ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Ενώ τα σχολεία έχουν αδειάσει από τις παιδικές φωνές, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι επιμορφώνονται, ανταλλάσσουν ιδέες, ενημερώνονται σε θέματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό τους έργο.

Σεμινάριο οργανωμένο από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ70 κα Μαρία Καλαματιανού πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 16 Ιουλίου 2026 για τις μικρές τάξεις και αύριο για τις μεγαλύτερες τάξεις στο ΚΕΠΕΑ Δραπετσώνας με θέμα: «Διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, σχεδιασμός δράσεων και βιωματικό εργαστήριο για την Εκπαίδευση της Ενεργού Πολιτειότητας». 

Δημιουργική κι ευγενική η φιλοξενία από τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ κα Ιωάννα Φώκου, κα Βάσω Βατικιώτου και κο Λάμπρο Κουτσοθεοδωρή

6d02b9ee 5132 42a3 924e 45087f0eb200 2faadbb3 5d63 4e89 8342 0b51af802ddf d5d8aa26 3a26 43b4 a46a 2f93acec754e 96d6b236 b07f 4b02 8834 c7a9af0d5cb2 353d688f c089 4e19 b459 35fbf19bc200 eba8eb45 a595 40eb 9c0d 061abca6e2fa

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΑΠΟ ΤΟ Γ2΄

Τα παιδιά του Γ2΄ τμήματος μαζί με τη δασκάλα τους κα Στέλλα και τον δάσκαλό τους κο Μανώλη ετοίμασαν στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων φιγούρες από τον Καραγκιόζη κι έστησαν τη δική τους σκηνή.
Οι μικροί καραγκιοζοπαίχτες παρουσίασαν σε άλλες τάξεις τις παραστάσεις “Ο Καραγκιόζης και τα κολλητήρια” και “Ο Καραγκιόζης και τα αινίγματα”.
Διασκέδαση και μηνύματα μέσα από την παράδοση!

aab43144 53c1 497c 92f3 16bc172c9a89 f078d524 8fb1 4afd 987c 43e8a047fa82 612d8a67 5164 4a7f b2c0 aa2d03e8da3dfe98324d db12 4cea aec1 9b2f2666e9c5 4e05b531 36aa 48b5 8568 063c0b8b8fff a7045979 366e 4af6 90f7 29dbd2ac0d3e 1 cfa1cb4f 9b2b 41a6 936b 6e018a80ddb44a65c4ae a86f 44a1 a759 f3e39f3e356b 1 

ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΖΩΩΝ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ

“Αγαπάμε τα ζώα”;

ΝΑΙ!!! ΝΑΙ!!!

φώναξαν τα παιδιά της Α΄ τάξης σήμερα Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής δράσης, που οργάνωσαν οι δασκάλες κα Βίκυ και κα Ρένα στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Εθελοντές και διασώστες από την ομάδα διάσωσης ζώων ALMA LIBRE επισκέφτηκαν δωρεάν το σχολείο μας και μοιράστηκαν το έργο και την προσφορά τους στα ζώα, που καλούνται να προστατέψουν.

Τα πρωτάκια μας έμαθαν πως δεν πρέπει να προσπερνούν ένα ζωάκι που έχει ανάγκη για βοήθεια κι ενημερώθηκαν για το πώς πρέπει να αντιδράσουν σε μια τέτοια περίπτωση.

783f6db7 cb58 4bab 9eea 37b27f16e81c 1
5a5ffc92 2425 46f5 930d 0e376d1a9970 774331fb 05ca 491a aa9a 0c203a425d86 ae64f206 f7b8 462e 8d26 652f35e0a7a7c8a99e16 c84f 45f2 b9e1 4a6b0189f473

ALMA LIBRE 1 ALMA LIBRE 2

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

Όλα τα παιδιά είναι μοναδικά διαφορετικά!

Η αποδοχή της διαφορετικότητας, η ενσυναίσθηση και η συμπερίληψη απαιτούν προσπάθειες συνεχείς, που καλλιεργούνται από την οικογένεια, το σχολείο και την κοινωνία γενικότερα.
Τα παιδιά του Β1΄ με τη δασκάλα τους κα Πολυξένη και τον κο Νίκο οργάνωσαν μια επίσκεψη σε γειτονικό σχολείο σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026.

