Με αφορμή την επέτειο των γεγονότων του Πολυτεχνείου , αναφερθήκαμε στα όσα είχαν συμβεί εκείνες τις ημέρες. Διαβάσαμε το βιβλίο “Η εξέγερση του πολυτεχνείου” και είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για όσο διαδραματίστηκαν εκείνες τις ημέρες. Ακούσαμε τραγούδια που σχετίζονται με τα γεγονότα ενώ δραματοποιήσαμε τα γεγονότα έξω από την πύλη του Πολυτεχνείου . Την ημέρα της εορτής παρακολουθήσαμε σε κουκλοθέατρο την ιστορία της “Ντενεκεδούπολης” ενώ προχωρήσαμε στη κατασκευή της πύλης γράφοντας τα αντίστοιχα συνθήματα.
-
-
Θεματική Ενότητα “η Ελιά”
Στο νηπιαγωγείο μας φύτρωσε ένα ευλογημένο δέντρο… το δέντρο της Ελιάς! Ήταν με κλαδιά φορτωμένα ελιές και κληθήκαμε να την ξαλαφρώσουμε και να μαζέψουμε τους καρπούς της όπως κάνουν παραδοσιακά οι αγρότες! Απλώσαμε το σεντονάκι μας και ραβδίσαμε τις ελιές από το δέντρο…στη συνέχεια μαζέψαμε τους καρπούς για να τους πάμε στο μεγάλο ελαιοτριβείο !
Στη συνέχεια γνωρίσαμε τον πίνακα του Θεόφιλου με τίτλο “Λιομάζωμα” και αποφασίσαμε να τον αναπαραστήσουμε και εμείς όπως μπορούμε…..
Δεν μπορούσαμε φυσικά να μη γευτούμε τους πολύτιμους καρπούς της ελιάς αλλά και να γνωρίσουμε όλα όσα φτιάχνονται από τους καρπούς της ελιάς!
κατά τις ελεύθερες δραστηριότητες τα παιδιά ασχολήθηκαν με τις ελιές στη γωνία του φθινοπώρου!Τις επόμενες μέρες μάθαμε για τον μύθο της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα , όπου ο Ποσειδώνας χάρισε το νερό στους Αθηναίους χτυπώντας με τη τρίαινά του στο βράχο της ακρόπολης, ενώ η Θεά Αθηνά χάρισε το δέντρο της ελιάς. Οι κάτοικοι και οι υπόλοιποι θεοί αποφάσισαν πως η Ελιά ήταν το πιο σημαντικό δώρο καθώς οι καρποί της είναι σπουδαίοι! Έτσι κέρδισε η θεά Αθηνά και προς τιμήν της η πόλη ονομάστηκε Αθήνα! Εννοείται δραματοποιήσαμε την ιστορία και έγιναν “Ποσειδώνας ” και “Αθηνά”!
Αφού εντοπίσαμε την ελιά στην πίσω αυλή του σχολείου μας, και την παρατηρήσαμε καλά,αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας δεντράκι με αληθινά φύλλα !!!!!
-
Halloween στο Νηπιαγωγείο
-
Τα χρώματα στα αγγλικά
-
Επίσκεψη αρμοδιων του Τμήματος Ζωικής παραγωγής & διαχείρισης αδέσποτων ζώων Δήμου Κιλκίς
Στα πλαίσια της δράσης ενεργού πολίτη και σε ανατροφοδότηση της δράσης “Υπεύθυνα παιδιά – Υπερασπιστές ζώων” , κλιμάκιο του Δήμου Κιλκίς επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας όπου μας ενημέρωσε σχετικά με τις δράσεις του δήμου για τα αδέσποτα ζώα. Κατά την επίσκεψη είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα συναισθήματα των ζώων μέσα από τη τέχνη (εικόνες από πίνακες ζωγραφικής). Στη συνέχεια ταξινομήσαμε σε επιτρεπτές και μη τις συμπεριφορές σε σχέση με τα ζώα. Τέλος , ως υπεύθυνοι για τα ζώα κληθήκαμε να μαζέψουμε τις “ακαθαρσίες” τους με το ειδικό σκουπάκι που παρέχει ο Δήμος σε ειδικά στάντ σε κεντρικά σημεία της πόλης. Ευχαριστούμε θερμά το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Κιλκίς που ανταποκρίθηκε στη πρόσκληση μας και μας έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε παραπάνω πράγματα για τα αδέσποτα ζώα!!!!
-
Φθινόπωρο στο νηπιαγωγείο μας
Το βιβλίο “Ο κλέφτης των φύλλων” και οι περιπέτειες του σκίουρου στάθηκαν αφορμή για να ξεκινήσουμε να ανακαλύπτουμε το φθινόπωρο. Αφού συζητήσαμε το παραμύθι, μιλήσαμε για τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στη φύση και πρώτα πρώτα στα δέντρα…. Παίξαμε με φύλλα που μαζέψαμε από τη γειτονία, φτιάξαμε τη λέξη “ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ”, και τέλος αξιοποιήσαμε τα φύλλα που μαζέψαμε φτιάχνοντας τον φθινοπωρούλη!
Καθώς μιλούσαμε για φύλλα ένας μαθητής μας μίλησε για το παραμύθι που διάβαζε με τον μπαμπά του και προσφέρθηκε να το φέρει στην τάξη για να το γνωρίσουν οι φίλοι του… έτσι “Το τελευταίο φύλλο” στάθηκε αφορμή για να δημιουργήσουμε τα δικά μας φθινοπωρινά δέντρα!
Φυσικά όμως το φθινόπωρο δεν αλλάζουν μόνο τα δέντρα και τα φύλλα..τις επόμενες μέρες μας επισκέφθηκε ο “Τομ το σαλιγκάρι”, μάθαμε για τις συνήθειες του και για την περιπέτεια που είχε, δραματοποιήσαμε την ιστορία του … εννοείται στο τέλος τον κατασκευάσαμε! Στα πλαίσια της δραματοποίησης είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και κάποια μουσικά όργανα
Το φθινόπωρο ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις μας για αυτό και ήρθε η σειρά των φθινοπωρινών φρούτων! Τα παιδιά έφεραν μερικά φρούτα και καρπούς από το σπίτι ενώ άλλα μας τα έφερε ο Λύκος Ζαχαρίας. Τα εξερευνήσαμε ,να πιάσαμε,τα μυρίσαμε, τα γευτήκαμε και στο τέλος φτιάξαμε μια φρουτοσαλάτα!
Τη τελευταία μέρα ο Λύκος Ζαχαρίας μας μίλησε για την περιπέτεια του… ήθελε να φτιάξει μια μηλόπιτα αλλά δυσκολευόταν και ζήτησε τη βοήθειά μας. Εννοείται τα παιδιά ετοίμασαν μηλοπιτάκια για όλους και για φυσικά και για τον λύκο Ζαχαρία!!!!






































































