Εργαστήρι πλαστελίνης
Το αγαπημένο υλικό ενασχόλησης, η πλαστελίνη, δεν θα μπορούσε να λείπει από τις κατασκευές για να δημιουργήσει κάθε παιδί ένα πασχαλινό αυγό το οποίο στόλισαν με τη φαντασία τους. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την πρόταση της εκπαιδευτικού να γίνει ένας διαγωνισμός πρωτότυπης δημιουργίας και να ψηφίσουν το αυγό που τους άρεσε περισσότερο. Όλες οι κατασκευές είναι ιδιαίτερες και ξεχωριστές, αλλά τις περισσότερες ψήφους απέσπασε το αυγό του Φίλιππου. Παραθέτουμε τα όμορφα κομψοτεχνήματα πλαστελίνης των παιδιών:
- Φίλιππος
- Αμαλία
- Μιχάλης
- Κωνσταντίνος
- Μαρία
- Έφη
- Σπύρος
- Αναστασία
- Γιώργος Π.
Πασχαλινές δημιουργίες
Οι δραστηριότητες για το Πάσχα ολοκληρώθηκαν με όμορφες κατασκευές από τα παιδιά σε ευχετήριες κάρτες και καλαθάκια με σοκολατένιες λιχουδιές. Τα παιδιά δούλεψαν συνεργατικά, πρότειναν χρώματα και επέλεξαν τα ωραιότερα κατά την κρίση τους. Τέμπερες, νερομπογιές, πινέλα, μαρκαδόροι, ψαλίδια, επιστρατεύθηκαν για τις κατασκευές.
Τα χρώματα και τα σχέδια με τα οποία τα παιδιά στόλισαν την κάρτα τους άφησαν ένα μοναδικό και ξεχωριστό αποτέλεσμα που τα ενθουσίασε !!!
Οι κάρτες μας:
Τα καλαθάκια μας:
Τα παιδιά στο ελεύθερο παιχνίδι με πειραματικό τρόπο και μαθηματική σκέψη, κατασκεύασαν ένα πρωτότυπο πασχαλινό αυγό χρησιμοποιώντας παιδαγωγικό υλικό (ξύλινα τουβλάκια και lego).
Τα κάλαντα του Λαζάρου στο 13ο Δημοτικό σχολείο από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου !!!
Σήμερα το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε το 13ο Δημοτικό σχολείο και στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο δημοτικό πραγματοποιήσαμε πασχαλινές δράσεις .Είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου ,παρακολουθήσαμε τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων που έφτιαξαν τα παραδοσιακά λαζαράκια ,ακούσαμε το παραμύθι της νόνας της χελώνας και αναταλλάξαμε ευχές και δώρα με τα παιδιά του δημοτικού .Ευχαριστούμε θερμά την διευθύντρια κ. Χατζηευγενάκη Θεοδοσία για την πρόσκληση και την φιλοξενία και ανανεώνουμε το ραντεβού μας τον Μάιο με αθλητικές δοκιμασίες .
Το Σάββατο του Λαζάρου, δηλαδή εκείνο πριν από την Κυριακή των Βαΐων, τα παιδιά γυρίζουν τα σπίτια και τραγουδούν τα ειδικά κάλαντα (Λαζαρικά) σε διάφορες παραλλαγές, που εξιστορούν την «εκ νεκρών έγερση» του Λαζάρου. Την ημέρα αυτή ξεκινά ουσιαστικά η αντίστροφη μέτρηση για το Πάσχα. Tα Λαζαράκια, όπως αποκαλούνται οι καλαντιστές της ημέρας, συνεχίζουν με ευχετικούς και επαινετικούς στίχους για το σπίτι και δέχονται ως φιλοδώρημα αυγά που τα τοποθετούν σ’ ένα στολισμένο καλαθάκι (σε κάποιες περιοχές φρούτα ή χρήματα). Τον Λάζαρο τραγουδούν κυρίως κορίτσια σχολικής ηλικίας, τα οποία αποκαλούνται λαζαρίνες, λαζαρίτσες, λαζαρούδισσες κ.α.Παραδοσιακά φτιάχνουμε ειδικά κουλουράκια ή ψωμάκια προς τιμήν του νεκρού, τα λεγόμενα λαζαράκια, λαζάρηδες ή αλλιώς και λαζαρούδια. Στα λαζαράκια δίνουμε το σχήμα ανθρώπου με τα χέρια σταυρωμένα όπως ακριβώς παριστάνεται ο Λάζαρος στις εικόνες. Σύμφωνα με την παράδοση, όσα παιδιά έχει η κάθε οικογένεια τόσους «λαζάρηδες» πλάθουμε και στη θέση των ματιών βάζουμε δυο γαρίφαλα.Στην Κω, η παράδοση θέλει τις αρραβωνιασμένες κοπέλες να φτιάχνουν ένα λαζαράκι σε μέγεθος μικρού παιδιού, κεντημένο σχεδόν σαν τις κουλούρες του γάμου και να το στέλνουν στο γαμπρό. Τα λαζαρούδια σε πολλές περιοχές της Ελλάδας τα γεμίζουν με αλεσμένα καρύδια, αμύγδαλα, σύκα, σταφίδες ή μέλι και πρόσθεταν πολλά μυρωδικά.
