Άρθρα κατηγορίας Εκπαιδευτικά Προγράμματα – Δράσεις
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ
Τ΄ όνειρο των παιδιών είναι η ειρήνη και γι΄ αυτό τα παιδιά ζωγράφισαν για την ειρήνη.
Η Επιτροπή Ειρήνης Κερατσινίου Δραπετσώνας διοργάνωσε το Σάββατο 9 Μαΐου 2026 στην Πλατεία Κύπρου εκδήλωση κατά του πολέμου και υπέρ της ειρήνης.
Μεταξύ άλλων σχολείων συμμετείχαν με έργα τους και παιδιά από το Δ2 και το ΣΤ1 του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους κα Θάλεια και κα Γιώτα Ν., γιατί
“μες στην ειρήνη διάπλατα ανασαίνει
όλος ο κόσμος με όλα τα όνειρά του”.
Γ. Ρίτσος
ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
Ολοκληρώθηκαν σήμερα Τρίτη 28 Απριλίου 2026 οι δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, καθώς είχαν αναβληθεί πριν το Πάσχα. Για μια εβδομάδα η Σχολική Βιβλιοθήκη υποδεχόταν καθημερινά ένα ένα όλα τα τμήματα του σχολείου. Στόχος ήταν να μάθουν τα παιδιά μέσα από την παρουσίαση με οπτικοακουστικά μέσα τον λόγο της γιορτής του παιδικού βιβλίου και να παίξουν κάποια διασκεδαστικά παιχνίδια στον χώρο που έρχονται τακτικά για δανεισμό βιβλίων. Οι ιδέες και η υλοποίηση από την κα Δήμητρα και τον κο Κώστα.
Μετά την παρουσίαση τα μικρά παιδιά έπαιζαν το “ντόμινο” των παραμυθιών κι έβαζαν σε σειρά μπερδεμένες ιστορίες. Όλα τα παιδιά έφευγαν με αναμνηστικό ένα βιβλιο-μπίνγκο!
Τα μεγάλα παιδιά κι εκείνα μετά την παρουσίαση έπαιξαν κουίζ ψάχνοντας σε βιβλία κι απαντώντας σε γρίφους ιστοριών. Όλα τα παιδιά πήραν αναμνηστικό με το μήνυμα “Φύτεψε ιστορίες κι ο κόσμος θα ανθίσει”.
Όλη την εβδομάδα η Σχολική μας Βιβλιοθήκη άνθισε!
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2026
Στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) η Σχολική μας Βιβλιοθήκη φιλοξένησε την κα Εύη Πίνη, βραβευμένη συγγραφέα και αρχαιολόγο Υπεύθυνη των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά σήμερα Πέμπτη 23 Απριλίου 2026.
Τα παιδιά της Δ΄ τάξης είχαν ασχοληθεί με το βιβλίο της “Είμαι ο Λέων των Κυθήρων κι έχω μια ιστορία να σας πω…”.
Ακολουθώντας τον ήρωα του βιβλίου ταξίδεψαν στον χρόνο μαζί του, περιηγήθηκαν στον κόσμο κοντά του και κατέγραψαν τα συναισθήματα που άνθισαν μέσα τους. Σημαντική ήταν και η γραπτή διαμαρτυρία που εξέφρασαν τα παιδιά, για να επιστρέψουν όλοι οι αρχαίοι θησαυροί στην Ελλάδα. Οι ερωτήσεις ατελείωτες στον διάλογο που ακολούθησε. Οι απαντήσεις από την κα Πίνη γέμισαν την ψυχή των παιδιών με έμπνευση, φαντασία και δημιουργικότητα.
Η βιβλιοθήκη μας με όλη τη βιβλιοπαρέα των μαθητών/τριών της κας Θάλειας, της κας Ανθής, της κας Δήμητρας και του κου Κώστα μεταμορφώθηκε σε κήπο αγάπης, ελπίδας και γνώσης.
Ευχαριστούμε κα Εύη Πίνη για την τιμή, που μας κάνετε να επισκεφθείτε τη σχολική μας βιβλιοθήκη.
ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ! ΛΕΩ “ΝΑΙ” ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ, “ΟΧΙ” ΣΤΗ ΒΙΑ!
Τα παιδιά στο Ολοήμερο δημιούργησαν ένα ολιγόλεπτο βιντεάκι με δυνατά νοήματα έχοντας ως αφορμή τον Εορτασμό της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου.
Μαζί με τη δασκάλα τους κα Δήμητρα και τον Διευθυντή κο Κώστα ηχογράφησαν συνθήματα ενσυναίσθησης, ψυχικής ενδυνάμωσης και ορίων, που θεωρούνται απαραίτητα στις καθημερινές σχέσεις τους μέσα στο σχολείο.
