Καθώς ο καιρός καλυτέρευσε και άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία, δεν μπορούσαμε να μην δοκιμάσουμε φρούτα της εποχής! Αφού τα γνωρίσαμε , τα μυρίσαμε και τα γευτήκαμε…. αποφασίσαμε να τα φτιάξουμε παγωτό! Με τη βοήθεια των μαθητών και με τη παγωτομηχανή μας απολαύσαμε φρουτένιο παγωτό με γεύση φράουλα, μπανάνα, πεπόνι και βερίκοκο!





