Στο μάθημα της Πληροφορικής της Α’ Λυκείου δόθηκε στους μαθητές των τμημάτων Α1 και Α2 η ευκαιρία να γνωρίσουν με έναν ξεχωριστό τρόπο την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στη σύγχρονη εποχή. Σε διάφορα σημεία του σχολείου είχαν τοποθετηθεί αυτοκόλλητα με QR codes, τα οποία σχημάτιζαν ένα είδος “κρυμμένης διαδρομής”.
Οι μαθητές, χωρισμένοι σε μικρές ομάδες, χρησιμοποιούσαν τα κινητά τους για να σκανάρουν κάθε QR code. Κάθε QR «οδηγούσε» σε μία ερώτηση σχετική με την Τεχνητή Νοημοσύνη και όταν μια ομάδα απαντούσε σωστά, εμφανιζόταν στην οθόνη ένας γρίφος που λειτουργούσε ως «οδηγός» για το σημείο όπου βρισκόταν ο επόμενος QR code.
Έτσι, οι μαθητές προχωρούσαν από σταθμό σε σταθμό, προσπαθώντας τόσο να απαντήσουν στις ερωτήσεις όσο και να λύσουν τους γρίφους που θα τους οδηγούσαν στην επόμενη τοποθεσία. Τα QR codes ήταν τοποθετημένα σε διαφορετικά σημεία του σχολείου, ενθαρρύνοντας την παρατήρηση, την ομαδική συνεργασία και την αυτενέργεια.
Η όλη δραστηριότητα ήταν «διασκεδαστική», καθώς οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, ανταγωνίζονταν φιλικά και συνδύαζαν τη γνώση με τη φυσική κίνηση και την εξερεύνηση. Στόχος ήταν να συνδέσουν την τεχνολογία με βιωματική μάθηση, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να γνωρίσουν έννοιες της Τεχνητής Νοημοσύνης μέσα από μια ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία.



