ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
Ασκήσεις για τα παιδιά του Τμήματος Ένταξης από τον κ. Τάσο:
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Πολλαπλασιασμός – Προπαίδεια – 3 για Γ,Δ,Ε τάξηαπό τον κ. Τάσο:
- Ασκήσεις με Θ,θ για Α τάξη
- Συλλαβές – Ασκήσεις για Β,Γ,Δ τάξη
- Μαθαίνουμε τις πτώσεις των ουσιαστικών και των άρθρων – Ασκήσεις για Ε τάξη
- ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
- 1_Καρτέλα ανάγνωσης Β Γ Δ Ε τάξη
- 2 Καρτέλα ανάγνωσης Β,Γ,Δ,Ε τάξη
- 3 Καρτέλα ανάγνωσης Β,Γ,Δ,Ε τάξη
- Πολλαπλασιασμός – Προπαίδεια – 2 Γ,Δ,Ε τάξη
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Προσθέσεις_αφαιρέσεις μονοψήφιων και διψήφιων αριθμών Α Β τάξηις για τους μαθητές τους Τμήματος Ένταξης από τονκ.άσο:
- Άσκηση ανάγνωσης Θ,θ για Α τάξη
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Λέξεις -Συλλαβές για Β,Γ,Δ τάξη
- Μαθαίνουμε τις πτώσεις των ουσιαστικών και των άρθρων για Ε τάξ
- Λαβύρινθος – Εκτύπωσε και παίξε.
- Διαδραστικό παιχνίδι – Αφαίρεση Α και Β τάξη
http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/engforest/
- Αγώνες ταχύτητας – Προπαίδεια Γ ,Δ ,Ε τάξη
https://www.arcademics.com/games/grand-prix
- Τάγκραμ
http://www.tangramgames.co.uk/tangramgameA/index.htm
- Ασκήσεις Z,z για Α τάξη
- Άσκηση ανάγνωσης για Β, Γ,Δ,Ε τάξη
- Δίψηφα Σύμφωνα για Β,Γ,Δ τάξη
- Μαθαίνουμε τα ρήματα για Ε τάξη
- Παιχνίδια παρατηρητικότητας , προσοχής και μνήμης
- Λαβύρινθος – Δύτης
- Πρόσθεση Α , Β τάξη: εδώ
- Προβλήματα Γ, Δ,και Ε τάξη: εδώ
- Προπαίδεια: εδώ
- Βρες το ύποπτο πρόσωπο – Διαδραστικό παιχνίδι μνήμης: εδώ
- Διαδραστικές ασκήσεις μνήμης, παρατηρητικότητας
- ΕΠΙΘΕΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Ε ΤΑΞΗ
- Ζ,ζ για Ανάγνωση Α τάξη
- ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Β,Γ,Δ τάξη
- Α ΤΑΞΗ: Άσκηση ανάγνωσης Γ,γ για Α τάξη
- Β, Γ, Δ ΤΑΞΕΙΣ: Άσκηση ανάγνωσης για Β,Γ,Δ,Ε τάξη
- Β, Γ, Δ, ΤΑΞΕΙΣ: Δίψηφα Φωνήεντα για Β, Γ, Δ τάξη
- Ε ΤΑΞΗ: Μαθαίνουμε τα επίθετα για Ε τάξη
- Παιχνίδι για την εξάσκηση της μνήμης
- Παιχνίδι συγκέντρωσης, προσοχής και παρατηρητικότητας
https://www.stintaxi.com/omicroniota-pirhoomicronpialphaiotadeltaepsiloniotaepsilonsigma.html
http://e-didaskalia.blogspot.com/2018/03/online_4.html
https://www.novelgames.com/en/memory2/popup.php
Για τους μαθητές της Γ και Δ τάξης του Τμήματος Ένταξης:
- Ασκήσεις αναγνωστικής ικανότητας, διαχωρισμός τσ-στ: διάκ.τσ-στ
- Α1
- Α2
- Ε ΤΑΞΗ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
- https://frezyland.gr/paixnidia/vres-tis-diafores/
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2018-2019
«Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία»
Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 22816/Δ2/14-02-2019 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και κατόπιν θετικής εισήγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το σχολείο μας επιλέχθηκε να συμμετάσχει στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού έργου H2020: «Οpen Schools for Open Societies – ΟSOS» ( «Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία») με συντονίστρια την εκπαιδευτικό της Ε1 τάξης, κ. Κρύστη Φώλια.
Συγκεκριμένα, το ευρωπαϊκό έργο H2020: «Οpen Schools for Open Societies – ΟSOS» ( «Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία») μελετάει, ερευνά, προτείνει και ενθαρρύνει το σύγχρονο σχολείο προς την απόκτηση χαρακτηριστικών ενός ανοιχτού, καινοτόμου και δημοκρατικού «οικοσυστήματος», με ενεργό συμμετοχή τόσο στην εκπαιδευτική όσο και στην τοπική κοινότητα. Το «ανοικτό σχολείο» αξιοποιεί την εκπαιδευτική καινοτομία, τα εργαλεία της ανακαλυπτικής μάθησης, την τεχνολογία, τη διδασκαλία των φυσικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών για τη μελέτη και ψηλάφηση τοπικών ζητημάτων. Ένα σχολείο που βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με την τοπική κοινωνία και πορεύεται ως ισότιμος κοινωνικός εταίρος της.
Αντικείμενο του έργου είναι η προετοιμασία της εισαγωγής της καινοτομίας του «Ανοιχτού σχολείου», με βασικό άξονα τις φυσικές επιστήμες και τα αντικείμενα του STEM σε θεματικές που συνδέονται με σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, μέσω της οποίας θα υποστηριχθούν/ καλλιεργηθούν/ αναδειχθούν:
- οι αρχές της Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας στην εκπαίδευση,
- η ενίσχυση των κινήτρων μάθησης και η υποστήριξη των προσπαθειών εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών,
- η σύνδεση των φυσικών επιστημών με την τεχνολογία, τα μαθηματικά και τη μηχανική,
- η ενίσχυση της συνεργασίας και της ανταλλαγής ιδεών και η ανάδειξη καλών πρακτικών μεταξύ σχολείων στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη,
- η καλλιέργεια στους/στις μαθητές/-τριες κοινωνικών αντιλήψεων και πρακτικών δικαιοσύνης, γενναιοδωρίας, εμπιστοσύνης, συνεργασίας, ενσυναίσθησης,
- η ενθάρρυνση των μαθητών/-τριών να συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία,
- η υποστήριξη της ολόπλευρης ανάπτυξης των μαθητών/-τριών,
- η ενίσχυση διαρκούς διαλόγου μεταξύ του σχολείου και της τοπικής κοινωνίας
Η δράση που σχεδιάζεται να υλοποιηθεί στο πλαίσιο του OSOS σχετίζεται με τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ενός εργαστηριακού σχολικού κήπου, σε συνδυασμό με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και τις δυνατότητες της ρομποτικής.
Από τη σελίδα αυτή θα έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε την εξέλιξη του προγράμματος μέσα από τις δράσεις των μαθητών του Ε1 αλλά και τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά οφέλη που θα αποκομίσει η σχολική κοινότητα από τη συμμετοχή τους. Ευχόμαστε Καλή επιτυχία στους μαθητές και τη δασκάλα τους!