ΟΧΙ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτέλεσε αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες του σχολείου μας  να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

 

Οι αφίσες είναι των τμημάτων Β1, Γ2

2 .jpg 3 οι φωτογραφίες είναι από https://e-children.blogspot.com/

Ανθρωπιστική βοήθεια

Το σχολείο μας σε συνεργασία με το δήμο Πετρούπολης και τον Ερυθρό Σταυρό συγκεντρώνει τρόφιμα μακράς διάρκειας και φαρμακευτικό υλικό για να βοηθήσει τον ουκρανικό λαό που δοκιμάζεται από τον πόλεμο με τη Ρωσία.

Χρονικό διάστημα συλλογής    Παρασκευή 11/3 έως και 17/3/2022

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.

Η Δ/ντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.

trofima apori

Εκπαιδευτικό υλικό

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την προμήθεια και τοποθέτηση  SMART TV, οι οποίες θα συμβάλλουν στον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού έργου που συντελείται στο σχολείο μας.

.jpg

 

Ευχαριστούμε τις εκδόσεις ΔΙΑΠΛΑΣΗΣ  για τη δωρεά λογοτεχνικών βιβλίων για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης.

.jpg

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

.png

Το σχολείο μας συμμετέχει στο διαγωνισμό. Τι μπορούμε να κάνουμε;;;

Απλά συγκεντρώνουμε στον ειδικό κάδο του σχολείου όσο το δυνατόν περισσότερες μπαταρίες.

Πληροφορίες ΑΦΗΣ (κλικ)

Make a wish

Mήνυμα από το Make a wish για το σχολείο μας

“Αγαπητή κυρία Παναγουλοπούλου,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2021-2022.

Με τη δωρεά σας συμμετέχετε και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες. Το πρόγραμμα Αστέρι της ευχής εδώ και 23 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του Οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.”

Πιστοποιητικό Υιοθεσίας 412 – Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος



Λήψη αρχείου

Make a wish… (περισσότερα)

Σχολεία 27-01-2022

Κλειστά θα παραμείνουν και την Πέμπτη 27/1 τα σχολεία της Αττικής

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Αττικής:

Με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων και την καλύτερη προάσπιση της ασφάλειας των παιδιών, με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη και κατόπιν σχετικών συστάσεων και εισηγήσεων των οικείων Δήμων, κλειστά θα παραμείνουν και αύριο Πέμπτη 27 Ιανουαρίου τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα μαθήματα θα διεξαχθούν μέσω τηλεκπαίδευσης.

ΥΠΑΙΘ

Δήμος Πετρούπολης

ΥΠΑΙΘ

25-01-22 Ανακοίνωση του ΓΓ Α΄θμιας, Β΄θμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Αλ.Κόπτση για την τηλεκπαίδευση

Το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρου Κόπτση, ανακοινώνει:

• Λόγω της κήρυξης κατάστασης ειδικής κινητοποίησης πολιτικής προστασίας, ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 26.1.2022, τηλεκπαίδευση στις περιοχές στις οποίες τα σχολεία παραμένουν κλειστά εξ αιτίας της κακοκαιρίας (καθώς δεν θα υπάρχει ούτε διοικητικό προσωπικό για την τεχνική υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης). Στις περιοχής που δεν έχουν πληγεί, τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά.
• Για τη διενέργεια self-test στις περιοχές όπου έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολικών μονάδων, θα δοθούν νέες οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

link ανακοίνωσης

Λειτουργία σχολείων

Λόγω της κήρυξης κατάστασης ειδικής κινητοποίησης πολιτικής προστασίας ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί αύριο Τρίτη 25/01/2022 τηλεκπαίδευση. Επίσης δεν θα διενεργηθούν self test αύριο. Θα δοθούν νέες οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ για το πρόγραμμα διενέργειας self test αυτήν την εβδομάδα.

Επίσης κλειστά θα είναι τα σχολεία και την Τετάρτη 26/01/2022. Σχετικά με την τηλεκπαίδευση αναμένονται ανακοινώσεις.

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής αποφασίστηκε η διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων στην Αττική στις 24 και 25 Ιανουαρίου 2022. Ως εκ τούτου για το διάστημα αυτό θα ενεργοποιηθεί η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών σε πρωινό ωράριο.        εδώ    (κλικ)

εδώ

εδώ

2022

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τις βασιλόπιτες που πρόσφερε σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας αλλά και στους εκπαιδευτικούς. 

