Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη

Αγαπητοί γονείς,
δεδομένων των νέων – δύσκολων – συνθηκών δημιουργήθηκε για το Νηπιαγωγείο μας μία ηλεκτρονική τάξη προκειμένου να προσπαθήσουμε να σας δώσουμε ιδέες και προτάσεις για να περάσετε δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά σας.
Επιπλέον με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε να μην χαθεί η επικοινωνία με τη σχολική μονάδα, αλλά και με όσα έχουν ήδη κατακτήσει οι μαθητές μας κατά την φοίτησή τους.

Ελπίζουμε να είστε τόσο εσείς καλά, όσο και οι οικογένειές σας και να μπορέσουμε σύντομα να βρεθούμε και πάλι όλοι μαζί!

Με εκτίμηση
κ. Αγνή – κ. Μαρία – κ. Σοφία

Στην συνέχεια παρουσιάζονται οι οδηγίες για να μπορέσετε να βρείτε την τάξη μας αυτή.
[Προκειμένου να μην περιπλέξουμε τη διαδικασία με κωδικούς, τα μαθήματα που δημιουργούμε
είναι ανοιχτά, ώστε να έχετε πρόσβαση σε αυτά, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθείτε στην πλατφόρμα].

Μπαίνετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eclass.sch.gr
Για συντομία πατήστε πάνω στον υπερσύνδεσμο
Ηλεκτρονική Τάξη


Στην στήλη που εμφανίζεται στο πάλι αριστερά
επιλέγω το κουμπί “Μαθήματα”.

Στην νέα σελίδα επιλέγω το κουμπί
“Νομός Αττικής – Α’ Αθήνας”

Στην συνέχεια διαλέγω το “Πρωτοβάθμια εκπαίδευση”

και βρίσκω στη λίστα το σχολείο μας.
“12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ”

Στο περιβάλλον αυτό μπορείτε να δείτε να μαθήματα που έχουν ανέβει…

…και πατώντας πάνω σε αυτά μπορείτε να επιλέξετε κάποια ενότητα.

Κάθε ενότητα μπορεί να περιλαμβάνει παραπάνω από μία δραστηριότητες.

Για την περίπτωση, που δεν θεωρείτε εύχρηστη την ηλεκτρονική μας τάξη,
οι ίδιες δραστηριότητες θα ανεβαίνουν και στο blog του Νηπιαγωγείου μας.

Θα χαρούμε να μας στείλετε την ανατροφοδότησή σας
(και τις εργασίες των παιδιών)
στα mails:
sofimelis@gmail.com
ή
mail@12nip-ilioup.att.sch.gr

Ευχαριστούμε πολύ!

Διαστημικό Ταξίδι – Επίσκεψη

Είχαμε την χαρά να επισκεφτούμε το κινητό πλανητάριο
στο χώρο του 12ου Δημοτικού σχολείου Ηλιούπολης
και να παρακολουθήσουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
“The Mole – ο τυφλοπόντικας”.

Το πλανητάριο μας εντυπωσίασε σίγουρα εξωτερικά…

…αλλά όταν μπήκαμε μέσα ενθουσιαστήκαμε…


…και παρακολουθώντας την ιστορία του τυφλοπόντικα και της παρέας του
είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε ακόμη περισσότερα για τη Γη μας
και το διάστημα!

Ευχαριστούμε εξαιρετικά τον Διευθυντή και τους Εκπαιδευτικούς
του 12ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης,
που επιδεικνύοντας για μια ακόμη φορά την άψογη συνεργασία τους μαζί μας
μας συμπεριέλαβαν στις δράσεις τους!!!

Διαστημικό Ταξίδι – Μέρος ΄Β: Η Σελήνη και οι Αστερισμοί

Με αφορμή το τι βλέπουμε την νύχτα στον ουρανό
ξεκινήσαμε να ανακαλύψουμε τη Σελήνη και τους αστερισμούς.

Φτιάξαμε το περίεργο ζάρι του φεγγαριού…
 
…και παίζοντας ανακαλύψαμε και καταγράψαμε τις φάσεις της Σελήνης.


Είδαμε το video με τον πρώτο άνθρωπο που πάτησε στο φεγγάρι…

…και περπατήσαμε και εμείς “χωρίς βαρύτητα”.
 

Φτιάξαμε τη Γη και τη Σελήνη
και φυσικά τους εαυτούς μας να πατάνε στο φεγγάρι…

…ενώ στα ελεύθερα παιχνίδια μας φανταζόμασταν πώς θα ήταν το διαστημόπλοιο
που θα μας πήγαινε στο διάστημα!