Ο Λάζαρος ο επονομαζόμενος και Δίκαιος ή Τετραήμερος, αρρώστησε βαριά και πέθανε, σε ηλικία 30 χρονών (Ιωάννου ια’ 1-44).
Οι Γραφές αναφέρουν ότι, οι αδελφές του Λάζαρου ειδοποίησαν τον Ιησού ο οποίος βρισκόταν στη Γαλιλαία ότι ο φίλος του «ασθενεί βαρέως».
Στους μαθητές του, ο Ιησούς, είπε ότι ο φίλος του κοιμήθηκε και ότι θα μεταβεί στη Βηθανία για να τον ξυπνήσει. Όταν έφθασε στη Βηθανία με τους μαθητές του, η Μαρία, η αδελφή του Λαζάρου, του παραπονέθηκε ότι αν ερχόταν εγκαίρως δεν θα πέθαινε ο αδελφός της.
Ο Ιησούς δάκρυσε και ζήτησε να τον οδηγήσουν στον τάφο: Ένα σπήλαιο φραγμένο με ογκώδη λίθο. Παρότι προειδοποιήθηκε ότι, η οσμή θα ήταν ανυπόφορη, περίμενε να ανοίξει η είσοδος του τάφου και υψώνοντας φωνή μεγάλη είπε: «Λάζαρε δεύρο έξω!». Ο Χριστός ανάστησε τον Λάζαρο τέσσερις ημέρες μετά τον θάνατό του -εξού και ο χαρακτηρισμός «Τετραήμερος».
Ακούστε τα κάλαντα του Λαζάρου
https://www.youtube.com/watch?v=-qG-5jxBn7w&ab_channel=FUNFOREVERYONE
Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο για τον Λάζαρο
Και η εικαστική αποτύπωση των εντυπώσεων μας από την επίσκεψη στο δημοτικό .
Πασχαλινές δράσεις με το ειδικό νηπιαγωγείο τυφλών Καλλιθέας
Σήμερα γίναμε μια μεγάλη αγκαλιά που χώρεσε μέσα της όλα τα παιδιά ,όλοι διαφορετικοί ,ίσοι όμως και φίλοι καρδιακοί …Στόχος μας να υπερπηδήσουμε όλα τα εμπόδια και να προωθήσουμε μια συμπεριληπτική εκπαίδευση που θα αγκαλιάζει όλα τα παιδιά ,η διαφορετικότητα θα γίνει δεκτή με εγκαρδιότητα και θα λειτουργεί σαν πηγή μάθησης και όχι σαν πρόβλημα. Το συμπεριληπτικό σχολείο είναι ένα «Σχολείο για όλους», ενδιαφέρεται για την ισότιμη συμμετοχή όλων των μελών του στην εκπαίδευση και ανταποκρίνεται στις διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητριών και μαθητών (Unesco, 1994, 2009). Η συμπεριληπτική εκπαίδευση σαν όρος συνοψίζεται ακριβώς σε αυτή την μαγική φράση , «ένα σχολείο για όλους», δηλαδή όλα τα παιδιά-ανεξαρτήτως καταγωγής, κοινωνικής προέλευσης, θρησκευτικού υποβάθρου, ειδικών δυσκολιών μάθησης κ.λπ.-να φοιτούν στο ίδιο σχολείο, στο σχολείο της γειτονιάς τους. Υπολογίζεται ότι 93 εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως ζουν με αναπηρίες. Όπως όλα τα παιδιά, τα παιδιά με αναπηρία έχουν φιλοδοξίες και όνειρα για το μέλλον τους. Απαιτούν ποιοτική εκπαίδευση για να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να αξιοποιήσουν το δυναμικό τους.Ωστόσο, τα παιδιά με αναπηρία συχνά αμελούνται κατά τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, με συνέπεια να περιορίζεται η πρόσβασή τους στην εκπαίδευση καθώς και η ικανότητά τους να συμμετέχουν στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή. Σε όλο τον κόσμο, αυτά τα παιδιά είναι πιθανότερο να βρεθούν εκτός σχολείου.