Τους τυχερούς τους περίμενε το φλουρί κι ένα δωράκι.

Χρόνια Πολλά σε όλους κι όλες, με υγεία και πολλά χαμόγελα

20220124 214347

Ερωτήσεις απαντήσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς

covid 19      Χ ρ ό ν ι α    Π ο λ λ ά !!!   Κ α λ ή    χ ρ ο ν ι ά    μ ε    υ γ ε ί α !!!

(foto https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQuMwK3FuJrOqIB6ZGDoQw2rYAJm7K3nD_UQ&usqp=CAU)

Αγαπητά παιδιά, αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, αγαπητοί εκπαιδευτικοί σας παραθέτουμε ερωτήσεις-απαντήσεις – απορίες σχετικά με τα νέα δεδομένα της πανδημίας (covid-19, μετάλλαξη “Δ” και ¨Ο”) και διαχείρισης αυτής.

(πηγή πληροφοριών https://www.esos.gr/arthra/76238/esos-17-erotiseis-apantiseis-gia-anoigma-ton-sholeion-apo-ti-deytera-10-ianoyarioy)

Από Δευτέρα 10 Ιανουαρίου εκπαιδευτικοί και μαθητές δηλαδή  πρώτη εβδομάδα μετά τις εορτές (10/1 – 14/01)  θα πραγματοποιήσουν τρία (3) τεστ (έλεγχος στο σχολείο τη Δευτέρα – Τρίτη – Παρασκευή) και τη δεύτερη εβδομάδα (17/01 – 21/01) δύο (2) τεστ (έλεγχος στο σχολείο Τρίτη – Παρασκευή).

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1. Πόσα σελφ τεστ θα κάνουν οι μαθητές την πρώτη εβδομάδα ;

Προβλέπεται ένα επιπλέον σελφ τεστ για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας σχολείων. επομένως την εβδομάδα 10-15 Ιανουαρίου θα διενεργηθούν τρία   σελφ τεστ αντί για δύο.
Από τη δεύτερη εβδομάδα και μετά , δηλαδή μετά τις 17 Ιανουαρίου οι μαθητές θα κάνουν δύο σελφ τεστ.

2. Πότε θα πρέπει να γίνονται τα σελφ τεστ;

Το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, ενώ για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).

3. Τα σελφ τεστ είναι υποχρεωτικά και για τους εμβολιασμένους;

Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

4. Πού γίνεται η δήλωση του σελφ τεστ;

Η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

Οι δηλώσεις σελφ τεστ μαθητών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες συνεχίζουν να υποβάλλονται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

5. Οι εκπαιδευτικοί πού θα δηλώνουν το σελφ τεστ;

Στο https://edupass.gov.gr [5]

6. Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι δεν είναι εμβολιασμένοι;

Οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εμβολιασμένοι θα πρέπει να πραγματοποιήσουν δυο ράπιντ τεστ και ένα σελφ τεστ – όλα με δική τους επιβάρυνση – την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων και συγκεκριμένα  το ραπιντ τεστ θα πρέπει πραγματοποιηθεί έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1) και της Παρασκευής (14/1) ενώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και σελφ τεστ έως 24 ώρες πριν την προσέλευση της Τρίτης (11/1). Από την δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να πραγματοποιούν δύο ράπιντ τεστ την εβδομάδα, πριν από την προσέλευση της Τρίτης και της Παρασκευής εκάστης εβδομάδας.

7. Οι νοσήσαντες εκπαιδευτικοί σε ποια κατηγορία εντάσσονται;

Οι νοσήσαντες εκπαιδευτικοί  με πιστοποιητικό νόσησης εν ισχύ εντάσσονται στην  κατηγορία των  “εμβολιασμένων”

8. Τι ισχύει στην περίπτωση κρούσματος σε μια αίθουσα σχολείου;

Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, φεύγουμε από την λογική του «σταυρού», δηλ. των αυξημένων ελέγχων μόνο στα παιδιά που κάθονται κοντά στο κρούσμα, και επεκτεινόμαστε σε αυξημένους ελέγχους σε όλο το τμήμα. Πλέον όλοι οι ανεμβολίαστοι μαθητές θα κάνουν δωρεάν τεστ, κάθε μέρα, για 5 ημέρες. Συγκεκριμένα, θα κάνουν δύο ράπιντ και ένα σελφ τεστ σε διάστημα πέντε ημερών, επιπλέον των δύο σταθερών σελφ τεστ την εβδομάδα, άρα 5 τεστ σε 5 ημέρες. Οι εμβολιασμένοι συμμαθητές θα κάνουν σύνολο 3 σελφ τεστ δωρεάν την εβδομάδα.