Ευχαριστούμε πολύ την Ευαγγελία, τη Μαριτίνα, τη Μελίνα Γ., τη Μελίνα Κ.Μ., τη Φωτεινή και τον Δημήτρη!
Η ψηφιακή μορφή που πήρε η δουλειά τους, ελπίζουμε να φανεί χρήσιμη στους μικρότερους και στους μεγαλύτερους μαθητές.
Κι όπως λένε τα παιδιά:
“Μπορούμε όλοι ν΄ αλλάξουμε τον κόσμο”!

Τα παιδιά του Α2΄μάς συμβούλεψαν με τις εργασίες τους πως τα χέρια πρέπει να είναι μόνο για καλοσύνη!
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ – ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
Το σχολείο μας σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Κερατσινίου πραγματοποίησε έλεγχο βιβλιαρίων υγείας των παιδιών όλων των τάξεων (όσων επιθυμούσαν οι γονείς) καθώς και έλεγχο οπτικής οξύτητας και οδοντιατρικό έλεγχο στα παιδιά των Α΄ & Β΄ τάξεων.
Οι μικροί μαθητές περίμεναν στη σειρά τους για την εξέταση και μέσα από αυτή τη διαδικασία συνειδητοποιούσαν ότι είναι σημαντικό να προσέχουμε την υγεία μας, για να προλαμβάνουμε τις ασθένειες.
“ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ” για τα παιδιά του Β1΄
Τα παιδιά του Β1΄ μαζί με τη δασκάλα τους κα Πολυξένη και τον δάσκαλό τους κο Νίκο εδώ και μέρες προετοιμάστηκαν να επισκεφτούν το 3ο ΚΑΠΗ Κερατσινίου στα πλαίσια δράσης του Ενεργού Πολίτη με θέμα: “ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ”.
Οι παππούδες και οι γιαγιάδες καλωσόρισαν τους μικρούς μαθητές με την απαγγελία ποιήματος για την άνοιξη και την αφήγηση ενός παραμυθιού για την ταπεινοφροσύνη.
Τα παιδιά με τις γλυκές φωνές τους τραγούδησαν: 1. Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο, 2. Αν όλα τα παιδιά της Γης, 3. Ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο και 4. Δέκα καβουράκια, που τους έμαθε ο Μουσικός μας κος Ορέστης και τα συνόδευε με το αρμόνιό του, ενώ στο βιολί ήταν ο κος Λαμπριανός.
Ύστερα, με κέφι χόρεψαν την “Κοντούλα λεμονιά” και τον “Γιατρό”, χορούς που είχαν μάθει στη γυμναστική τους.
Οι παππούδες και οι γιαγιάδες τραγούδησαν κι εκείνοι με τη σειρά τους το “Μήλο μου κόκκινο” και το “Παντρεύουνε τον κάβουρα”.
Όλοι μαζί μετά, μικροί και μεγάλοι, κατασκεύασαν και ζωγράφισαν καραβάκια. Μαζί με το κέρασμα, τα παιδιά πήραν και μια φωτοτυπία ως δώρο κι επέστρεψαν στο σχολείο.
Οι μικροί μαθητές πήραν κι έδωσαν αγάπη, χαμόγελα και χαρά, όση ώρα συναναστράφηκαν με τους ανθρώπους της Τρίτης Ηλικίας.
ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ!
ΔΕΚΑ ΚΑΒΟΥΡΑΚΙΑ
ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΑΒΟΥΡΑ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ “ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ” ΑΠΟ ΤΟ Γ2΄
Τα θρανία μπήκαν στην άκρη, τα μαξιλάρια έγιναν θέσεις για τα παιδιά των τάξεων, που παρακολούθησαν το έργο, και το σκηνικό στήθηκε στην αίθουσα του Γ2΄, όπου πραγματοποιήθηκε η παράσταση κουκλοθέατρου “ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ”!
Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας για την ανακύκλωση, εδώ και πολλές μέρες τα παιδιά με τη δασκάλα τους κα Στέλλα δημιούργησαν κούκλες από χαρτοπροϊόντα, έμαθαν τα λόγια τους και μας παρουσίασαν την παράσταση με μήνυμα πως με την ανακύκλωση προστατεύουμε τα δάση, τη φύση, τη γειτονιά μας.
Μπράβο στην υπέροχη οικολογική ομάδα!
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (2026)
Δωρεάν διαδικτυακή ενημέρωση εκπαιδευτικών και γονέων για την Ασφαλή Πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο τη Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2026 και ώρα 18.00-20.00.












































