Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων που αφορούσε τα Δικαιώματα των παιδιών, διαβάσαμε “Το Αστεράκι που Έψαχνε μια Ευχή”
-
“Μια φορά κι έναν καιρό, πολύ ψηλά στον ουρανό, ζούσε ένα μικρό αστεράκι που το έλεγαν Φωτειούλη.Ήταν το πιο λαμπερό από όλα, όχι γιατί ήταν μεγάλο, αλλά γιατί είχε την πιο καλή καρδιά.Κάθε βράδυ, τα αστέρια άκουγαν ευχές από τα παιδιά της Γης.Άλλα ευχόντουσαν ένα παιχνίδι, άλλα έναν φίλο, άλλα μια αγκαλιά.Ο Φωτεινούλης όμως άκουγε πιο προσεχτικά από όλους.Μια νύχτα, άκουσε μια ευχή διαφορετική.Ήταν μια γλυκιά φωνούλα που έλεγε:«Εύχομαι να γίνω καλά για να μπορώ να τρέχω και να παίζω ξανά.»Ο Φωτεινούλης σταμάτησε να χοροπηδά στον ουρανό.Η ευχή αυτή δεν ήταν σαν τις άλλες.Δεν ζητούσε κάτι για παιχνίδι… ζητούσε δύναμη, χαρά και υγεία.«Πρέπει να βρω αυτό το παιδί», είπε αποφασισμένος……… “Αφού διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε την ιστορία, τα παιδιά ενημερώθηκαν σχετικά με τη φιλανθρωπική δράση του οργανισμού “Make a wish”, είδαμε σχετικό υλικό και συζητήσαμε για τον εθελοντισμό και πως ο καθένας από εμάς μπορεί να βοηθήσει. Έτσι αποφασίσαμε να βγούμε για κάλαντα στη γειτονία μας και μέρος του ποσού να το δώσουμε στα παιδιά που είναι σε νοσοκομείο! Έτσι λοιπόν με τη καλή μας διάθεση, τα τριγωνάκια μας και με τη σημαντική βοήθεια από κάποιους γονείς βγήκαμε στη γειτονία! Φυσικά αφού ολοκληρώσαμε τη δράση ο κάθε μαθητής πήρε από ένα ευχοστολίδι και ένα βραχιόλι που μας έστειλαν από το “Make a Wish”, ενώ μάθαμα πόσο σπουδαίο είναι όχι μόνο να παίρνουμε δώρα αλλά και να χαρίζουμε και εμείς δώρα, χαμόγελα και αγάπη!Μετά την ολοκλήρωση της δράσης προχωρήσαμε στην κατάθεση μέρους των χρημάτων που μαζέψαμε από τα κάλαντα και τα παιδιά είχαν τη χαρά να πάρουν το αστεράκι τους και ένα βραχιολάκι συμμετοχής ως ελάχιστη ανταμοιβή για την πρώτη τους οργανωμένη εθελοντική δράση. Σύντομα ο οργανισμός του Make a Wish Greece, μαζί με την απόδειξη μας κοινοποίησε και την ευχή που υιοθετήσαμε με τη δράση μας! Ευχαριστούμε θερμά τόσο τους υπεύθυνους του προγράμματος Make a Wish Greece, όσο και τους γονείς των παιδιών που στάθηκαν υποστηρικτές στη προσπάθειά μας!
-
Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας!!
Τα Χριστούγεννα ήρθαν και στο σχολείο μας και οι μαθητές ετοίμασαν μια μικρή γιορτούλα να παρουσιάσουν στους γονείς τους. Η παράσταση με τίτλο “Τα στολίδια του δέντρου το έσκασαν από το κουτί”, έλαβε χώρα στις 19 Δεκεμβρίου στο Ράντζο του Κιλκίς. Μαθητές γονείς και φίλοι απόλαυσαν το θεατρικό ενώ ακολούθησαν οργανωμένες δράσεις για τους μικρούς μαθητές.
