Αρχική » ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Εναλλακτική μορφή αξιολόγησης στο μάθημα Πληροφορικής Α’ Λυκείου με χρήση του παιχνιδιού “Βρες τη Λέξη”

Εναλλακτική μορφή αξιολόγησης στο μάθημα Πληροφορικής Α’ Λυκείου με χρήση του παιχνιδιού “Βρες τη Λέξη”

Στην ώρα του μαθήματος Πληροφορικής της Α’ Λυκείου (Α1), υλοποιήθηκε μια εναλλακτική μορφή αξιολόγησης, αξιοποιώντας το γνωστό παιχνίδι «Ρουκ Ζουκ» και το διαδραστικό πίνακα της τάξης. Η δραστηριότητα σχεδιάστηκε με σκοπό την επανάληψη και εμπέδωση βασικών εννοιών της ύλης με έναν δημιουργικό, συνεργατικό και παιγνιώδη τρόπο.

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε γύρους λέξεων σχετικών με την ύλη του μαθήματος. Με αυτόν τον τρόπο καλλιέργησαν δεξιότητες προφορικής έκφρασης, αναλυτικής σκέψης, χρήσης κατάλληλου λεξιλογίου και συνεργατικής επίλυσης προβλημάτων.

Η δραστηριότητα ενίσχυσε το μαθησιακό ενδιαφέρον, δημιούργησε θετικό κλίμα στην τάξη και πρόσφερε στους μαθητές τη δυνατότητα να αξιολογηθούν με έναν χαλαρό, ευχάριστο και συμμετοχικό τρόπο. Παράλληλα, αποτέλεσε ευκαιρία για τον εκπαιδευτικό να διαπιστώσει τον βαθμό κατανόησης των εννοιών και να εντοπίσει τυχόν δυσκολίες, ενισχύοντας τη μαθησιακή διαδικασία.
Picsart 25 11 06 22 35 58 278