Η τελετή αποφοίτησης των μαθητών-τριων που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, την Δευτέρα,22-6-2026 , αποτέλεσε μια ξεχωριστή και συγκινητική στιγμή για όλους τους μαθητές-τριες , τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Μέσα σε κλίμα χαράς, περηφάνιας και συγκίνησης, αποχαιρετήσαμε μια σημαντική περίοδο της ζωής μας και γιορτάσαμε τους κόπους και τις προσπάθειες των τελευταίων χρόνων. Οι ομιλίες, οι αναμνήσεις και οι ευχές για το μέλλον έκαναν την εκδήλωση ιδιαίτερα ζεστή και αξέχαστη. Η βραδιά αυτή θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη μας ως η αρχή ενός νέου κεφαλαίου γεμάτου όνειρα, στόχους και νέες προκλήσεις.
Αρχική » ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Τελετή αποφοίτησης μαθητών-τριων Γ΄Λυκείου 2025-26