Η εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς σημαίνει ότι όλα τα παιδιά βρίσκονται και συνυπάρχουν στις ίδιες τάξεις, στα ίδια σχολεία. Σημαίνει πραγματικές ευκαιρίες μάθησης για ομάδες που παραδοσιακά βρίσκονται αποκλεισμένοι – όχι μόνο για τα παιδιά με αναπηρίες, αλλά και για όσα μιλούν άλλη γλώσσα.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος των Εργαστηρίων δεξιοτήτων και της θεματικής ενότητας Ενδιαφέρομαι και ενεργώ ,το σχολείο της συμπερίληψης, υλοποιήθηκαν δράσεις με κύριο στόχο οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν τη σημασία της διαφορετικότητας και της ισότητας όλων των ατόμων. Επιπρόσθετα να αντιληφθούν ότι είναι απαραίτητη η ισότιμη ένταξη πρόσβαση όλων των ατόμων με ειδικές ανάγκες σε όλους τους τομείς της ζωής εκπαίδευση, επαγγέλματα, κοινωνικές υπηρεσίες .
Η πρώτη γνωριμία με τους μαθητές του ειδικού νηπιαγωγείου τυφλών Καλλιθέας πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μέσο της πλατφόρμας zoom όπου και δώσαμε υπόσχεση ότι θα βρεθούμε και από κοντά ..Έτσι οργανώσαμε πασχαλινές δράσεις με βάψιμο αυγών ,ακρόαση παραμυθιού και πολλά πολλά παιχνίδια στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Δημιουργήσαμε σταθμούς εργασίας στον αύλειο χώρο μας με sencory boxes [ αυγουλάκια πασχαλινά και κοτοπουλάκια κρυμμένα σε χρωματιστό ρύζι και χόρτο] , παιχνίδια αφής [λαγουδάκια και ουρές από πον /πον],μαγικό κουτί με αντικείμενα που έπρεπε να τα μαντέψουμε με την αφή, κουταλοδρομίες και αυγουλοδρομίες, παιχνίδια στόχων , ταχύτητας και ευστοχίας …
Το πρωί της Τετάρτης υποδεχτήκαμε με περίσσια χαρά και ανυπομονησία τους νέους μας φίλους ,την Ζεϊνέπ, τον Νικηφόρο και την Αριστέα ,συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους .Η μέρα κύλησε εξαιρετικά με την Ζεϊνέπ να μας διαβάζει βιβλίο και να κλέβει τις εντυπώσεις, τον Νικηφόρο με τα παιχνίδια με τα αμάξια, και την Αριστέα με τα γέλια της …Βάψαμε όλοι μαζί τα αυγά μας με μαρκαδόρους και φίλτρα καφέ και γεμίσαμε τα πασχαλινά μας καλάθια με καλούδια και τα προσφέραμε στους νέους μας φίλους …
Ήταν μια εκπληκτική και μοναδική εμπειρία για μαθητές και εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν στην υλοποίηση αυτών των εκπαιδευτικών δράσεων.
Ευχαριστούμε θερμά τους καινούργιους μας φίλους την Ζεϊνέπ, τον Νικηφόρο και την Αριστέα για τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν και τις συναδέλφους του ειδικού νηπιαγωγείου τυφλών Καλλιθέας την προϊσταμένη κ.Ανδρικοπούλου Νικολίτσα, Στεφανία Γεωργάλη και Αργυρίου Βασιλική καθώς και την Ελένη Σίμου ,το ειδικό δημοτικό σχολείο τυφλοκωφών Καλλιθέας, και την προϊσταμένη κ. Μαρία Ζέζα, καθώς τις κυρίες Μισυρλή Μελίνα[ΕΒΠ] και Ζαφείρα Δήμητρα .
Περάσαμε τέλεια …ανανεώνουμε το ραντεβού μας …και δεν ξεχνάμε ότι η χειρότερη αναπηρία είναι η κακή συμπεριφορά.
