο του στόματος… ποιό;