Με “ευχές και δώρα από καρδιάς”, όπως ήταν και ο τίτλος της δράσης Ενεργού Πολίτη, στην οποία εντάχθηκε η επίσκεψή τους, πήραν τα παιχνίδια-δώρα, που συγκέντρωσαν, για να τα προσφέρουν στα παιδιά του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου, όπου έφτασαν με τη συνοδεία της δασκάλας του Τμήματος Ένταξης κας Γιώτας και του Διευθυντή κου Κώστα. Η υποδοχή τους από τις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου, το εκπαιδευτικό προσωπικό και τον Διευθυντή κο Ανδρέα Φερεντίνο ήταν εγκάρδια.

Τα παιδιά και από τα δύο σχολεία πέρασαν μαζί σαν μια ωραία παρέα, δύο ώρες δημιουργίας και διασκέδασης. Άκουσαν τα κάλαντα της Άνοιξης από Νηπιαγωγείο της περιοχής μας. Στην αίθουσα δραστηριοτήτων έφτιαξαν χειροτεχνίες για την 25η Μαρτίου, για να στολίσουν τις τάξεις τους, με τη γυμνάστρια έπαιξαν παιχνίδια, χόρεψαν, τραγούδησαν κι έτρεξαν στην αυλή.

Το βλέμμα της παιδικής αθωότητας εκπέμπει αγάπη, σεβασμό και αλληλεγγύη! 

e3de766d 7164 44de a0ee 443537447da7 1 148a51194 ead1 4771 a897 10538fe4a4f3 1 1 28086229 4470 42b7 95c4 7987617ae196 1 1 6aae3231 c1e5 4e85 8f5d 836fd12cf7c5 7835bbe6 a1fd 4e9b a10c b95f86a7c246

ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Α2΄ ΤΑΞΗΣ

Τα πρωτάκια του Α2 πήραν Βραβείο Υγιεινού Πρωινού!

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ξεχώρισαν τις υγιεινές τροφές, ζωγράφισαν την τσάντα του υγιεινού πρωινού, έκαναν κολάζ ή ζωγράφισαν πιάτα με τροφές που δίνουν δύναμη κι ενέργεια.

Η δασκάλα τους κα Ρένα οργάνωσε ένα πικ νικ στη μεγάλη αυλή του σχολείου.

Τα παιδιά έφεραν ταπεράκια με πρωτότυπα υγιεινά πρωινά, γιατί η γεύση θέλει και φαντασία και καλή παρέα!

Ωραίες ιδέες μας δώσατε παιδιά με τις γαστρονομικές σας προτάσεις και το παράδειγμά σας!

58896810 ada5 40a0 8100 36c444a3b473 c4f619a9 22b4 47db 8a60 8c5390cf0344cccd75a4 9a95 4355 8d3a 42c44277a2a6e4122071 8796 4e2b b25f c9f97990842b7a6a9b16 fdef 4c22 b084 5c539b05688e 27f9833b 12d6 46cd aa06 cf98fe078dda 60c9562d 1f7e 44a5 9845 4ad23fd4aa04 687fb5a3 0dc7 4cdc aee1 3868a844531b 83e24e4c b2d0 48eb b87a 42f7439acd5d

ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ

Τα παιδιά της Έκτης τάξης στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων μαζί με τις δασκάλες τους κα Γιώτα Ν., κα Γιώτα Τσ. και κα Άντη δημιούργησαν μια υπέροχη εργασία με τίτλο: “Μνημεία του τόπου μου”.

Έκαναν έρευνα, βρήκαν πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό με αποτέλεσμα μια οργανωμένη παρουσίαση στο θέμα της τοπικής μας ιστορίας.

Διαβάζοντας την εργασία τους τυγχάνουμε μιας ολοκληρωμένης ξενάγησης στην περιοχή μας. 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ Γ2΄

Τα παιδιά της Γ2΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους κα Στέλλα και τον δάσκαλό τους κο Μανώλη δημιούργησαν το δικό τους βιβλιαράκι από την επίσκεψή τους στον Ιερό Ναό της Παναγίας Βλαχερνών στα πλαίσια δράσης Ενεργού Πολίτη. Έμαθαν ιστορικά στοιχεία του ναού και με όσα έγραψαν, δίνουν τη δυνατότητα να ενημερωθούμε όλοι, ύστερα από την έρευνα που έκαναν.

“ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ” για τα παιδιά του Β1΄

Τα παιδιά του Β1΄ μαζί με τη δασκάλα τους κα Πολυξένη και τον δάσκαλό τους κο Νίκο εδώ και μέρες προετοιμάστηκαν να επισκεφτούν το 3ο ΚΑΠΗ Κερατσινίου στα πλαίσια δράσης του Ενεργού Πολίτη με θέμα: “ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ”.

Οι παππούδες και οι γιαγιάδες καλωσόρισαν τους μικρούς μαθητές με την απαγγελία ποιήματος για την άνοιξη και την αφήγηση ενός παραμυθιού για την ταπεινοφροσύνη.

Τα παιδιά με τις γλυκές φωνές τους τραγούδησαν: 1. Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο, 2. Αν όλα τα παιδιά της Γης, 3. Ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο και 4. Δέκα καβουράκια, που τους έμαθε ο Μουσικός μας κος Ορέστης και τα συνόδευε με το αρμόνιό του, ενώ στο βιολί ήταν ο κος Λαμπριανός.

Ύστερα, με κέφι χόρεψαν την “Κοντούλα λεμονιά” και τον “Γιατρό”, χορούς που είχαν μάθει στη γυμναστική τους.

Οι παππούδες και οι γιαγιάδες τραγούδησαν κι εκείνοι με τη σειρά τους το “Μήλο μου κόκκινο” και το “Παντρεύουνε τον κάβουρα”.

Όλοι μαζί μετά, μικροί και μεγάλοι, κατασκεύασαν και ζωγράφισαν καραβάκια. Μαζί με το κέρασμα, τα παιδιά πήραν και μια φωτοτυπία ως δώρο κι επέστρεψαν στο σχολείο.

Οι μικροί μαθητές πήραν κι έδωσαν αγάπη, χαμόγελα και χαρά, όση ώρα συναναστράφηκαν με τους ανθρώπους της Τρίτης Ηλικίας.

ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ!

5669df77 e64c 4c79 9cda 177b6e13de1c 1d9bff4a1 5bb9 4760 88d3 c32708c3f1a5 17646fad9 42f9 4c4e 96fb 416c8a120ee1 1

ΔΕΚΑ ΚΑΒΟΥΡΑΚΙΑ

ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΑΒΟΥΡΑ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ “ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ” ΑΠΟ ΤΟ Γ2΄

Τα θρανία μπήκαν στην άκρη, τα μαξιλάρια έγιναν θέσεις για τα παιδιά των τάξεων, που παρακολούθησαν το έργο, και το σκηνικό στήθηκε στην αίθουσα του Γ2΄, όπου πραγματοποιήθηκε η παράσταση κουκλοθέατρου “ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ”!

Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας για την ανακύκλωση, εδώ και πολλές μέρες τα παιδιά με τη δασκάλα τους κα Στέλλα δημιούργησαν κούκλες από χαρτοπροϊόντα, έμαθαν τα λόγια τους και μας παρουσίασαν την παράσταση με μήνυμα πως με την ανακύκλωση προστατεύουμε τα δάση, τη φύση, τη γειτονιά μας.

Μπράβο στην υπέροχη οικολογική ομάδα!

1054c70c 93a4 4f80 b5c8 d7535b7556a3

418e6d14 d993 4e1c 9882 f8be52684328

0c7e27aa 79ed 417f 9c72 622b7f11114a

41bee3af 1154 4868 a837 bb281c2ed007

a2694380 5b98 45f7 bf57 bafb1ce7d5e3

ca37edcb ff4c 429a 80e7 69f983ad0e1e 1 baeef856 553e 43b4 a05b 84e99b575c24 1 0d15cdf3 c597 457c ba29 48742366bd93 1

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Γ2 ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ Ι.Ν. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ

Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2026 τα παιδιά της Γ2΄ τάξης με τη δασκάλα τους κα Στέλλα και τον κο Μανώλη επισκέφτηκαν τον Ιερό Ναό της Παναγίας Βλαχερνών, όπου παρακολούθησαν την ξενάγηση κι έμαθαν ιστορικά και λειτουργικά θέματα του ναού. Όλα τα παιδιά πήραν ως δώρο ένα αναμνηστικό βιβλιαράκι, που αφορά στον ναό.

71336c38 7a64 4794 bb51 df030af5dac3