Και οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη των νέων μας φίλων …
Πασχαλινές δημιουργίες …
Η μεγάλη γιορτή της χριστιανοσύνης το Πάσχα πλησιάζει και φυσικά στις τάξεις μας κουνέλια κότες και παπιά έχουν την τιμητική τους. Το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη χριστιανική γιορτή και έχει τις ρίζες της στην πανάρχαια αιγυπτιακή ειδωλολατρική γιορτή αφιερωμένη στη φύση που αναγεννιέται κάθε Άνοιξη.Επίσης, το Χριστιανικό Πάσχα συνδέεται και με το Ιουδαϊκό ή Εβραϊκό Πάσχα, με το οποίο οι Εβραίοι γιόρταζαν την έξοδό τους από την Αίγυπτο και την απελευθέρωσή τους από τη δουλεία των Φαραώ. Πιστεύεται ότι η λέξη «Πάσχα» προέρχεται από την εβραϊκή λέξη «Πεσάχ» ή «Πισάχ» που σημαίνει πέρασμα, διάβαση.Υπάρχει, όμως και μία δεύτερη εκδοχή που υποστηρίζει ότι προέρχεται από την ελληνική λέξη «Πάσχειν» σε ανάμνηση των Παθών του Χριστού.Οι Χριστιανοί πήραν λοιπόν, το Πάσχα από τους Εβραίους και του έδωσαν νέο νόημα.Με το Πάσχα γιορτάζουν την Ανάσταση του Χριστού και την απελευθέρωσή τους από την αμαρτία και το θάνατο.Το Πάσχα γιορτάζεται σε όλη την Ελλάδα με λαμπρότητα και με ποικιλία εθίμων από τόπο σε τόπο. Ο εορτασμός του διαρκεί περίπου δύο εβδομάδες και ξεκινά με την Ανάσταση του Λαζάρου (το τελευταίο Σάββατο της Μεγάλης Σαρακοστής) και τελειώνει την Κυριακή του Θωμά. Το Πάσχα είναι μία κινητή γιορτή, δηλαδή, δεν έχει σταθερή ημερομηνία στο εορτολόγιο.
Τα Πασχαλινά έθιμα του έχουν τις ρίζες τους σε παραδόσεις αιώνων ή ακόμη και χιλιετηρίδων.Τα κυριότερα Πασχαλινά έθιμα κατά το σύγχρονο εορτασμό της Ανάστασης στην Ελλάδα, περιλαμβάνουν το άναμμα λαμπάδων και τη μεταφορά του Αγίου Φωτός στα σπίτια
από την τελετουργία της Ανάστασης στις εκκλησίες, δείπνο με κύριο φαγητό τη μαγειρίτσα, το βράδυ της Ανάστασης, το τσούγκρισμα των κόκκινων αυγών στο σπίτι ή έξω από την Εκκλησία το «φιλί της αγάπης» την ώρα της Ανάστασης, το σούβλισμα του αρνιού κατά την Κυριακή του Πάσχα και άλλες εκδηλώσεις. Καθ’ όλη την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας οι χριστιανοί νηστεύουν. Στην εκκλησία τελείται κάθε βράδυ λειτουργία, όπου εξιστορούνται τα πάθη του Χριστού, γι’ αυτό η εβδομάδα αυτή ονομάζεται και Εβδομάδα των Παθών.
Η Μεγάλη Τετάρτη και η Μεγάλη Παρασκευή θεωρούνται οι πιο σημαντικές ημέρες νηστείας, αφού οι πιστοί δεν τρώνε ούτε το λάδι.
