Θάλα-s0s-α χωρίς πλαστικά

Ολοκληρώθηκε και το 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο ΄΄ θαλα-s0s-α χωρίς πλαστικά. Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν θετική στάση σχετικά με τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αναγνωρίζοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν ειδικότερα στη θαλάσσια ζωή, να αναστοχαστούν ως προς την προσωπική τους ευθύνη και να υιοθετήσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές που συμβάλλουν θετικά στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων στην καθημερινή ζωή. Με τη βοήθεια των 3 ηρώων μας της χελώνας, του γλάρου και της φώκιας διερεύνησαν τις συνέπειες των πλαστικών απορριμμάτων στα ζώα, στη φύση και στους ανθρώπους .

Στο τέλος του προγράμματος, τα παιδιά αποφάσισαν να πάρουμε μέρος στο πανελλήνιο διαγωνισμό του ιδρύματος Λασκαρίδη με θέμα ΄΄ Η θάλασσα που θέλω να έχω΄΄ δημιουργώντας ομαδικά 4 αφίσες για το διαγωνισμό.

thumbnail 20230310 115331 thumbnail 20230310 115338 thumbnail 20230310 115325thumbnail 20230503 112226thumbnail 20230503 113257thumbnail 20230503 113304thumbnail 20230504 122841thumbnail 20230504 122848thumbnail 20230503 110907thumbnail 20230504 122801thumbnail 20230504 090641

 

Οι αφίσες για το  διαγωνισμό που δημιουργήσαμε:

α) Διαλέγω τη θάλασσα που μου αξίζει

thumbnail Διαλέγω τη θάλασσα που μου αξίζει

β) Θάλασσα χωρίς πλαστικά

thumbnail Θάλασσα χωρίς πλαστικά

γ) Θάλασσα με πλαστικά

Θάλασσα με πλαστικά

δ) ποιο ψάρι θέλουμε να τρώμε;

Ποιό ψαρι θέλουμε να τρώμε

Ταυτόχρονα τα παιδιά έγραψαν όλα μαζί  το δικό μας παραμύθι με τίτλο ΄΄ ένα μπουκάλι ταξιδεύει΄΄ και εικονογράφησε κάθε παιδί το δικό του βιβλίο στα πλαίσια του προγράμματος ΄΄ Βουτιά στον κόσμο του βιβλίου΄΄ Η ιστορία ξεκινάει με έναν Κύριο που δεν πέταξε το μπουκάλι του νερού του στον κάδο αλλά το άφησε στα σκαλιά της παραλίας με αποτέλεσμα να το πάρει η θάλασσα, να ταξιδέψει και τέλος να διασπαστεί. Τα ψάρια έφαγαν τα κομματάκια πλαστικό και κάποια έφτασαν στο τραπέζι μας μέσω του ψαρέματος

thumbnail 20230602 104510

1 2 34 5 6 7