Δεν τελειώνει ποτέ η όρεξη των παιδιών για παιχνίδια.
Αυτές τις ημέρες λοιπόν οι μαθητές κατασκεύασαν δικά τους παιχνίδια:

Ο Παναγιώτης μια τρίλιζα.

Η Ελευθερία ένα χάρτινο ρομπότ, για να θυμόμαστε ότι καλύτερα είναι να σταματήσουμε τις… αταξίες.

Ο Ιερώνυμος έναν μικρό ανεμόμυλο, για να δείχνει την κατεύθυνση του ανέμου.

Η Μαρία δύο μικρά χάρτινα δαχτυλο-κουκλάκια.

Ο Σταύρος έναν μικρό χαρταετό με ουρά και καλούμπα.

Η Ξένια ένα χάρτινο λουλούδι γεμάτο με βαμβάκι, έτσι ώστε να το… ζουλάς απαλά, όταν έχεις άγχος ή βαρεμάρα.

Η Ζωή ένα κουκλάκι, για να κάνει τη μέρα της χαρούμενη.

Ο Νεκτάριος ένα χάρτινο ποδήλατο, για να μοιράζει… λουλούδια.

Ο Λεωνίδας ένα χάρτινο λάχνισμα, για να βρίσκουν ποιος θα τα φυλάει, όταν παίζουν κυνηγητό.

Ο Παναγιώτης μια χάρτινη βάση, που εκτοξεύει πυραύλους, για να φέρνουν την ειρήνη.

Η Ηλιάνα μια χάρτινη μπάλα, για να ονειρεύεται την ώρα που θα παίξει στο πάρκο.
Όλα, με υλικά που έχουμε σπίτι μας.
Τι όμορφα που περνάει έτσι η ώρα…