Παρατηρήσαμε τους αστερισμούς
και ακούσαμε τους σχετικούς μύθους…

…ενώ φτιάξαμε το δικό μας τηλεσκόπιο
για να παρατηρούμε τους αστερισμούς!

Τέλος ως νέοι επιστήμονες αποφασίσαμε να ανακαλύψουμε τους δικούς μας αστερισμούς…


…να τους ζωγραφίσουμε…


…και φυσικά να τους ονομάσουμε!

Διαστημικό Ταξίδι – Μέρος Ά: Ημέρα και Νύχτα

Από την αρχή της χρονιάς
οι μαθητές μας εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να μάθουν περισσότερα για το διάστημα
και έτσι κι εμείς ξεκινήσαμε το διαστημικό μας ταξίδι.

Αρχικά σημειώσαμε όλα όσα ξέρουμε για το διάστημα…

…και στην συνέχεια σχεδιάσαμε όλα αυτά τα οποία θέλουμε να μάθουμε και να κάνουμε!
Και ξεκινήσαμε την έρευνά μας από την Γη,
δηλαδή το σπίτι μας!

Παίξαμε με την κίνηση της Γης γύρω από τον Ήλιο…

και πειραματιστήκαμε με φακούς!


Μιλήσαμε για την κίνηση της Γης γύρω από τον άξονά της
και την εναλλαγή της ημέρας με την νύχτα!
 
Και φτιάξαμε την δική μας κατασκευή!

Παίξαμε με όλα όσα κάνουμε την ημέρα και την νύχτα…

…και ζωγραφίσαμε τις δραστηριότητές μας!


Φτιάξαμε διακοσμητικά…


και κατασκευάσαμε το δικό μας ηλιακό ρολόι από ανακυκλώσιμα υλικά…

…το οποίο μας βοήθησε να μετράμε την ώρα τις ηλιόλουστες μέρες
που περνούσαμε στο σχολείο μας!


Παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον τον μύθο για το άρμα του Ήλιου…

και εντυπωσιαστήκαμε με την “Έναστρη νύχτα” του Vincent van Gogh.

Οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας

Παρακαλούμε όπως ακολουθήσουμε πιστά
τις Οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
του Υπουργείου Υγείας
για την πρόληψη της διασποράς του νέου SARS-CoV-2
στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα,
όπως αυτές περιγράφονται στον παρακάτω σύνδεσμο.

ΕΟΔΥ Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι _ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020

Σας ευχαριστούμε πολύ!

Ο Μύθος του Φεβρουάριου

Υποδεχτήκαμε σήμερα τον νέο μήνα
τον Φεβρουάριο
και μιλήσαμε για τις γιορτές που έχει,
αλλά και για το γεγονός ότι του λείπουν κάποιες μέρες!

Διαβάσαμε λοιπόν τον μύθο του Φεβρουαρίου,
που μαζί με τα δύο του αδέρφια τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο
αποφάσισαν να φτιάξουν ένα βαρέλι κρασί και να το μοιραστούν!

Όμως του μήνα μας του άρεσε πολύ το κρασί
και αποφάσισε να το πιει όλο εκείνος
και να μην το μοιραστεί με τα αδέρφια του…

…και εκείνα θυμωμένα όταν ανακάλυψαν τη ζαβολιά του
του πήραν από μία μέρα,
αφήνοντάς τον με 28!!!

Μετά την δραματοποίηση της ιστορίας αποφασίσαμε να την αναπαραστήσουμε εικαστικά…

…και σύντομα είχαμε όλοι το δικό μας
“βιβλιαράκι”!

Καλό μήνα σε όλους!!!

Οι Τρεις Ιεράρχες

Στις 30 Ιανουαρίου
η ορθόδοξη εκκλησία και τα σχολεία
τιμούν τους Τρεις Ιεράρχες,
τους προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών!

Αφού μάθαμε τις ιστορίες του Μεγάλου Βασιλείου,
του Ιωάννη του Χρυσόστομου και του Γρηγόριου του Ναζιανζηνού
και τα έργα Τους για την προώθηση των γραμμάτων
μάθαμε να γράφουμε τα ονόματά Τους…

…και ξεκινήσαμε να κατασκευάζουμε τις ατομικές μας εκκλησίες!


Έτοιμες οι κάρτες μας!!!
Και του χρόνου!!!

Καλή Χρονιά!!!

Μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές μας
ξεκούραστοι και με ενθουσιασμό
επιστρέψαμε στο σχολείο μας
για να μοιραστούμε με τους φίλους μας
όλες τις νέες εμπειρίες των διακοπών!

Και φυσικά ξεκινήσαμε το νέο έτος
μαθαίνοντας να το γράφουμε…

…παίζοντας με το 2020…


…και φορώντας το πρωτοχρονιάτικο καπέλο μας!!!

Από τη νέα χρονιά δεν θα μπορούσε να λείπει το έθιμο της βασιλόπιτας
και έτσι αφού φτιάξαμε και στολίσαμε τις δικές μας χάρτινες βασιλόπιτες…

…μάθαμε την ιστορία της βασιλόπιτας…

…μαζέψαμε τα απαραίτητα υλικά…

…και φορώντας τα μαγειρικά μας καπέλα
στρωθήκαμε στην δουλειά!

Το τελικό μας αποτέλεσμα μας δικαίωσε…


…ενώ δεν παραλείψαμε να καταγράψουμε την συνταγή μας,
ώστε να μπορέσουμε να την επαναλάβουμε και στο σπίτι μας!!!

Και του χρόνου!!!

Μια Νέα Χρονιά…

Υποδεχτήκαμε τη νέα χρονιά
και με χαρά και ενθουσιασμό επιστρέψαμε στο σχολείο
για να μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας
τις χριστουγεννιάτικές μας περιπέτειες!

Αφού διηγηθήκαμε τις εμπειρίες μας,
μάθαμε να γράφουμε την νέα χρονιά…

…φτιάξαμε εορταστικά καπέλα…

…και θέσαμε – ζωγραφίσαμε τους στόχους του νέου έτους…

…οι οποίοι με λίγη διακόσμηση…


…στόλισαν την τάξη μας!
Σειρά είχε το έθιμο της Βασιλόπιτας!
Μάθαμε από που προήλθε το έθιμο
και την ιστορία του Αγίου Βασιλείου…

…μαζέψαμε τα υλικά…


…και ξεκινήσαμε να μετράμε και να αναμειγνύουμε!


Και αφού προσθέσαμε σχεδόν τα πάντα…

…ανακατέψαμε καλά προσθέτοντας το αλεύρι μας!

Όταν το μείγμα μας ήταν έτοιμο…

…προσθέσαμε στην τύχη το φλουρί.
Μέχρι να ψηθεί η βασιλόπιτά μας…

…χρωματίσαμε και στολίσαμε τις δικές μας χάρτινες βασιλόπιτες…

…και σημειώσαμε την συνταγή μας
για να μπορούμε να την επαναλάβουμε και στο σπίτι!

Όταν η βασιλόπιτα ήταν έτοιμη και στολισμένη…

…κόψαμε και μοιράσαμε τα κομμάτια μας…

…και βρήκαμε την τυχερή μας συμμαθήτρια,
που κέρδισε το φλουρί
και ένα συμβολικό δωράκι από το σχολείο!

Καλή χρονιά σε όλους!!!

Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα

Την επόμενη μέρα της γιορτής
μία έκπληξη μας περίμενε στο σχολείο μας!!!

Ο συνθέτης και μουσικός κ. Τσαλικιάν Μιράν – πατέρας μαθητή μας –
μαζί με τον αδερφό του κ. Τσαλικιάν Ατάμ – επίσης μουσικό –
είχαν την ευγενή καλοσύνη να μεταφέρουν στο χώρο του σχολείου μας
τα μουσικά όργανά τους
και να παίξουν αποκλειστικά για εμάς!

Αφού μας παρουσίασαν τα μουσικά όργανα
και μας εξήγησαν τις κατηγορίες των πνευστών, κρουστών και εγχόρδων…


…μας εξήγησαν την σπουδαιότητα της δουλειάς του μαέστρου…

…και μας προέτρεψαν να μεταμορφωθούμε εμείς σε μαέστροι
και να διευθύνουμε την ορχήστρα.

 
Φυσικά τραγουδήσαμε όλοι μαζί
χριστουγεννιάτικα και μη τραγούδια…

…εντυπωσιαστήκαμε από τον συμμαθητή μας
που έπαιξε και εκείνος μόνο για εμάς…

…και παίξαμε μουσικοκινητικά παιχνίδια!

Τέλος ζωγραφίσαμε τα αγαπημένα μας μουσικά όργανα,
με τα οποία σκοπεύουμε να ασχοληθούμε και στο μέλλον!!!

Ευχαριστούμε πολύ τους κ. Τσαλικιάν Μιράν και κ. Τσαλικιάν Ατάμ
για την πρωτοβουλία τους, την υπέροχη δράση τους
και τον χρόνο που μας αφιέρωσαν!!!