9. Τι ισχύει για τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς;

Οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν και αυτοί 5 τεστ σε 5 ημέρες: δύο ράπιντ και ένα σελφ τεστ, επιπλέον των δύο ράπιντ που ήδη κάνουν την εβδομάδα.

Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν 3 σελφ τεστ δωρεάν την εβδομάδα.

10. Αλλάζει κάτι ως προς τις μάσκες ή  τα διαλείμματα;

Όλες οι άλλες προβλέψεις του πρωτοκόλλου, όπως για παράδειγμα τα υποχρεωτικά ράπιντ τεστ για εκπαιδευτικούς που δεν είναι εμβολιασμένοι, η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, η αναστολή των εκδρομών, εξακολουθούν να ισχύουν.

11. Πότε αναστέλλει τη λειτουργία μία τάξη;

Η λειτουργία τμήματος της σχολικής μονάδας αναστέλλεται μόνο όταν ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων υπερβαίνει τον αριθμό που αντιστοιχεί στο πενήντα τοις εκατό (50%) συν ένα (1) του συνόλου των μαθητών/τριών που φοιτούν στο συγκεκριμένο τμήμα της σχολικής μονάδας.

12. Τι θα γίνεται αν μαθητής διαγνωστεί θετικός σε COVID-19;

Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό σελφ τεστ. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ (ή ράπιντ) τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται.

13. Τι θα γίνεται αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός σε COVID-19;

Αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό σελφ τεστ για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, και αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή PCR) για τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ ή ράπιντ τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται. Όταν εξέλθουν από την καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες

14. Τι προβλέπεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα επιβεβαιωμένου περιστατικού COVID-19 εκτός σχολείου; Δηλαδή, τι γίνεται όταν, π.χ., υπάρχει κρούσμα στο σπίτι;

Σε περίπτωση που μαθητές ή εκπαιδευτικοί είναι στενές επαφές κρούσματος COVID-19 εκτός σχολείου:

  • Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι και με ενισχυτική δόση ή εκπαιδευτικοί εμβολιασμένοι με 2 δόσεις τους τελευταίους 6 μήνες ή με μία δόση του εμβολίου J&J τους τελευταίους 2 μήνες, προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Οι εκπαιδευτικοί φορούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες από την έκθεση.
  • Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι με 2 δόσεις πάνω από 6 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή με μία δόση του εμβολίου J&J πάνω από 2 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή ανεμβολίαστοι, παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Μετά την 5η ημέρα, οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.
  • Αν πρόκειται για εμβολιασμένους μαθητές, τότε προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και κάνουν τρία σελφ τεστ τις ημέρες 0-1, 3 και 5-7.
  • Αν πρόκειται για μη εμβολιασμένους μαθητές, τότε παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα μετά την έκθεση.

15. Τι ισχύει για τους ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν νοσήσει;

Οι ανεμβολίαστοι μαθητές ή εκπαιδευτικοί που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου τριμήνου έχουν το ίδιο καθεστώς με τους εμβολιασμένους μαθητές ή εκπαιδευτικούς αντίστοιχα.

16. Πότε θα γίνεται τηλεκπαίδευση;

Τηλεκπαίδευση θα γίνεται κατ’ εξαίρεση σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιλαμβάνουν και τις ακόλουθες:

  •     Αν σε ένα σχολικό τμήμα αυτό εντοπιστούν ταυτόχρονα επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 σε παραπάνω από τους μισούς (50%+1) μαθητές του.
  •     Αν εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δάσκαλος/νηπιαγωγός, μη ειδικότητας) νοσεί, και δεν υπάρχει δυνατότητα από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης για άμεση αναπλήρωσή του αλλά προβλέπεται τηλεκπαίδευση από άλλον εκπαιδευτικό.
  •     Αν εκπαιδευτικός είναι θετικός, και ενώ βρίσκεται σε απομόνωση, επιθυμεί να κάνει τηλεκπαίδευση, σε προαιρετική βάση.
  •     Για τους μαθητές οι οποίοι έχουν ένα από τα σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, τα οποία αναφέρονται στο Παράρτημα Ι του πρωτοκόλλου «Μέτρα προστασίας και πρόληψης διασποράς του ιού SARS– CoV-2 στις σχολικές μονάδες» και συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα

17. Μέχρι πότε μπορούν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί να παραλάβουν τα σελφ τεστ από τα φαρμακεία;

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται   ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 έως και 21 Ιανουαρίου.

Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία θα γίνεται και κατά την αργία των Θεοφανίων, την Πέμπτη 6/1, από εφημερεύοντα φαρμακεία.

Η διεύθυνση του σχολείου

Χριστουγεννιάτικη γιορτή



Λήψη αρχείου

 

” Χριστούγεννα σημαίνουν…”   Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου ετοίμασε γιορτή για τους μικρούς μας μαθητές.

 

Καλά Χριστούγεννα

Δημιουργός: makrodimos, στις: 20-12-2021, διάρκεια: 00:01:10

Από τη Β΄ τάξη του 40ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας

“Christmas Cookies” από Kiss My Buttercream διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-sa-2.0

Κάνε μια ευχή

Το σχολείο μας φέτος συμμετέχει στη δράση ” ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ”  μέσα στα πλαίσια της αλληλεγγύης

ΜΙΑ ΕΥΧΗ ευχή

Το κόστος για κάθε αστεράκι είναι 2 ευρώ.

Ευελπιστούμε οι μαθητές μας να αγκαλιάσουν τη δράση για να εκπληρώσουμε ευχές παιδιών, να μεταμορφώσουμε ζωές.

Προβληματισμός και ενημέρωση γονέων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

επειδή υπάρχει προβληματισμός και ανησυχία για “το παιχνίδι του καλαμαριού” σας παραθέτουμε τη σχετική ανακοίνωση και το λινκ για ενημέρωσή σας από τη σελίδα safer internet (κλικ)

Squid Game: Η σειρά του Netflix που έχει προκαλέσει ανησυχία σε γονείς και εκπαιδευτικούς λόγω του βίαιου περιεχομένου και των περιστατικών μίμησης  των προκλήσεων που προβάλλονται από παιδιά .   

Πώς μπορώ να προστατέψω το παιδί μου

Συζητήστε μαζί του: Αν το παιδί σας γοητεύεται από το συγκεκριμένο περιεχόμενο μια απαγόρευση παρακολούθησης της συγκεκριμένης σειράς θα είναι αναποτελεσματική, ειδικά αν είναι το αγαπημένο θέμα συζήτησης μέσα στην τάξη. Μιλήστε στο παιδί σας, ζητήστε του να σας εξηγήσει την υπόθεση και μοιραστείτε μαζί του τις ανησυχίες σας.

Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία γονικού ελέγχου που παρέχει το Netflix:  Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε στο παιδί το δικό του λογαριασμό στο Netflix και να καθορίσετε σε ποιο περιεχόμενο μπορεί να έχει πρόσβαση. Μάθετε περισσότερα εδώ

Μιλήστε στο παιδί  για την πίεση των συνομηλίκων του και πως μπορεί να την αντιμετωπίσει:   Ένα από τα βασικά ζητήματα που τίθενται σε σχέση με τις online προκλήσεις είναι η πίεση των συνομήλικων (peer pressure). Πολλές φορές οι νέοι φοβούνται τη διαφορετικότητα και προχωρούν σε πράξεις κάτω από την πίεση της γνώμης των συμμαθητών τους. Θωρακίστε τα παιδιά έτσι ώστε να μπορούν να πουν «όχι» χωρίς να σκέφτονται πως αυτό θα σχολιαστεί από τους υπόλοιπους ή αν θα έχει επίπτωση στην κοινωνική τους ζωή.

Εάν το παιδί σας προσπαθεί να εκφράσει τις δικές του εμπειρίες βίας μέσω βάναυσων παιχνιδιών και σειρών, ή εάν βλέπει τη βία ως τον κατάλληλο τρόπο επίλυσης συγκρούσεων, θα πρέπει να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια. Αυτό ισχύει και αν παρατηρήσετε αλλαγές στη συμπεριφορά (επιθετικότητα κ.λ.π.) του παιδιού.