ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Ενώ τα σχολεία έχουν αδειάσει από τις παιδικές φωνές, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι επιμορφώνονται, ανταλλάσσουν ιδέες, ενημερώνονται σε θέματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό τους έργο.
Σεμινάριο οργανωμένο από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ70 κα Μαρία Καλαματιανού πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 16 Ιουλίου 2026 για τις μικρές τάξεις και αύριο για τις μεγαλύτερες τάξεις στο ΚΕΠΕΑ Δραπετσώνας με θέμα: «Διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, σχεδιασμός δράσεων και βιωματικό εργαστήριο για την Εκπαίδευση της Ενεργού Πολιτειότητας».
Δημιουργική κι ευγενική η φιλοξενία από τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ κα Ιωάννα Φώκου, κα Βάσω Βατικιώτου και κο Λάμπρο Κουτσοθεοδωρή.













































