Τα Δικαιώματα του Παιδιού
Στις 20 Νοεμβρίου του 1989
η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ψήφισε ομόφωνα
τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού
κι εμείς – που το θέμα μας αφορά άμεσα –
γιορτάζουμε πάντα αυτή τη μέρα και φροντίζουμε να ενημερωθούμε
για τα δικαιώματά μας!!!

Μέσα από μία σειρά ιστοριών μάθαμε με διασκεδαστικό τρόπο
για τα δικαιώματά μας…

…φτιάξαμε τις ατομικές μας εργασίες…

…και φυσικά συνεργαστήκαμε για να φτιάξουμε την ομαδική μας αφίσα!!!

Με αφορμή τα βιβλία “Ξένοι στο Αιγαίο” και ¨Το Σανταλάκι”
είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και για εκείνες τις ομάδες παιδιών
που στερούνται των δικαιωμάτων τους!
Μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τις δυσκολίες των προσφύγων
αλλά και για την διαφορετικότητα…

και φτιάξαμε τα καραβάκια μας
με την ευχή όλα τα παιδιά να γίνονται αποδέκτες των ίδιων δικαιωμάτων!



































































































































































