Έτσι, το απόγευμα της Μεγάλης Τετάρτης, ο ιερέας κάνει το Μεγάλο Ευχέλαιο (σταυρώνει με ευλογημένο λάδι το μέτωπο και τα
χέρια των πιστών, για να κάνουν μόνο καλές πράξεις) και το βράδυ γίνεται η λειτουργία του Μυστικού Δείπνου. Το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης στην εκκλησία διαβάζονται τα Δώδεκα Ευαγγέλια. Στα σπίτια οι νοικοκυρές βάφουν τα «κόκκινα» αυγά και πλάθουν τα τσουρέκια και τα ψωμιά.Το κόκκινο χρώμα, συμβολίζει το αίμα του Χριστού.Την Μεγάλη Παρασκευή το πρωί τα κορίτσια πηγαίνουν στην εκκλησία και στολίζουν τον επιτάφιο με ανοιξιάτικα λουλούδια και γίνεται η αποκαθήλωση όπου ο ιερέας κατεβάζει τον Εσταυρωμένο από τον Σταυρό.Το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής ψάλλουν στην εκκλησία την ακολουθία του επιταφίου και γίνεται η περιφορά του στις γειτονιές των χωριών και των πόλεων. Ο επιτάφιος σταματά για λίγο στις πλατείες ή τα σταυροδρόμια και οι πιστοί περνούν από κάτω για να είναι καλά και να έχουν την ευλογία του Χριστού. Τα μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου προς Κυριακή του Πάσχα εορτάζεται η Ανάσταση του Χριστού. Ο ιερέας ψέλνει το «Δεύτε λάβετε φώς!», οι πιστοί παίρνουν το Άγιο Φώς και ακούνε το «Χριστός Ανέστη».Πολλά βεγγαλικά και κροτίδες ακούγονται την ίδια στιγμή από παντού.Μετά τη λειτουργία γυρίζουν στα σπίτια τους κρατώντας στα χέρια τους τις λαμπάδες αναμμένες. Παντού ακούγονται οι πασχαλινοί χαιρετισμοί: «Χριστός Ανέστη!»., «Αληθώς Ανέστη!». Όλες οι οικογένειες στρώνουν το πασχαλινό τραπέζι, τσουγκρίζουν τα αυγά και τρώνε τη μαγειρίτσα τσουρέκι και σαλάτες.Την Κυριακή, νωρίς το πρωί, οι νοικοκυραίοι ετοιμάζουν τα κάρβουνα για το ψήσιμο του αρνιού. Στο λαμπριάτικο τραπέζι μαζεύονται για φαγητό συγγενείς, φίλοι και γείτονες, ανταλλάσουν ευχές, χορεύουν,τραγουδούν και διασκεδάζουν.
Με τους μαθητές μας μιλήσαμε για τα ήθη και έθιμα του Πάσχα και τα ψαλίδια μας πήραν φωτιά να κόβουν και να δημιουργούν .Κουνέλια με μαύρες λεπτομέρεις από λεπτό μαρκαδόρο για να εξασκηθούν τα δάχτυλά μας , και φόντο με νεροχρώματα που τα ταιριάξαμε τέλεια , κοτοπουλάκια με ψηφίδες από γλασσέ για να τα δωρίσουμε στα παιδιά του δημοτικού κατά την επίσκεψή μας , παπιά από πανί τύπου βετέξ γιατί όπως καταλαβαίνετε τίποτα δεν πάει χαμένο στο νηπιαγωγείο , σταυροί από πηλό και στεφάνια με αυγουλάκια …Ο Λάζαρος έγινε από χαρτονάκι και στολίστηκε με λουλούδια από τους μαρκαδόρους μας, και προσεχώς θα σας αποκαλύψουμε τα καλάθια μας και τις κάρτες μας.
Οι βιβλιοπαρουσιάσεις της Μαρίας και της Ελπίδας …

Η Παρασκευή είναι η μέρα των βιλιοπαρουσιάσεων και είχαμε την χαρά να ακούσουμε ένα υπέροχο και διασκεδαστικό βιβλίο από την Μαρία με τον Αυγουστή που έχει κλέψει την καρδιά μας με την εμμονή του να μην θέλει να βγεί από το αυγό του ..Φυσικά μιλάμε για το βιβλίο ”Δεν θέλω να βγω από το αυγό” της Γιολάντας Τσορώνη … Ο Αυγουστής δε θέλει να αποχωριστεί το αυγό του, γιατί εκεί αισθάνεται ζεστός και ασφαλής. Τι συμβαίνει όμως όταν το αυγό σπάει; Πώς του φαίνεται ο κόσμος που αντικρίζει; Θα βρει το θάρρος να βγει έξω και να παίξει με τα αδερφάκια του;Η Μαρία μας αφηγήθηκε την ιστορία και μας παρουσίασε μια εξαιρετική κατασκευή με τον Αυγουστή την μητέρα του και όλους τους φίλους του …Τελικά δεν είναι και τόσο άσχημο να δοκιμάζεις καινούρια πράγματα …Μπράβο μικρή μας φίλη !!!
