Αρχική » ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Καινοτόμα Διαδραστική Αξιολόγηση στο Μάθημα της Πληροφορικής του Γ3

Καινοτόμα Διαδραστική Αξιολόγηση στο Μάθημα της Πληροφορικής του Γ3

Στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορικής Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, εφαρμόστηκε μια καινοτόμα διαδραστική μέθοδος αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών του τμήματος Γ3, αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες αιχμής.

Η εξέταση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας Quizziz και του διαδραστικού πίνακα της αίθουσας, δημιουργώντας ένα δυναμικό και συμμετοχικό περιβάλλον μάθησης. Οι μαθητές, με τη βοήθεια των προσωπικών τους κινητών τηλεφώνων, συνδέθηκαν μέσω διαδικτύου στην πλατφόρμα και απάντησαν σε 37 ερωτήσεις – ασκήσεις που κάλυπταν το σύνολο της διδαχθείσας ύλης από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Η διαδικασία συνδύασε τη ψυχαγωγία με τη μάθηση, ενίσχυσε το ενδιαφέρον και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών, ενώ ταυτόχρονα προσέφερε στον εκπαιδευτικό πολύτιμα δεδομένα για την αποτίμηση της επίδοσης κάθε μαθητή. Τα αποτελέσματα καταγράφηκαν ηλεκτρονικά, δίνοντας τη δυνατότητα για άμεση ενημέρωση του καθηγητή, καθώς και προσωποποιημένη ανατροφοδότηση σε κάθε μαθητή σχετικά με τις σωστές και λανθασμένες απαντήσεις του.

Η δράση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια του σχολείου μας να αξιοποιεί την τεχνολογία ως εργαλείο ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ανάπτυξης δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, όπως η ψηφιακή επάρκεια, η αυτοαξιολόγηση και η συνεργατική μάθηση.

20251012 164322