• Γενικά

    Γεύση από ….. καλοκαίρι!

    Καθώς ο καιρός καλυτέρευσε και άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία, δεν μπορούσαμε να μην δοκιμάσουμε φρούτα της εποχής! Αφού τα γνωρίσαμε , τα μυρίσαμε και τα γευτήκαμε…. αποφασίσαμε να τα φτιάξουμε παγωτό! Με τη βοήθεια των μαθητών και με τη παγωτομηχανή μας απολαύσαμε φρουτένιο παγωτό με γεύση φράουλα, μπανάνα, πεπόνι  και βερίκοκο! 

     

    20260527 094748 20260527 095229 20260527 100148 20260527 101049 20260527 101052 20260527 101247