Η Ελπίδα μας παρουσίασε το βιβλίο ”Ανάποδα” του Θοδωρή Παπαϊωάννου… Πού κρύβεται η ομορφιά; Τι αξίζει στ’ αλήθεια; Το σκαθάρι ο Μέλιος αναποδογύρισε. Και τι παράξενο.. όταν είσαι ανάποδα βλέπεις πιο καθαρά.. και μπορείς να ανακαλύψεις πολλά!Μμ άξιζε να διαβάσουμε το βιβλίο για να δούμε τι ανακάλυψε ο φίλος μας …Ελπίδα πολλά πολλά μπράβο ….
Ακούστε τον συγγραφέα να αφηγείται το βιβλίο του…
https://www.youtube.com/watch?v=z4Hxx_j2NYw&ab_channel=thodorispapaioannou
Τρώω σωστά μεγαλώνω γερά …
Κάνοντας εισαγωγή στη θεματική της διατροφής (με αφορμή τη νηστεία της Σαρακοστής), ζητήθηκε από τα παιδιά να φέρουν εικόνες από διάφορες τροφές, τις οποίες τις κατηγοριοποιήσαμε σε υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές. Είδαμε video στον προτζέκτορα με ταξινομήσεις τροφών με την κυρά Διατροφή και την κυρά Σαρακοστή. Παίξαμε παντομίμα τροφών. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε δυο ανθρωπάκια, τον κύριο Υγιεινό και τον κύριο Ανθυγιεινό. Αφού τα παιδιά εμπεδώσαν τί είναι υγιεινό και τί όχι, ζωγράφισαν υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές. Επίσης, ρωτήθηκαν τα παιδιά τί πρωινό έφαγαν και αν το θεωρούν υγιεινό. Την ώρα του μεσημεριανού συζητήσαμε τί φαγητό έχει φέρει το κάθε παιδί, αν είναι υγιεινό κ ξεκινήσαμε σταδιακά να λέμε σε ποια ομάδα τροφών ανήκει. Τέλος, μάθαμε σε ποια κατηγορία τροφίμων ανήκει η κάθε τροφή γενικότερα (δημητριακά, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ψάρι, κρέας, πουλερικά, γαλακτοκομικά, γλυκα κ.ά) και δημιουργήσαμε τη δικη μας διατροφική πυραμίδα. Μιλήσαμε για το ποσό σημαντικό είναι να πίνουμε αρκετό νερό, αλλά κ να γυμναζόμαστε. Τώρα, λοιπόν, ξέρουμε πώς θα βοηθήσουμε τον εαυτό μας να ακολουθήσει έναν υγιεινό τρόπο ζωής.
Δείτε το βιβλίο της κ.Διατροφής ..
Η Άνοιξη από το τμήμα 2 …
Η Άνοιξη έχει κάνει για τα καλά την εμφάνισή της και τα παιδιά του τμήματος 2 εφαρμόζοντας μια ξεχωριστή διπλή τεχνική (τυπώματα σφουγγαριών με τέμπερα και μαρκαδόρους posca), δημιούργησαν μαι ιδαίτερη ανοιξιάτικη χειροτεχνία. Μέσα, από την εργασία τα παιδιά ένιωσαν οικειότητα με την πολυχρωμία, την ποικιλία, τη διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα στην αποτύπωση. Επίσης, τα παιδιά είδαν πώς από το ένα φτάνουμε στο σύνολο, αλλά και οδηγήθηκαν με τη φαντασία τους στη μαγεία της φύσης.Θαυμάστε τα έργα τέχνης μας .
Θεματική ενότητα: spring! στο μάθημα των αγγλικών μας …
Μιλήσαμε για την άνοιξη και στα αγγλικά φυσικά … είπαμε τι συμβαίνει αυτή την εποχή ( butterflies, flowers, ladybugs, green grass, bunnies, bees ….). Τη ζωγράφισαμε όπως τη φανταζόμαστε ( ελεύθερα κ καθοδηγούμενα), και παρακολουθήσαμε τι συμβαίνει στη φύση αυτή την εποχή. Τέλος φτιάξαμε το δικό μας μοναδικό λουλούδι , συνεργατικά!Θαυμάστε τα έργα μας …
Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο που δουλέψαμε και στην τάξη …

































































































































































































