Εναλλακτική μορφή αξιολόγησης στο μάθημα Πληροφορικής Α’ Λυκείου με χρήση του παιχνιδιού “Βρες τη Λέξη”

Στην ώρα του μαθήματος Πληροφορικής της Α’ Λυκείου (Α1), υλοποιήθηκε μια εναλλακτική μορφή αξιολόγησης, αξιοποιώντας το γνωστό παιχνίδι «Ρουκ Ζουκ» και το διαδραστικό πίνακα της τάξης. Η δραστηριότητα σχεδιάστηκε με σκοπό την επανάληψη και εμπέδωση βασικών εννοιών της ύλης με έναν δημιουργικό, συνεργατικό και παιγνιώδη τρόπο. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να συμμετάσχουν […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Σεμινάριο του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου-Παρακολούθηση από εκπαιδευτικούς στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης

Το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου διοργανώνει τον νέο κύκλο των Ανοικτών Διαδικτυακών Σεμιναρίων του χειμερινού εξαμήνου 2025-26 με τίτλο /“Σύγχρονα Θέματα στην Εκπαίδευση και στην Εκπαιδευτική Πολιτική” Ανοικτά_Διαδικτυακά_Σεμινάρια_2025-26Α

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Μαθητική Παρέλαση 28-10-2025

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Λυκείου μας συμμετείχαν με υπερηφάνεια στη μαθητική παρέλαση για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, τιμώντας με σεβασμό τους ήρωες του 1940 και τα ιδανικά της ελευθερίας και της δημοκρατίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Εορτασμός 28 Οκτωβρίου 1940 (27-10-2025)

Στο σχολείο μας (27-10-2025)πραγματοποιήθηκε η εορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή μαθητών-τριών και εκπαιδευτικών. Μέσα από ποιήματα, αφηγήσεις και χορούς τα παιδιά ζωντάνεψαν τα γεγονότα του 1940 και μετέφεραν σε όλους το μήνυμα της ενότητας, της ελευθερίας και της ειρήνης. Η γιορτή περιλάμβανε την απονομή αριστείων και βραβείων στους μαθητές που […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Προβολή ταινίας στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου (20,21-10-2025)

Με αφορμή, τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940, τα παιδιά της Α΄τάξης (Α1, Α2) και Γ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πολυβραβευμένη ταινία του Ρομπέρτο Μπενίνι «Η Ζωή είναι Ωραία». Η ταινία αφηγείται με συγκινητικό και ανθρώπινο τρόπο την ιστορία ενός πατέρα, ο οποίος, μέσα στη φρίκη του Β΄ Παγκοσμίου […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 13ου Λυκείου Πατρών

Εσωτερικός_Κανονισμός_Λειτουργίας_13ου ΓΕΛ_2025_υπογεγραμμένο απο ΣΕ

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ

Τα παιδιά της Α τάξης(A1-A2) του σχολείου μας έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία βιωματικής μάθησης συμμετέχοντας ενεργά σε ένα εικονικό προγραμματιστικό περιβάλλον χωρίς τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Στόχος αυτής της δράσης ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν την έννοια του προγραμματισμού “μεταμορφώνοντας” τους εαυτούς τους σε ρομπότ, εκτελώντας απλές εντολές πάνω σε μια ειδικά διαμορφωμένη “πίστα” στην […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Επίσκεψη των μαθητών-τριων της Γ΄Λυκείου στο Καταφύγιο

Την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου η Γ΄Τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το καταφύγιο που βρίσκεται στα Ψηλά Αλώνια. Οι μαθητές-τριες ξεναγήθηκαν από την χαρισματική υπεύθυνη του Δήμου Πατρέων στο χώρο και μεταφέρθηκαν για λίγο στις μαύρες σελίδες του Φασισμού που έζησε η πόλη μας κατά την διάρκεια του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου. Η επίσκεψή μας εντάσσεται στο πλαίσιο […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Χρήση Προσομοιωμάτων Μορίων στο Μάθημα της Χημείας και Βιολογίας

Στο μάθημα της Χημείας και της Βιολογίας οι μαθητές του Γ2 είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη δομή των μορίων μέσα από τη χρήση προσομοιωμάτων. Με τη βοήθεια ειδικών σετ μοντελοποίησης, οι μαθητές κατασκεύασαν μόρια διαφορετικών ενώσεων, παρατηρώντας στην πράξη τον τρόπο σύνδεσης των ατόμων και τη γεωμετρία των μοριακών δεσμών. Η δραστηριότητα βοήθησε τους […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Καινοτόμα Διαδραστική Αξιολόγηση στο Μάθημα της Πληροφορικής του Γ3

Στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορικής Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, εφαρμόστηκε μια καινοτόμα διαδραστική μέθοδος αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών του τμήματος Γ3, αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες αιχμής. Η εξέταση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας Quizziz και του διαδραστικού πίνακα της αίθουσας, δημιουργώντας ένα δυναμικό και συμμετοχικό περιβάλλον μάθησης. Οι μαθητές, με […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →