ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ 2026
Τ’ όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη.
Τ’ όνειρο της μάνας είναι η ειρήνη.
Τα λόγια της αγάπης κάτω απ’ τα δέντρα,
είναι η ειρήνη.
Γ. Ρίτσος “Ειρήνη”
Μια ονειρεμένη θεατρική αποφοίτηση αφιερωμένη στην “ειρήνη” απολαύσαμε γονείς, συγγενείς, φίλοι κι εκπαιδευτικοί σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 στο Πολιτιστικό Κέντρο “ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ” του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας, που μας παρουσίασαν οι μαθήτριες και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους κα Γιώτα Ν., κα Γιώτα Τσ. και κα Άντη.
Με δυνατά μηνύματα, μέσα από σύγχρονες σκηνές της καθημερινής μας ζωής και ιστορίες σε διασκευή του Αριστοφάνη “Ειρήνη-Αχαρνής-Λυσιστράτη” μάς αποχαιρετούν τα φετινά εκτάκια μας, που θα θυμόμαστε όλοι.
Ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων για το κέρασμα στο τέλος της θεατρικής παράστασης.
Συγχαρητήρια σε παιδιά και δασκάλες!
Άνθρωπε, αγάπα,
τη φωτιά σταμάτα
και τη δύναμή σου
δώσ΄ τη στο φιλί σου!

