Ο Άγιος Βασίλης δεν γινόταν να μας ξεχάσει, μας επισκέφθηκε στο νηπιαγωγείο μας, μια μαμά νωρίτερα χάρισε μπαλόνια στους μαθητές ενώ όποιος επιθυμούσε είχε την ευκαιρία να απολαύσουν face painting
-
Χριστουγεννιάτικο Εργαστήριο Ξωτικών
Ο Δεκέμβριος είναι ο μήνας των Χριστουγέννων της αγάπης και της δημιουργίας έτσι και φέτος στο σχολείο μας στήθηκε το χριστουγεννιάτικο εργαστήρι που μας φέρνει πιο κοντά στη μαγεία των εορτών. Αρχικά τη πρώτη μέρα του μήνα το ξωτικάκι μας περίμενε με ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης, μαζί με ένα γράμμα που μας έβαζε σε εορταστικό κλίμα. Σειρά είχαν κατασκευές με θέμα το χριστουγεννιάτικο δέντρο , ενώ φυσικά στολίσαμε και το δέντρο της τάξης μας!
Σειρά είχαν τα στολίδια μας από πηλό και από γλωσσοπίεστρα
Μιλήσαμε για τη Γέννηση και την ιστορία του Χριστού στη γη, και κατασκευάσαμε τι δική μας φάτνη!
Συνέχεια είχαν οι προσκλήσεις για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας
Γιορτές χωρίς γλυκές δημιουργίες δεν γίνονται!!!
-
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία και σε συνέχεια των δικαιωμάτων των παιδιών μιλήσαμε για τα άτομα που είναι γύρω μας όμως παρουσιάζουν κάποιες δυσκολίες. Μιλήσαμε για τα άτομα με περιορισμένη όραση, τα άτομα με κινητικά προβλήματα καθώς και όσους παρουσιάζουν προβλήματα ακοής και ομιλίας, ενώ αναφερθήκαμε και στα άτομα που παρουσιάζουν ειδικές εκπαιδευτικές δεξιότητες. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, δοκιμάσαμε να “ζήσουμε” για λίγο όπως όλα αυτά τα άτομα, αναγνωρίσαμε τις δυσκολίες και τα σπουδαία βήματα που κάνουν για να ανταπεξέλθουν στη καθημερινότητα, ενώ μιλήσαμε για το δικαίωμα όλων των ανθρώπων να έχουν μια κανονική ζωή με ίσες ευκαιρίες!
-
Εργαστήριο δεξιοτήτων – Τα δικαιώματα του παιδιού
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Διεθνούς Αμνηστίας «Εγώ και Εσύ, Μαζί» υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας με στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τα δικαιώματα του παιδιού μέσα από βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες με αφορμή τον 3ο κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μέσα από ιστορίες, παιχνίδια, ζωγραφική και συζήτηση, τα νήπια ανακάλυψαν ότι όλα τα παιδιά είναι ίσα, πολύτιμα και έχουν δικαίωμα στην αγάπη, τη φροντίδα, την ασφάλεια και την ελευθερία έκφρασης. Το πρόγραμμα βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, σεβασμό στη διαφορετικότητα και δεξιότητες συνεργασίας, προάγοντας μια κουλτούρα φιλίας, αλληλεγγύης και σεβασμού. Πρόκειται για μια όμορφη δράση που ενίσχυσε το θετικό κλίμα της τάξης και έφερε τους μικρούς μαθητές πιο κοντά στις αξίες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Η εκπαιδευτική βαλίτσα λοιπόν, μας χτύπησε το κουδούνι της πόρτας και η περιέργεια των παιδιών ήταν μεγάλη! Οι δράσεις που επιλέξαμε να υλοποιήσουμε σχετίζονταν αρχικά με τα συναισθήματά μας μέσα από μαγικούς καθρέφτες, χτίσαμε γέφυρες σε συνεργατικό παιχνίδι, ξεπεράσαμε εμπόδια απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών, ενώ συμφωνήσαμε πως είναι δικαίωμα όλων μας να ζούμε σε ένα καθαρό περιβάλλον! Τέλος δημιουργήσαμε τη δική μας βαλίτσα δικαιωμάτων!














































































